Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pillow schreef:ik dacht dat dit topic over rare mensen op MP ging. Nu alweer enkele pagina's over de betaalverzoeken, terwijl dat 10 blz geleden ook al het geval was.
DeMolenhoek schreef:Kan inderdaad wel kloppen van de schulden. Onlangs een koets verkocht. Die man wou het voorschot niet overschrijven maar enkel cash komen brengen (3,5 uur enkel met het openbaar vervoer voor hem) Eenmaal hier legde hij uit dat hij in de schuldbemiddeling zit en dat geld dus niet gekend is daar, anders moet hij dat inleveren.
J0anieke schreef:Ja ik vind het ook een beetje gek, maar heb geen idee hoe dat allemaal in elkaar zit...
Amber_anne schreef:Misschien had die man zijn oude koest verkocht en wilde ene nieuwe kopen. Of heeft die het geld gekregen van iemand om daar de koets mee te kopen. Who knows maar snap hoed dat die het dan zo wil doen
Vjestagirl schreef:Amber_anne schreef:Misschien had die man zijn oude koest verkocht en wilde ene nieuwe kopen. Of heeft die het geld gekregen van iemand om daar de koets mee te kopen. Who knows maar snap hoed dat die het dan zo wil doen
Als hij zijn oude koets verkocht had moest hij dat geld inleveren. Als hij geld van iemand krijgt moet hij dat inleveren. Dat is juist het hele idee erachter.
Don't get me wrong: ik zou ook zoiets hebben van 'verkocht is verkocht', maar ik vind het wel heel zuur als mensen op deze manier hun schuldeisers oplichten