Yvankaxx schreef:Vandaag een half jaar samen met mijn tinderdateWe zijn lekker een nachtje naar Terschelling, lekker gewandeld over het strand, gegeten en lekker chillen
Gefeliciteerd nog! Hopelijk hebben jullie het fijn gehad op Terschelling.
Jessica_1998 schreef:Yvankaxx schreef:Vandaag een half jaar samen met mijn tinderdateWe zijn lekker een nachtje naar Terschelling, lekker gewandeld over het strand, gegeten en lekker chillen
*Stille meelezer breekt in*
Ah superleuk!
Ik ben nu bijna 5 maanden samen met m'n Tinder date en wonen nu praktisch samen haha
Oh wat heerlijk haha!

CCCCC schreef:Hier is de date die gisteren plaats zou vinden (het kwam ons beiden qua tijd toch niet goed uit) verschoven naar a.s. donderdag. Hij heeft meer initiatief getoond afgelopen week, dus wil het wel een kansje geven. Verder nog steeds wel in gesprek met die andere man, maar merk dat het steeds langer duurt voor ik een berichtje terugkrijg, op zich nog wel een leuk en geïnteresseerd gesprek, dus die laat ik nog even lopen.
Oh EN ik heb eindelijk vanmorgen het nummer verwijderd van m'n laatste date. Overwinning!
Wat fijn dat hij zelf ook wat meer initiatief toont. En wat goed dat je z'n nummer hebt verwijderd! Dat is zeker een overwinning

prulletje schreef:Leuk, naar Terschelling!
CCCC, goed dat je zijn nummer verwijderd hebt! Dikke streep eronder, door. En laat die mannen maar een beetje werken voor je, graag of niet! Maar het klinkt alsof je die instelling zelf ook hebt.
Hier een fijn weekendje gehad met date/vriend (eigenlijk is het inmiddels echt wel vriend, maar ik ben zo de eeuwige vrijgezel geweest dat ik het nog te raar vind om iemand zo te noemen), gisteravond wezen darten en vandaag naar de sauna. Nu is hij weer weg en mijn appartement voelt zich een beetje leeg aan. Lang, lang geleden dat ik dat heb gehad, ik zal het maar als een goed teken zien
.
Haha, heerlijk. Fijn dat jullie een fijn weekend hebben gehad! En dat lijkt me zeker een goed teken