Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Queelens

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 12:06

Leuk simone!!
Berdien wat raaaaar!!! Mannen zijn raar soms, heel raar..
Mri goed bezig 3 mannen :))

Aron; goed dus. Ik had gisterenavond maar geappt en toen hebben we tot 02:00 geappt. Zijn argument: jij stuurde ook niks :') , ik was druk, ziek, beetje aan het overlopen. Maargoed als t goed is ga ik vanavond naar hem toe en dan zien we wel weer verder :)
Vandaag heeft die trouwens dan toch maar uit zichzelf geappt haha. Boodschap is overgekomen denk ik :')

__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 12:08

Wat raar van motorman... Ik zou daar helemaal gek worden en me af gaan vragen wat ik verkeerd heb gedaan :')

Ik heb twijfelman net geappt hij is vandaag nog niet online geweest. Vind het helemaal spannend!

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 12:11

Wauw Darah, dat is ook bizar zeg. Ik zou denken een jaar of 14, maar ik vermoed dat t een stukje hoger ligt :P
Wow Berdien, dát is raar! Ik kan er altijd zo slecht tegen als ik geen reden weet voor dat soort dingen. Als tie t nou gewoon even meldt dan zou ik dat prima vinden, maar het niet weten maakt mij gek :P
Haha Queelens, hoe bepaal jij dan wanneer het wiens beurt is? Ik app tegenwoordig maar gewoon, als ik contact wil. Kan niet zo goed tegen wachten :P
Leuk Simone!
Wat heb je m geappt Laura?

Vraagje: kunnen je matches zien wanneer je voor t laatst online was? Meen me te herrinneren dat dat voorheen wel zo was, maar ik kan het bij anderen nu iig niet zien..

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 12:11

Komt goed Laura. Ik weet hoe je je voelt haha maar het komt goed. :))

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 12:19

Wat raar Berdien!

Deze drie zijn gewoon collega's en geen dates hoor ;)

Gisteravond meteen afgesproken voor aanstaande dinsdag avond. Dan komen er 2, misschien 3 eten en slapen. Gaat gezellig worden!

Ik ben erg benieuwd naar mijn date vandaag.. ik ben vooral erg casual gekleed, moet eerst naar een kinder verjaardag en ga daarna door naar hem. Wat hij wel weet trouwens....

Maar zit zooi te twijfelen over mn outfit! Heb het er zelfs nog met een oude tindermatch over gehad vanochtend... :')

Maar take it or leave it. This is me!

__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 12:23

Ga hij is online en zei ja met mij gaat het goed met jou dan? Whooo!!

Had gewoon gevraagt hoe het met hem ging :)

Je kan trouwens niet meer zien wanneer iemand voor het laatst online was !

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 12:24

Haha mri kledingdrama. Casual is prima toch? Ik doe ook niks spannends aan ofzo :')

Jeeej goed Laura! Nu het gesprek nog op gang houden ;)

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 12:27

Ah thanks Laura, daar ben ik eigenlijk wel blij om :=
De tindermannen zijn telkens op bij mij. Misschien moet ik wat meer praten en wat minder swipen :P

Laura, mooi! Hopen dat er een leuk gesprek op gang komt nu :)
Mri, groot gelijk hoor, dat motto probeer ik ook altijd aan te houden. Tuurlijk, een beetje je best doen is niet erg, maar als ze afknappen op je kleding dan was 't ook niet meant-to-be denk ik :P

__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 12:59

Nou heb geantwoord! Alleen denk ik dat hij of weer in slaap is gevallen of aan het werk is :')

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 13:13

Lekker veel contact zo te horen!

Ik zie m'n date maandag én dinsdag weer <3
Maandag ga ik bij hem langs en dinsdag gaan we naar de film.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 16:58

Ik kan hier ook niets mee :n Zeg dan gewoon wat er is. Maar me zonder bericht overal af gooien en blokkeren... :n Nou ja. Vandaag van half 11 tot net op stal rond gescharreld, lekker buiten rondgescheurd met stuiterpaard, ben er al weer flink over heen. Maar vannacht was ik er wel even ondersteboven van.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 16:59

Haha Laura in slaap gevallen!
Oeff Eske goed bezig jullie :)

Snap ik Berdien echt mega vreemd hoor.. Vooral zo out of the blue. Apart

Vanavond vamavond vanavond woehoee :):) moest er ff uit :')

__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 17:47

Gaat goed bij jou Eske!

Denk dat hij carnaval aan het vieren is. Was helemaal vergeten dat dat vandaag is :')

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 17:55

Nou, ik had gisteravond iets heeeeel raars met Tinderman! Die leuke waarmee het zo goed klikt en die paar straten verderop woont.

We liggen een beetje in bed te gymen, kwam het ineens ter sprake dat ik ad slik al jaren.
Nou meneer is ineens boos, zegt dat ik eerlijk had moeten zijn, pakt zn kleren bij elkaar en stormt de trap af de deur uit.
Ik vroeg nog huh hoezo en waarom maar nee daar ging hij geen antwoord op geven want als ik niet weet waarom hij zo doet dan is dat maar vreemd en hij vind maar dat ik dat moet weten.

