Baby en kinderkleding

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lizy29

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 21:20

Die laatste is lief <3

MaritB

Britt schreef:
Hele leuke setjesTita! Maar idd, voor mij ook een beetje jammer van de teksten.
Had van de week een shirtje vast in maat 74, waar groot het jaartal 1991 op stond, echt, hoezo?! Dat is het jaartal waarin zijn tante is geboren, een andere link kon ik niet vinden :?

Hier nog een paar broekjes, dan moet ik een heel eind kunnen komen komende winter. Afhankelijk van wel of geen groeispurten natuurlijk :=

Bij mij is het dan zijn moeder ;)

Keet

Tuinbroekjes staan dan zo snoezig :) lekker veel beweegruimte :)

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 21:21

Ja, dat klopt lautje!! Nou, mijn oude werkgever had het betaald dus ik rijd er helaas niet meer mee -O-
Op dit moment rijd ik ook geen concoursen, merrie heeft dit seizoen een veulen gehad en nu ben ik weer aan de beurt. Maar goed, ik dwaal af, op een dag komt er een nieuwe cross zadel maar voorlopig met de tweede op komst gaat t geld eerst naar babykleertjes.

Ik wacht even af wat er uit LA mee terug komt en de PB kleren die nu onderweg zijn, daarna weer verder shoppen.
Zal van de week ook eens wat foto's maken van de setjes die ik voor de nieuwe gup al heb aangeschaft.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 21:23

Marit, dan zou het misschien nog wel grappig zijn om aan te trekken!

Lau, thanks ik ga even kijken. Heb inmiddels een heel aantal broekjes die het goed doen, maar heb er nog een paar nodig in 80, dan zijn we voorzien voorlopig!

Tess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 21:35

Ohhhh die PB jurkjes zijn cute lau! Ik heb net even wat dingen besteld in de sale. Korte mouwen shirts worden nu echt croptops en moeten eind volgende maand nog een week naar de zon :'). LUXEPROBLEMEN

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-17 21:47

Lekker Tes! Nog even wat mooi fleurige truien. :)

Miss: Ohh dat is wel jammer! Was een fijn zadel. En idd komt wel weer! Tegen die tijd kan je ook kijken naar een Antares (rij ik al jaren mee met enkel een uitstapje naar Decoucoux). Die hebben ook semi custom en standaard zadels die super zijn maar stuk betaalbaarder.

Grrr ik heb net toch weer zitten kijken op smallable en die hebben echt veeeel te veel leuks.

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 04:44

Keet schreef:
Tuinbroekjes staan dan zo snoezig :) lekker veel beweegruimte :)

maar niet handig als ze zindelijk moeten worden....

De shirts van action zijn prima hier ook zelfs exemplaren naar kind 2en nog steeds prima!
rompers van zeeman zijn ook met bio katoen en strech zitten heerlijk!ook over wasbare luiers.
de kleding van hen m is prima maar kan breed en kort vallen, maar dat zie je al aan het model.
De winter jassen,ski/regenbroek, wanten ,mutsen is hier zelfs al traditie aan het worden.

Heb nog weinig voor de aankomende winter, dochter heeft een groeispurt dus wacht ik even en zoontje deze heeft een donatie te goed rond zijn eerste jaar,dus wacht ik lekker af wat ik nu kan gaan kopen.

kleding met streepjes vind ik wel leuk, stippels weer niet en disney dingen totaal niet.Jaartallen doen me niet zo veel dus die zijn er wel maar altijd kleinen geen hele grote drukle prints.In tegenstelling tot sommigen hier koop ik vrij weinig merkkleding ook dat boeit me niet.

Heb gisteren een verjaardagscadeau geshopt voor zijn 1e verjaardag, gewoon lekker speelgoed.Was dochter lief boos dat het ingepakt op de kast staat.... :+

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 07:04

tita schreef:
Teksten tja als die jurk geen tekst heeft is het een saai ding.
En de tekst op de shirt vond ik wel grappig.

En verder heb ik liever niet teveel het merk in beeld
Heb maar een shirtje van Bnosy waar de tekst zo in midden staat vond ik wel toepasselijk voor de crèche ;)

En verder staat het het ene kindje gewoon beter dan de ander kindje.
Jurkje van tumble vond ik op de hanger niet leuk maar wilde kijken of ik dit jurkje zonder knoopjes kon aantrekken.
En stond gewoon super cute

Lautje das best weinig.....reden zat om te shoppen.

Kopen jullie ook op de groei?

Ik vind je setjes wel leuk! Hoe oud is je meisje?

Over flauwe teksten gesproken, op mijn shirt van vandaag staat:
"Boyfriends are overrated" :+

_lautje_ schreef:
[ [url=m/cz1ok1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Hr3GVu.jpg]Afbeelding[/url] ]

Deze twee vind ik echt wel leuke voor de winter. PB heeft ook altijd lekker soepele stofjes. Mn moeder is nu Frankrijk dus hoop dat ze er wat van mee kan nemen :Y)

Dat tweede jurkje is leuk zeg! Zou hem alleen wel heel stoer afmaken dmv stoere laarsjes en haaraccesoires.

