Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Britt schreef:Hele leuke setjesTita! Maar idd, voor mij ook een beetje jammer van de teksten.
Had van de week een shirtje vast in maat 74, waar groot het jaartal 1991 op stond, echt, hoezo?! Dat is het jaartal waarin zijn tante is geboren, een andere link kon ik niet vinden
Hier nog een paar broekjes, dan moet ik een heel eind kunnen komen komende winter. Afhankelijk van wel of geen groeispurten natuurlijk
Keet schreef:Tuinbroekjes staan dan zo snoeziglekker veel beweegruimte
tita schreef:Teksten tja als die jurk geen tekst heeft is het een saai ding.
En de tekst op de shirt vond ik wel grappig.
En verder heb ik liever niet teveel het merk in beeld
Heb maar een shirtje van Bnosy waar de tekst zo in midden staat vond ik wel toepasselijk voor de crèche
En verder staat het het ene kindje gewoon beter dan de ander kindje.
Jurkje van tumble vond ik op de hanger niet leuk maar wilde kijken of ik dit jurkje zonder knoopjes kon aantrekken.
En stond gewoon super cute
Lautje das best weinig.....reden zat om te shoppen.
Kopen jullie ook op de groei?
_lautje_ schreef:[ [url=m/cz1ok1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Hr3GVu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze twee vind ik echt wel leuke voor de winter. PB heeft ook altijd lekker soepele stofjes. Mn moeder is nu Frankrijk dus hoop dat ze er wat van mee kan nemen
alyel schreef:Heeft er al eens iemand iets van aliexpress gekocht? Ik vind een aantal jongens items super snoezig en helemaal niet duur. Twijfel alleen over de maat en de kwaliteit..
Pantykous schreef:Ik koop nooit op Ali dus ik kan je niet helpen.
Kopen op de groei doe ik niet, vind het niet erg als ik een mouwtje om moet slaan oid maar kleding die slobbert vind ik niks.
Smallable hebben ze idd altijd een goeie collectie