Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
The_Cat schreef:goldenarrow schreef:Weet je waar ik nou echt van kan genieten? Als het perron helemaal vol staat en de deur van een nog lege intercity direct voor mijn neus stopt.
Iets met de kleine dingen in het leven
Haha ja, meestal is het dezelfde trein, en dan kan ik altijd al redelijk goed gokken waar de deur gaat zijn, ben ik dan zo blij om dat je als eerste snel de trein op kan
Anoniem schreef:Tenzij je de hema inschiet en dan doorloopt, dan kom je dus achter de poortjes uit zonder in of uit te checken. Daar is niet over nagedacht
Szan schreef:Anoniem schreef:Tenzij je de hema inschiet en dan doorloopt, dan kom je dus achter de poortjes uit zonder in of uit te checken. Daar is niet over nagedacht
Maar je kunt de Hema helemaal niet inschieten zonder door de poortjes te lopen? Dat was de eerste paar weken wel zo, maar nu al heel lang niet meer?
Warboel schreef:Ja dat is op Leiden dus ook zo, alleen Hema, Starbucks, Etos en AH To Go zitten voor de poortjes
Warboel schreef:Ja dat is op Leiden dus ook zo, alleen Hema, Starbucks, Etos en AH To Go zitten voor de poortjes
maava schreef:Ik heb altijd zulle gemengde gevoelens als ik vertraging heb door een aanrijding met een persoon zoals nu. Stom dat ik moet wachten maar ook stom dat er iemand is aangereden(zelfmoord?)
Zou offieel vast staan in steenwijk, de ns zegt reis maar om via groningen. Gelukkig anderen zo gek gekregen dat ik word opgehaald .
purny schreef:De Ov chipkaart is een drama. Wanneer je kaart verloopt moet je een nieuwe halen á 7,50. Saldo overzetten kost ook geld.
En het is een duur systeem. Maar ja het moet maar he. De strippenkaart was fijn en ideaal