Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

friendly

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 19:31

Iemand enig idee hoe snel de duizendpoot is met verzenden? Zondag besteld dus dat ik het morgen niet heb ofzo verwacht ik ook niet maar ben gewoon ff nieuwsgierig.

Zuur van je paard Raja, hopelijk hersteld ze spoedig! (Of is het een hij? := )

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 19:36

Wat een gezellige brander Molenhoek!

Ah bah, sterkte en knuf voor Roy Raaj :(:) . Hoe komt dat zo of heb je geen idee?
Hopelijk slaat de behandeling goed en snel aan!

De post blijft raar inderdaad.. Vanochtend gaf mn app aan dat mn pakketje morgen tussen half 2 en 4 geleverd wordt, nu geeft-ie ineens weer aan bezorgmoment onbekend... Zucht :')

Oei, gevaarlijk stamper, zo in het centrum _O- !

Ik heb een winkeltje gevonden aan deze kant van Den Haag die H&H verkoopt, wil morgen even gaan snuffelen voor die siliciaanse nogwattes. Nu hier eindelijk Jack Frost op. Moet nog smelten, ben erg benieuwd!

Friendly, ligt eraan of alles binnen is. Ik heb 2x besteld en met iDeal overgemaakt, beide keren werd het snel verzonden en de dag erna had ik het in huis. Deze laatste bestelling heb ik vrijdag of zaterdag (geloof zaterdag) gemaakt, maar had problemen met paypal en mijn identifier lag nog op het werk, dus vanochtend betaald en had toen dus wel op de app dat het pakket verzonden is. Ik heb overigens alle twee de keren hiervoor pas via de mail de verzendbevestiging gehad toen ik het pakket al lang en breed binnen had :'). Heb je de t&t app niet? Ideaal, hoef je nooit meer op trackingnummers te wachten, gewoon je adres of afleveradres (ik heb mijn huis en ouders thuis), verversen en je ziet zo wat er naar je onderweg is +:)+

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 19:38

Het komt door een overstrekking van de voorknie
Die zaterdag hebben we over een balkje gegaloppeerd in de bak en waarschijnlijk is hij daar op gaan staan.

Ik ben benieuwd wanneer mn 1000poot pakje binnen komt!

BeFunny

Hey dat met een pakketje had ik vorrige keer ook. Toen was er storing met post.nl mogelijk was die storing van vrijdag dan toch meer. Of hebben ze daardoor vertraging opgelopen.

friendly

Hier stond overal gemiddeld een voorraad van 6 stuks bij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 19:41

Ik heb nu overigens een ideaal excuus om veel te bestellen! Ik blijk allergisch te zijn aan geld :p

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 19:42

Ook meteen betaald? Dan heb je best kans dat-ie vandaag met de hoop mee gaat en je 'm morgen al hebt..

Ahh sneu Raja.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 19:44

Kreeg toestrax een berichtje dat mijn bestelling van WME verzonden is *\o/* *\o/* *\o/* *\%/*

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 19:45

Mijn vriend heeft soy-wax net gebeld, aangezien ik op mijn e-mail van vrijdag nog geen reactie heb gehad.

Geschreeuw aan de telefoon. Mevrouw houdt zich vast aan de uitspraak dat de wax melts speciaal voor ons gemaakt zijn en daarom volgens de voorwaarden niet geretourneerd mogen worden, hoewel ik haar (helaas aan de telefoon) heb horen zeggen dat ze die uit de winkel moest halen. Ook staat nergens bij de bestelling vermeld dat ze voor ons gemaakt zijn.

Kan ik hier verder nog iets mee?

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 19:48

Yv_ schreef:
Ook meteen betaald? Dan heb je best kans dat-ie vandaag met de hoop mee gaat en je 'm morgen al hebt..

Ahh sneu Raja.

Was deze voor mij? Zo ja, direct betaald inderdaad via iDeal. Maakt mij ook niet uit verder of ik het morgen wel/niet binnen heb hoor... Vroeg me alleen af wat de gemiddelde verzendtijd was ;-) Mijn WME bestelling is ook onderweg vanmiddag zag ik, dus de PostNL issues zijn voorbij gelukkig! :D

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 19:51

Jeeejjj, allemaal pakketjes onderweg! Dat worden morgen een boel foto's :)) :)).

Oef jeetje.. Klinkt gezellig Sonja89... :\
Wie schreeuwde er, zij of je vriend?

