Liezel1 schreef:Sow.... volgens mij was ik bijna opgelicht..
ik zoek een bepaalde parfum, die alleen bij Iciparis en Douglas te krijgen is en behoorlijk prijzig is.
Af en toe staat er eens een flacon op Mp, omdat mensen met cadeau hebben gekregen oid.
Nu is het met parfum zo, dat er vreselijk veel namaak in omloop is.
Ik zag een advertentie in de buurt, flacon werd aangeboden, cadeau gekregen.... met bon van Iciparis erbij. Dus ik dacht: dat durf ik wel aan. Geboden en verkoper is akkoord met mijn bod. Mooi dacht ik!
Toch nog maar eens even kijken of ze misschien nog meer interessants te koop heeft, want als ik er dan toch heen ga...
Zie ik nog een stuk of 3 andere flessen parfum te koop staan. Allemaal "cadeau" gekregen, maar "niet mijn geur". Hmmzmz.... Maar die van mij zit toch een duidelijke bon dacht ik zo....
Dus ik klik op een van die andere advertenties en op 2e foto van het andere parfum zie ik ook een bon. Van Iciparis! Met daarop de retour van de parfum die ik wilde en de aankoop van de andere!!!
Naja!!! De bon van "mijn" parfum was van maandag in vestiging A en blijkbaar is die op woensdag (dus 2 dagen later) geretourneerd in vestiging B en is er een ander parfum voor in de plaats meegenomen.
Waarom heb je dan die parfum die je blijkbaar woensdag als heb geretourneerd nu op marktplaats staan??? Toen bedacht ik me: als die van van mijn parfum van maandag is... waarom breng je m dan niet gewoon terug ipv er geld op te verliezen op Mp?
Kortom, zaakje stinkt aan alle kanten! Die verkoper koopt volgens mij merkspul bij verschillende vestigingen van Iciparis, om haar namaak "met originele bon" op Mp aan te kunnen bieden en brengt ze vervolgens weer terug 's ze de foto's heeft gemaakt.... Dat 's toch bizar?!
Heel slinks! Heeft ze van te voren goed over nagedacht. Een echte oplichtster dus