Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Alja

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 21:02

Whaha de dokter uit Groningen mocht willen dat hij die Kevin was :+

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 21:40

lovelyfiefy: Wat leuk gaat helemaal goed komen! Heel veel plezier morgen.

Yvanka: Ik zou inderdaad lekker een stuk gaan lopen en dan ergens koffie drinken. Genoeg tijd om te kletsen en elkaar te leren kennen.

PercyLeen: Gezellig, alvast veel plezier!

Linoleum, ook veel plezier met je date.

Volgens mij is februari een goede maand om te daten, allemaal succesverhalen hier. Zou het met Valentijnsdag te maken hebben?

Bambi, wat superleuk dat het zo'n succes is. Zou echt gaaf zijn als het echt wat zou worden, dan hebben jullie een mooi verhaal te vertellen :=

Tallie, wauw wat zijn mannen soms weer lekker direct. Nouja als ze nieteens de moeite willen nemen om je (buitenshuis) te willen kennen dan weet je waar ze op doelen.

1234, wauw geheimzinnig! Moet wel heftig zijn dat hij er steeds over begint maar het niet durft te vertellen. En op dit moment gewoon helemaal niet aan de toekomst denken, lekker genieten van het proces :D

Wauuw de dokter uit Groningen is wel echt bekend hier :') Ik ben wel benieuwd whaha.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 21:47

Ja hij zit er blijkbaar wel echt mee. Heb ook aangegeven dat ik dan wel echt wil weten wat er bij hem nou speelt, want ik word er soms ook een beetje ongemakkelijk van :+ Niet wetend hoe ik me op moest stellen, hield me bewust wat in. Denk als het besproken is, we het ook wat meer los kunnen laten en nog meer kunnen genieten.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 21:57

SophievdV schreef:
Tallie: dat zou ik ook niet doen. Vaak is het doel dan meer dan alleen een drankje. En bovendien wil je niet dat een vreemde zomaar weet waar je woont.

Dat dus! Haha! :D

Ik heb nu gezegd dat we op neutraal terrein gaan afspreken, of anders gewoon niet. Meneer lijkt zich erin te schikken! :))

Hij zal niet anders kunnen ook!

Vanmiddag trouwens lekker naar de kapper geweest. Ben nu van donkerblond naar roodbruin gegaan!

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 22:05

Ik wil deze week ook naar de kapper :D mijn haar verf ik nooit... Heb nog steeds geen grijze haren namelijk en heb een prima kleur van mezelf ;)

Zaterdag ga ik naar A State Of Trance 8-)

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 22:18

Ik ben toevallig vandaag naar de kapper geweest :P
Moest nodig dus dan maar meteen ff voor morgen ook :+
Overigens id dat voor mij alleen de puntjes

Dankjewel! :)
Ik denk wel dat het gezellig wordt morgen,
Hij zegt in het echt meer te praten dan hij op de app doet (en daar praat hij al lekker door) dus dat moet dan toch wel goed komen lijkt mij :D

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 23:00

Tallie1979 schreef:
SophievdV schreef:
Tallie: dat zou ik ook niet doen. Vaak is het doel dan meer dan alleen een drankje. En bovendien wil je niet dat een vreemde zomaar weet waar je woont.

Dat dus! Haha! :D

Ik heb nu gezegd dat we op neutraal terrein gaan afspreken, of anders gewoon niet. Meneer lijkt zich erin te schikken! :))

Hij zal niet anders kunnen ook!

Vanmiddag trouwens lekker naar de kapper geweest. Ben nu van donkerblond naar roodbruin gegaan!

Lekkere nieuwe look Dus! Ik vind het ook altijd zo fijn de eerste keer haren wassen na de kapper... Geen dooie puntjes meer en opgefrist! *\o/*

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 23:05

Ja, heerlijk!! En bruin kan ik goed hebben! :D

Ik ben benieuwd of meneer zich nog laat horen, angstvallig stil nu :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 23:22

Ik zie meneer morgen eindelijk weer :D

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 23:30

Jibbel schreef:
Datah, stom dat ie je nu negeert..:( wat een ei, of is hij inmiddels uit zn negeerdtand gekomen?

Nope, negeert me nog steeds!
Zit me gewoon niet lekker, heb het vermoeden dat ie ook muntjes die ik over had (van carnaval), heeft mee genomen uit mijn huis. Die lagen op tafel en er misten er ineens 4 toen ie weg was :')

Mooi dat het zo klikt Bambi!

Spannend 1234, gewoon genieten :D

Lino veel plezier met je date!!

