Hier wel overslag rompers gehad als kleine baby, maar sinds hij kon zitten heb ik weer gewone rompers.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Michelle77 schreef:Slofjes vraag, Synne heeft lodger katoenen slofjes met soort anti slip. Alleen werkt het anti slip niet fijn, ze glijdt er alsnog mee uit.
Ze loopt ook op blote voetjes, maar als ze een maillot aanheeft is het echt glad.
Zijn leren slofjes stroef genoeg om niet uit te glijden? Ik zie leren slofjes van Mockies, Boumy etc maar zit geen antislip onder.
pmarena schreef:Ik vind vooral de kleuren van deze trui zo leukMaar moet zeggen dat die met die 3 brede strepen ook wel leuk is
Past wel aardig bij de shirtjes die ik al een poosje heb liggen
Rechts een simpel bedrukt shirtje voor buitenspelen ofzo, links daar zitten echt lapjes en 3D stiksel op, vond ik zo'n leuk shirtje! Mooie zeegroenblauwe petrol kleur ook
[ [url=m/DIegNT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Overslag rompers leken me heel erg fijn maar ik vond het erg gepruts met het vastmaken van dat eerste lapje zeg maar, met een beweeglijke baby...dat wilde dan ook niet echt lekker glad liggen....maar een romper over dat slappe nekje aantrekken vond ik ook niks, en die kleine ook nietDus kwamen al snel uit op eigenlijk alleen maar gebruiken van pakjes uit 1 stuk dat eerste jaar.
Nu ik wol/zijde (katoen) ken zou ik gerust weer rompers gebruiken bij een mini (veel soepeler) maar hier houden we het er lekker bij 1