Sorry Friendly, eerste zin was voor jou inderdaad!
Volgens mij was het Lusitano die de laatste keer erg lang heeft moeten wachten op haar bestelling.
Ik (gelukkig!!) nog niet. Ben altijd een beetje ongeduldig :=

Ik ga straks eens op mijn gemak een lijstje maken van WME wat ik nog wil bestellen. Zag er zoveel nieuws tussen staan dat ik gewoon niet maar 3 geurtjes kon kiezen :D.

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 19:59

Zij, niet mijn vriend haha :D

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 20:00

Dat is balen Raja!

Hier ook een verzendbevestiging van WME dus hoop morgen ook een pakje te hebben. Van WM4Y nog geen verzendbevestiging, hoewel ik stiekem hoop dat die gewoon niet komt en ook dat pakketje morgen in de bus zal liggen :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 20:07

Het lijkt mij heel leuk om zelf eigen wax te maken en te verkopen, want hier in België vind ik daar niets van, maar zie door het bos de bomen niet...

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 20:10

Volgens mij is de basis niet zo heel moeilijk en is het eigenlijk een beetje koken met vet, kleur en geur.
Alleen het lastige is volgens mij bepalen wélke geuren je wilt, welke combinaties je wilt gaan maken en de sterkte van de geuren... Denk dat het al met al nog lastiger is dan ik denk :D.

Misschien wil WME je wel op weg helpen qua informatie?

Oh lekker dan Sonja89. Ik zou er een pittige mail achteraan sturen. Niet scheldend of boos, maar pakkend en duidelijk.

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 20:14

O mijn god, ik heb een negatieve recensie op hun Facebook gezet (van soy-wax) en nu word ik door een man gebeld en bedreigd... Niet normaal :P

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 20:17

Sonja89 schreef:
O mijn god, ik heb een negatieve recensie op hun Facebook gezet (van soy-wax) en nu word ik door een man gebeld en bedreigd... Niet normaal :P

:7 te triest voor woorden.

LSnuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 20:17

Sonja89 schreef:

Wat vreselijk onprofessioneel van soy-wax! Ben ik even blij dat ik daar niet besteld heb. :=

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 20:18

Nouja zeg Sonja!
Ik zou kijken dat je die telefoon gesprekken op kan nemen ofzo?
Dat is niet echt een normale gang van zaken!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 20:19

Bedreigd???

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 20:26

Ja, als ik het bericht niet binnen 5 minuten van Facebook gehaald had, zou ik nog wat beleven :P Heb al melding gemaakt bij ConsuWijzer en voor de zekerheid ook maar bij de politie, ze hebben tenslotte wel ons adres...

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 20:26

Balen Raja! Niks zo vervelend als gedoe met je paard. Sterkte! Die van mij is 4 weken geleden onder een hekje gaan liggen en nu pas van alle medicatie af. Niet bevorderlijk voor de waxmelt bestellingen :+

Jeetje serieus Sonja! Ik zou aangifte doen. Bah bah.

Zie dat je dat gedaan hebt, goedzo! Rare mensen..

Kan een mod misschien een waarschuwing in de OP zetten?

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 20:33

Oh wat naar.. zeker geen goede reclame maar goed dat je ons hier op de hoogte houd..

In welk centrum verkopen ze yankee candle stamper? :) mag eventueel ook via de pb! Als iemand anders nog winkels wweet waar het te verkrijgen is hoor ik het graag!

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-15 20:34

Raja schreef:
Ik heb helaas voorlopig even een koopverbod :(

Vandaag met paard bij de kliniek geweest en hij heeft een peesblessure...
Shockwave gehad gelijk en over 2 weken weer terug.
Worden geen leuke rekeningen vrees ik...

Ach getver :( stomme paarden ook, zo snel zoveel zorgen. Hopelijk komt het gauw weer goed.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 20:37

Goede reclame inderdaad. Denk niet dat ze veel bestellingen hoeven te verwachten van bokkers als ik het zo lees. Wat een reactie zeg. Hun doen wat verkeerd en jij hebt t gedaan? Jij bent niet tevreden dus zou eerder proberen te kijken of daar wat aan te doen valt maar goed... Dat ben ik.

Edit: sonja staat jouw adres/telefoonnummer nou open en bloot op facebook bij dat bericht?! :wow: Had m net gevonden en dacht: whuuuuuut?!!