Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 14:57

Dankjewel voor jullie lieve woorden! <3

Uiteindelijk was het ook beter om pissig naar huis te gaan. Want ik heb hem ondertussen wel leren kennen, en hij heeft het zeker goed gemaakt! Het bleek ook nog eens een heel gezellig en lief mens van binnen te zijn. Ook al had hem ik de nek om kunnen draaien. :o

Maar goed, als ik nu naar huis was gereden was ik tenminste van mijn ideaalbeeld af (hij was de man die aan al mijn eisen voldeed. Dacht dat ik die nooit in Nederland zou ontmoeten). Nu is het eigenlijk alleen maar verergerd. Dus ben er niks mee opgeschoten.
Ik heb binnenkort hopelijk mijn eigen woning en kan ik me daar volledig op focussen. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 15:01

Neverland schreef:

Uiteindelijk was het ook beter om pissig naar huis te gaan. Want ik heb hem ondertussen wel leren kennen, en hij heeft het zeker goed gemaakt! Het bleek ook nog eens een heel gezellig en lief mens van binnen te zijn. Ook al had hem ik de nek om kunnen draaien. :o

Maar goed, als ik nu naar huis was gereden was ik tenminste van mijn ideaalbeeld af (hij was de man die aan al mijn eisen voldeed. Dacht dat ik die nooit in Nederland zou ontmoeten). Nu is het eigenlijk alleen maar verergerd. Dus ben er niks mee opgeschoten.
Ik heb binnenkort hopelijk mijn eigen woning en kan ik me daar volledig op focussen. :)

Maar mensen die heel gezellig en lief van binnen zijn gaan niet zo met andere mensen om.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 15:07

Neverland schreef:
Want ik heb hem ondertussen wel leren kennen, en hij heeft het zeker goed gemaakt! Het bleek ook nog eens een heel gezellig en lief mens van binnen te zijn.

Lieve mensen laten anderen niet wachten. Als lieve man laat je een vrouw zeker niet wachten. En als lieve man laat je een vrouw op een eerste date al HELEMAAL niet wachten. Hij is niet lief, hij is niet leuk, hij is lekker en daarom kan hij veel maken.

Nummus

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 15:49

Nou ja, dat precies. Dus denk dat je op den duur wel had uitgevonden dat ie niet voldeed.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 16:44

white_flame schreef:
Ja hij werd boos op mij.
Hij vroeg dus om een 2e date. Dus ik reageerde met: oke is goed. En toen was die boos dat ik niet enthousiast genoeg was.

Ik had al zoiets van... ja jongen voor mij houd het zo een beetje op. Maar heb hem die 2e date gegund en het was zeker gezellig.

Maar ja hij weet hoe hij er uit ziet. En is best arrogant (heb ik ook tegen hem gezegd ;) ) ik kreeg terug dat hij dat ook van mij vond

Drukte kan ook iets tijdelijks zijn (hier ook chaotisch nu, probeer een verjaardag in te plannen waar ik gisteren niet heen kon door standbydienst en de eerstvolgende mogelijke datum is 10 juli :')), maar met alles erbij zou ik er wel klaar mee zijn :')

Neverland schreef:
Nou, heb hem uiteindelijk nog gezien. Ik wou hem echt vermoorden.

Maar goed, het gaat hem toch niet worden. Vanuit zijn kant. Het gaat ook nooit eens hoe ik het wil. En dat al anderhalf jaar zucht. Denk dat ik Tinder even ga verwijderen. Even op iets anders richten.

:(:)

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 18:24

Neverland schreef:

Meelezer... Neverland jij bent te goed voor deze wereld.. :(:) zo’n zachtgekookt arrogant ei is jou niet waard!

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 19:27

Jeetje neverland respect voor jou hoor! Ik had m nog even omver gereden met de auto denk ik :'). En ja een goed persoon laat jou echt niet 20 minuten in de brandende zon wachten zonder iets te laten weten denk ik dan...

Hier donderdag een 3e date. Als dat goed gaat dan ga ik tinder maar verwijderen denk ik :D

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 19:55

Jullie zijn te lief. :D

Het doet gewoon even pijn. En als je dates al niet meer op 3 handen te tellen zijn dan begin je je langzaam af te vragen wat er mis met je is... -O-

@Luca, leuk! Wat gaan jullie doen? :)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 20:01

Naaahhhh komt wel goed Neverland!

Hmm hier weet ik even niet wat ik ermee moet. Kei gezellig, elkaar 3x gezien. We zouden elkaar vandaag weer zien maar daar is wat tussen gekomen.
Wil het liever niet openbaar zetten, never knows wie meeleest.
Het is niet schokkend, maar het zit me gewoon niet lekker. Zo stom.

Ik maak me nu dus best zorgen. Ik vind hem best wel leuk, we hebben een goede klik.