Tallie, als je thuis afspreken niet ziet zitten, niet doen idd :n

Ik ben trouwens wel benieuwd naar de Dokter, iemand pb'tje O:) ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 23:47

Dat zou wel echt diep triest zijn gewoon!

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 01:04

Dat zou idd heeeel slecht wezen!!

Wat leuk al de succesvolle dates, daar doen we het voor :D

Ik slaap voor het eerst na 1 week nonstop samen alleen. Ik dacht heerlijk maar dit voelt zo poedersuiker haha

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 01:22

Darah wat een k*thond!

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 08:30

Wat een rare gozer -O-

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 08:41

Darah, gelukkig maar dat je er niet meer tijd dan 1 date in gestoken hebt. Beter kwijt dan rijk.

Jester, Hahaha stom hoe snel je dat gewoon wordt hè. Ik moet er nu ontzettend aan wennen dat er iemand naast me ligt. Maar dat zal ook vast snel genoeg weer gewoon worden.

Aantal naar de kapper, blijft toch altijd heerlijk momentje van ontspanning.

1234, ik zou wel aangeven dat je op korte termijn wilt weten wat er is. Nu is het alleen maar een storende onzeker makende factor waar je niets mee kan. Wel fijn dat het verder zo goed gaat!

Tallie, benieuwd of er nog weer wat enthousiasme uitkomt. Heb dat nog nooit gehad gelukkig, iemand die zo perse thuis wil afspreken.

Date was hier gisteravond weer. Echt zo fijn om weer bij hem te zijn. Het blijft heel vertrouwd voelen en echt heerlijk gekletst en in zijn armen op de bank gelegen.

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 10:37

1234, ja lijkt me lastig. Maar het feit dat hij erover begint en het je wel wilt vertellen maar niet durft zegt wel wat over hoe hij over je denkt toch? Hij wil je wel graag in vertrouwen nemen.

Darah, wauw die heeft lef. Muntjes stelen en vervolgens niets meer van zich laten horen :Y) diep triest.

Een paar naar de kapper geweest, heerlijk! Het is helaas niet meer gelukt om mijn haren te laten verven door de moeder van mijn crush, maar ze gaat me wel een middeltje geven wat beter zou moeten werken dan mijn eigen blondeerpoeder *D

linoleum, ahh heerlijk ik ken dat gevoel <3

Ik lees dat meer moeten wennen aan het weer samen slapen met iemand. Daar heb ik ook zo vreselijk last van. Ik slaap heel erg licht en word om de haverklap wakker, terwijl ik in mijn eentje als een blok in slaap val en pas van de wekker wakker word. Toch vind ik het niet erg, dan kan ik elke keer als ik wakker word naar hem kijken en weer lekker tegen hem aan gaan liggen :~

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 11:28

Haha Linda echt van dat slapen! Had ik vannacht ook, af en toe wakker worden omdat hij bewoog. Maar wel dan even zijn arm om me heen of een kusje. Hoe heerlijk is dat <3

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 12:42

linoleum schreef:
Haha Linda echt van dat slapen! Had ik vannacht ook, af en toe wakker worden omdat hij bewoog. Maar wel dan even zijn arm om me heen of een kusje. Hoe heerlijk is dat <3

Ja zo fijn vond ik het ook <3 Ik had nog nooit met een jongen geslapen.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 12:43

Ik slaap juist altijd als een blok met iemand naast me, zonder word ik van alles wakker haha. En idd lekekr gaan slapen in zijn armen <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 12:47

Als ik met iemand slaap moet diegene gewoon op zijn eigen kant blijven.. Dat geplak :+ Even zo liggen is prima, maar zodra ik echt wil slapen moet ie verkassen :')

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 13:01

Hahah heb ik ook Relaxed, knuffel.. en daarna beide omdraaien en slapen haha!

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 13:07

Bij ons is het gewoon zo en ik slaap gewoon door :Y) Hij vondt het zelf grappig en stuurde mij deze foto.
(Als ik wakker word of hij dan is het lepeltje lepeltje met zijn arm om mij heen :+: )
Afbeelding

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 14:46

Oh mij ons juist andersom :')

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 14:58

Cats side klopt ook :+ Ik heb een hele grote Maine Coon van 14 kilo...maatje middelgrote hond.

Gelukkig is het een dierenliefhebber :P

Vrijdag gaan we wat leuks doen, weten alleen nog niet wat...Valentijnsdag express niet, want wij vinden dat beide commerciele onzin :Y)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 15:13

Ik zou met vriendje uiteten gaan morgen, maar ben ziek met flinke buikpijnen dus uiteten gaan is een slecht idee.

En dat knuffelend slapen is vreselijk. Even knuffelen en dan ieder naar eigen kant hoor. Bah, dat geplak :=