Zelf ben ik voor mijn dochter nog lang niet klaar voor de winter, het is echt voor het eerst dat ik voor haar gewoon een hele nieuwe garderobe moet kopen door een groeispurt := echt nog nooit gehad :oo !

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 08:44

Kwita: is reageerde ook op iemand zijn kindje die begon met staan en lopen. Niet op zindelijk worden ;)

Koop zelf ook geen kleding met grote teksten (merknamen uitgezonderd)

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 08:48

Ik koop wat ik leuk vind, of er nou een tekst opstaat of niet. Maar ik heb heel weinig in de kast liggen met tekst, dus meestal vind ik het niet leuk blijkbaar :)

Ach gelukkig heeft iedereen zijn eigen smaak. Zijn vast zat dingen die anderen niet leuk vinden wat ik koop of draag, en ik vind genoeg ook niet leuk van anderen. Maar wie ben ik om daar wat van te zeggen. :)

alyel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 09:04

Heeft er al eens iemand iets van aliexpress gekocht? Ik vind een aantal jongens items super snoezig en helemaal niet duur. Twijfel alleen over de maat en de kwaliteit..

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 09:05

alyel schreef:
Heeft er al eens iemand iets van aliexpress gekocht? Ik vind een aantal jongens items super snoezig en helemaal niet duur. Twijfel alleen over de maat en de kwaliteit..

Mijn kind heeft pyjama's van Alie van prima kwaliteit van 4 euro of zo.

Vooral omdat er tractors en kranen (en super mario) op staan.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 09:07

Alyel, je moet geluk hebben, en heel goed de reviews lezen.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 09:30

Beanies en sokken van alie waren prima. Sjaals ook.
Kleertjes zijn raar van maat en de shirts vaak geen knoopjes bij de hals. Rare pasvormen en lijkt vaak niet op de foto's omdat ze die jatten van het echte merk en dan na maken

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 09:33

Ik koop nooit op Ali dus ik kan je niet helpen. :n

Kopen op de groei doe ik niet, vind het niet erg als ik een mouwtje om moet slaan oid maar kleding die slobbert vind ik niks.

Smallable hebben ze idd altijd een goeie collectie :j

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 09:43

Ik heb nog niks aangevuld voor de winter. Zal meneer in 50 zitten of in 56. Het is afwachten. Vanmorgen paste mijn favoriete pakje maat 44 niet meer maar dat was de kleinste 44

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 09:47

Pantykous schreef:
Ik koop nooit op Ali dus ik kan je niet helpen. :n

Kopen op de groei doe ik niet, vind het niet erg als ik een mouwtje om moet slaan oid maar kleding die slobbert vind ik niks.

Smallable hebben ze idd altijd een goeie collectie :j

Kopen op groei heb ik ook nooit gedaan, en maar goed ook, want ze groeide amper :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 10:02

Hier ook niet straks.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-17 10:18

Ik had heel veel op de groei gekocht. In die zin dat ik vorig jaar in de sale vananalles had gehaald in diverse maten. Van die dingen die zomer en winter kunnen. Dus broekjes, leggings, shirts lange mouwen, etc. Ik vond het ideaal. Ze groeien er vanzelf in en het scheelt een hoop geld.

Nu doe ik het niet meer zoveel omdat ze minder hard groeit. Heb wel wat dingen in de sale gehaald voor het voorjaar. Jasje, spijkerbroek, paar shirtjes.Vooral voorjaarsjas scheelde behoorlijk.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 10:24

Maar dat is dan meer dingen die je weg legt totdat het past. Op de groei kopen lees ik meer zo van ik koop een winterjas en daar moet ie 4 jaar mee doen. :D

Ik durf voor Cruz nog niet zoveel te kopen zoals jij doet omdat hij zo intens hard groeit. Donderdag bij het CB maar eens even kijken.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 10:26

Ik had vorige zomer in usa een hoop in grotere maten gekocht aan basics bij oshkosh :) maar die konden voor alle seizoenen

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 10:35

Ik koop wel op de groei, of beter gezegd vooruit, heb nu al kleren hangen voor als gup een jaar of 2 is. Had een super leuk shirt in de aanbieding gezien met lange mouwen, dat kan hij elk seizoen wel aan dus het maakt ook niet uit wanneer dat precies past. Bij echte seizoenskleding zoals winterjas zou ik dat niet doen.

Net mailtje gehad dat de PB spulletjes worden vandaag worden bezorgd!

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 11:00

Ik koop absoluut kleertjes vooruit, zonde om dat niet te doen in de sale. En hij krijgt ook echt wel eens ooit wat aan met omgeslagen mouwtjes of pijpjes, maar maten overslaan zodat hij er langer mee kan doen vind ik nou ook weer niet nodig :P

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-17 11:06

Ohhh zo! :D Op groei kopen nee, niet echt. Wel eens dat mouwtjes van armen omgeslagen moeten worden, maar dat is meer omdat het lijf dan past, maar de armen lengte chimpansee hebben. Tegen de tijd dat het te klein wordt is die armlengte een beetje normaal.

Trk wel eens iets aan wat wellicht nog wat ruim zit, maar niet dat je denkt arm kind wat slobbert dat :')

Ik kreeg idd ook bericht dat mijn PB bestelling vandaag aankomt. Heeft kind weer genoeg rompers.