Mij achterlatend met een zeer groot vraagteken boven mijn hoofd...
Nu via app wil hij er nog niets over zeggen dus nu ben ik in de wtf modus en heb m net een bericht gestuurd dat ik gewoon dezelfde persoon ben en onmogelijk in n week tijd alles maar dan ook alles over mezelf had kunnen vrijgeven.
Zoiets raars heb ik nog nooit meegemaakt! Maar als meneer door dit afhaakt dan is hij mij zeer zeker niet waard zeg. Kom nou!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 18:02

Jeetje Kenyada, dat is ook wel heftig zeg -O- Wat naar om mee te maken :\

BB1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 18:07

Wat raar en naar Kenyada, veel succes met tinderen......
En berdien vorige week had ik hetzelfde, out of the blue geblokt, vrouwen kunnen dat dus ook :(:)

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 18:09

Ja vond het ook echt enorm vreemd! Net of ik een of andere crimineel ben ofzo!
Op de vraag van mij waarom hij nu precies boos was, kreeg ik als antwoord; jij begrijpt het echt niet hè! Euuuh nee idd ik begrijp het echt niet, leg het eens uit dan? Nee ik hou nu mijn mond!

Toen ik zei, nou dat je met een ex er slechte ervaringen mee hebt gehad betekent niet dat dat nu ook zo is! Nee dat was niet zo en waarom haalde ik er nu een ex bij.

Heel bizar!!!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 18:11

Njaaa zeg. Zou inderdaad goed nadenken of je hiermee verder wilt... :(:)

Vrouwen ook al? Bizar. Echt bizar :n

Issueman komt vanavond langs, wijntjes drinken en film kijken. Netflix, that is :Y) Maar geen, ik herhaal, geen netflix&chill :')

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 18:14

O Berdien wat raar trouwens ook van motorman zeg!!!
Dus nu moet je het maar van issueman hebben? :')
Vanavond dus n gezellig avondje met Netflix en wijn! Leuk toch!

Ik ga idd maar eens goed nadenken over deze rare snuiter. Of hij moet nu ineens met een wel zeer goede verklaring komen maar dan nog.
Hij is vandaag morgen en overmorgen aan het carnavallen.... Dus zal mij benieuwen of ik nog dronken excuus appjes ga krijgen.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 18:18

Gelukkig is issueman gewillig := :D Nee, hij is echt best heel erg lief. En hij vindt het helemaal gezellig om langs te komen. Neemt wijn mee. Ik zorg voor Netflix, en klaar :D

BB1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 18:19

Ik wist het wel kenyada als je nu al zulke ervaringen met iemand hebt...... vaak blijven ze zulk gedrag herhalen.

Net als de issueman van Berdien....

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 18:34

Holy s.hit Kenyada, dat is echt bizar en asociaal gedrag! Moet iig een oorzaak hebben, zoiets verzin je niet..iig echt k.lote voor je zeg!! Ben je er nu niet helemaal klaar mee?? Ook echt 'tijdens het gymen' daar moest ik ff hard om lachen sorry :=

Aah Berdien, nou gelukkig is daar issueman in moeilijke tijden :(:) hoop dat het gezellig wordt!

Hier vanavond maar is geen date maar wijn drinken met vriendinnen :):) wie weet komen we nog wat mannelijks in het wild tegen haha.
Laatst bijgewerkt door Lougino op 06-02-16 18:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 18:34

Echt heel vervelend Kenyada!

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 18:40

AronenLoutje schreef:
Holy s.hit Kenyada, dat is echt bizar en asociaal gedrag! Moet iig een oorzaak hebben, zoiets verzin je niet..iig echt k.lote voor je zeg!! Ben je er nu niet helemaal klaar mee?? Ook echt 'tijdens het gymen' daar moest ik ff hard om lachen sorry :=

Aah Berdien, nou gelukkig is daar issueman in moeilijke tijden :(:) hoop dat het gezellig wordt!

Hier vanavond maar is geen date maar wijn drinken met vriendinnen :):) wie weet komen we nog wat mannelijks in het wild tegen haha.

Hahaha ja tijdens t gymen want ad heeft n bijwerking mbt tot dat soort activiteiten vandaar dat t ter sprake kwam :')

Ik heb echt geen idee wat ik er van denk op t moment! Ben voornamelijk zeer flabbergasted en in de war!!!
Maar idd zoiets moet ie niet vaker flikken nee. Dit zijn rare dingen als je in je hoofd hebt dat iemand relatiemateriaal is.
Hij heeft voorheen samen gewoon hele lange tijd dus vraag me af of hij dan ook van dit soort rare fratsen had!

__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 18:52

Jeetje kenyada... Ik zou daar echt klaar mee zijn!