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 20:06

Neverland ik ben ook al bijna een jaar actief aan het daten. Ben de tel kwijt hoeveel dates ik heb gehad :') :')

En uhh nog geen idee eigenlijk. Aangezien het vrij warm wordt waarschijnlijk gewoon ergens kip gaan eten (iets met beide een enorme liefde voor kip hebben...) en daarna nog ergens terrasje doen.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 20:09

Moeilijk om je te helpen op deze manier. :(:) Is er iets met hem gebeurd? Pb sturen mag ook natuurlijk.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 20:15

Neverland schreef:
Jullie zijn te lief. :D

Het doet gewoon even pijn. En als je dates al niet meer op 3 handen te tellen zijn dan begin je je langzaam af te vragen wat er mis met je is... -O-

@Luca, leuk! Wat gaan jullie doen? :)

Ik vraag me ook wel eens af wat er mis met mij is, dat er nooit iemand op me valt. Maar dat is het niet he? :(:) Je gunt jezelf gewoon een écht goeie kerel en daarom accepteer je niet zomaar iedereen. Dat is heel goed.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 20:47

Ik heb dit ook gehad hoor, dat ik dacht dat er wat mis met mij was. Maar het is nog goedgekomen na dik 3 jaar (of misschien wel langer) Tinder :')

@mexx lady mocht je je verhaal kwijt willen kan je me PBen hoor! (Geldt voor iedereen natuurlijk)
Laatst bijgewerkt door Britt_Sisi op 24-06-19 21:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 20:57

Ja daar sluit ik me bij aan, mensen die iets kwijt willen kunnen me pb-en!

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 20:58

Ik zou niet eens weten hoe lang, of hoeveel euro aan Gold later ik nu ben :') :')

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 22:25

Luca03 schreef:
Neverland ik ben ook al bijna een jaar actief aan het daten. Ben de tel kwijt hoeveel dates ik heb gehad :') :')

En uhh nog geen idee eigenlijk. Aangezien het vrij warm wordt waarschijnlijk gewoon ergens kip gaan eten (iets met beide een enorme liefde voor kip hebben...) en daarna nog ergens terrasje doen.

Terrasje bij KFC? :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 22:26

Samen FC kip kijken. :))

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 23:16

Exitium schreef:
Luca03 schreef:

Terrasje bij KFC? :')

We hebben hier geen KFC, anders zat ik er dagelijks :') :Y)

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 12:25

Ik heb geen Gold gedaan dus gelukkig was 't voor mij allemaal gratis. _O-

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 12:50

Ik doe idd ook geen gold. Ik krijg zo al heel erg veel matches.

Maargoed. Tinder staat hier al 1.5 week stil inmiddels. Hij wilt me mee uit eten nemen. Ondanks dat hij er aan de ene kant alles aan probeerd te doen om ons fwb te laten zijn, komt hij ook met uit eten gaan. Hele dubbele signalen.

Ricie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 12:55

Luca, wellicht stukje treinen ervoor? Las dat er onlangs op een station in Belgie 1 geopend is, de eerste van het land. Als ik me niet vergis was het in Antwerpen....of was het nou Brussel?

Wat is het voordeel van Gold nou precies? Ik heb het ook niet, als ik die bedragen zie vind ik t ook zonde van mn geld. Doe je daar nou echt zoveel voordeel mee?

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 13:18

Volgens mij kun je met gold zien wie je naar rechts geswiped heeft? Maar dat heeft i.m.o. geen zin want je ziet toch vanzelf wel of je een match bent ja of nee? :+

Vanavond ga ik m'n vriend voorstellen aan m'n ouders. Gisteren voorgesteld aan m'n zus. Erg succesvol en gezellig. Ben ook helemaal niet nerveus oid, zit gewoon goed!

Ricie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 13:21

Ja, dat idee heb ik dus ook. Lekker boeiend, je matcht vanzelf.....of niet haha.

Gaaf! Moet zeggen dat ik dat vreselijke dingen vind altijd. Tot het eenmaal is gebeurd, dan is het vaak reuze leuk en gezellig. Maar zijn nou niet bepaalt mn favoriete momenten die voorstel momentjes _O-

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 14:01

Captain schreef:
Volgens mij kun je met gold zien wie je naar rechts geswiped heeft? Maar dat heeft i.m.o. geen zin want je ziet toch vanzelf wel of je een match bent ja of nee? :+

Vanavond ga ik m'n vriend voorstellen aan m'n ouders. Gisteren voorgesteld aan m'n zus. Erg succesvol en gezellig. Ben ook helemaal niet nerveus oid, zit gewoon goed!

Super leuk! Fijn dat je het niet spannend vind.

Het lastige van ouders vind ik altijd dat je die er gratis bij krijgt :') mijn ex-schoonmoeder was nogal een heks (zachtjes uitgedrukt....)

Gek genoeg zie ik mezelf deze gozer aan mn ouders voorstellen.

Ricie schreef:
Luca, wellicht stukje treinen ervoor? Las dat er onlangs op een station in Belgie 1 geopend is, de eerste van het land. Als ik me niet vergis was het in Antwerpen....of was het nou Brussel?

Wat is het voordeel van Gold nou precies? Ik heb het ook niet, als ik die bedragen zie vind ik t ook zonde van mn geld. Doe je daar nou echt zoveel voordeel mee?

Volgens mij dat je kan zien wie jou geliked heeft en je kan in een andere regio dan waar je zit swipen. Superlikes geven en onbeperkt swipen.

Voor een maandje lijkt me dat best grappig. Naar verder zie ik er de meerwaarde niet zo van.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 14:08

Ja, ik zei altijd dat ik een wees wilde. :+ Maar deze heeft alleen nog een moeder en die woont in Pakistan, dus vrijwel hetzelfde. :') Het zal er vast een keer van komen maar hé, kom ik ook nog eens ergens. :D

Mijn ex-schoonouders waren ook vreselijk. Die man was 160+ kilo en liep.. ja echt.. altijd alleen maar in een onderbroek. fiets ranzig.