Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Dannon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 18:00

Tiffany schreef:
Dannon schreef:
... ik check 1x in de zoveel tijd wanneer mijn ex voor het laatste ingelogd was op Bokt. Tot nu toe lijkt het er op dat ze zo 1x per half jaar eens komt kijken hier... :')

Ik lees wel veel berichten van jou over je ex.. kun je niet beter confessen dat je er nog niet overheen bent? :')

Confession: Nope, maar op een andere manier dan je denkt :') Dat is nou het nadeel van kinderen hebben samen; je komt dus ook nooit helemaal van elkaar af. En als het dan ook nog eens niet soepel loopt heb je /helemaal/ een probleem.

Loopt het soepel; hoef je weinig met elkaar te praten. Loopt het niet goed, moet je in overleg, en botst het, en pfft, en arrrrrgh!

Maar goed. Goed voornemen: het er niet meer over hebben O:) :')

Warboel

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 18:13

Ik kijk op maandagavond stiekem Holland's Next Topmodel en I Can Make You A Supermodel, omdat ik het eigenlijk heel grappig vind. Overigens ben ik helemaal niet zo'n typetje, heb geen verstand van mode maar het is gewoon zo leuk :')

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 18:16

Warboel schreef:
Ik kijk op maandagavond stiekem Holland's Next Topmodel en I Can Make You A Supermodel, omdat ik het eigenlijk heel grappig vind. Overigens ben ik helemaal niet zo'n typetje, heb geen verstand van mode maar het is gewoon zo leuk :')

Zelfde hier! :D

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 18:23

Dat je dat bij LinkedIn kon zien wist ik dus niet :oo Vandaar dat die knappe kerel mij altijd zo raar bekijkt. Dankzij LinkedIn en Facebook weet ik precies wie hij is en waar hij woont :o

Nog een confession ivm stalken, ik geniet ervan dat mijn stalkster mij niet meer kan vinden. Ik kom haar regelmatig tegen op het internet en dankzij een hoop veranderingen weet zij niet wie ik ben ~~}> (ken haar in real life en het stalken was ook wel echt stalken)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 18:25

Ik vind het heerlijk om ongezouten kritiek te leveren, vol vooroordelen bij het programma een dubbeltje op z'n kant. Mijn uurtje heerlijk zondigen en afgeven op mijn medemens :')

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 18:30

Selina schreef:
Eulogy schreef:
Ik doe dat altijd op Facebook :') Dan ga ik gewoon puur uit niewsgierigheid een beetje op onderzoek uit en voor ik het weet zit ik op de facebook van het nichtje van de vriend van de tante van een vriendin van de moeder van een collega van een vage kennis :')

Ik ben zo blij dat Facebook niet net als LinkedIn een mailtje stuurt 'Die en die hebben je profiel bekeken.' :+

Neeeee, serieus?? :7 }:0 wat erg :=

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 18:46

Haha graag gedaan dat jullie nu weten dat LinkedIn stalken bestraft wordt :P

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 18:47

Nu ben ik benieuwd wat jullie over mij kunnen vinden en met welke stappen... :')

winnie03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 18:51

vuurneon schreef:
Ik vind het heerlijk om ongezouten kritiek te leveren, vol vooroordelen bij het programma een dubbeltje op z'n kant. Mijn uurtje heerlijk zondigen en afgeven op mijn medemens :')

Om aan die behoefte te voldoen kijk ik Barbie en Michael..! Perfect voor sluimerende agressie!

winnie03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 18:53

Eulogy schreef:
Ik doe dat altijd op Facebook :') Dan ga ik gewoon puur uit niewsgierigheid een beetje op onderzoek uit en voor ik het weet zit ik op de facebook van het nichtje van de vriend van de tante van een vriendin van de moeder van een collega van een vage kennis :')

Ik doe dat ook! Maar dat durf ik tegen niemand hardop te zeggen want ben bang dat ik dan een stalker gevonden word. Ik vind het heel normaal :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 18:54

Je heet Stephanie, woont in omgeving Uden, NB, studeert (studeerde?) aan het Rijn Ijssel om laborante (?) te worden. Je bent 19 jaar oud. Je vindt stormchasen wel leuk. Broertje is 12 jaar oud, je hebt een studenten ov.

Stappen:
Zoek op 'naam' = naam, studierichting, stormchasen
Zoek op 'nijmegen'
Zoek op 'uden' = woonplaats, broertje, studenten ov

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 18:58

Klopt allemaal :D
Is ook bewust gedeeld

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 19:15

nou wilde ik dat ik een mailtje kreeg met wie mijn profiel heeft bekeken :=

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 19:34

Hoe kan je berichten van andere bokkers dan lezen?

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 19:53

Amira_ schreef:
love_western schreef:
Ik heb een stalk lijstje op fb. Die mensen check ik dagelijks op fb. Sommige ben ik niet eens bevriend mee O:)

Dit heb ik op instagram :')

Ik heb net zo goed als het hele topic doorgelezen, en deze durf ik van mezelf ook wel te delen.
Op Facebook deed ik ook, een tijd terug :o Voornamelijk mensen die ik ooit als vriend verwijderd heb maar toch in de gaten wil houden. :D
Tot ik in een ander topic op bokt er achter kwam dat FB je dan bij hun vriendschapsvoorstellen zet... Sindsdien durf ik het niet meer. _O-

Behalve dan degene die ik in wel als vriend heb, maar niet meer volg. O:)

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 19:57

Op facebook kan je het ook doorkrijgen wie jou vaak bekijkt, bij potentiële vrienden en zoekopdrachten komen die mensen hoog te staan. Ben ik laatst achtergekomen doordat ik weet dat iemand mij heeft lopen checken (vaak, for a reason) en ze nu elke keer op popt wanneer ik iets op facebook zoek met een M (zelfs als ik een vriend op zoek staat ze er boven :') )

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 19:58

Britta31 schreef:
Hoe kan je berichten van andere bokkers dan lezen?

In het profiel van de bokker staat "Zoek gebruiker's berichten" als je daar op klikt krijg je alles te zien ;)

LSnuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 20:02

Confession; ik heb net een meisje op Facebook geblokt die maar door bleef banketstaaf over hoe de vluchtelingen NL kapot maken, dat ze alles op gaan blazen etc.. en ze zit op dezelfde stal als mij. Ben benieuwd :')

Seventeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 22:06

Confession: Meestal zeggen eigenaren hoe knap hun paard is, op bokt maar sowieswo. En als ik dan een foto zie vind ik het dier vaak spuuglelijk :+ Zitten ook genoeg mooie paarden tussen hoor maar man, soms vraag ik mij dan of of ze niet heel nodig een bril nodig hebben. :P

Galathil

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 22:11

Ik heb ook een erge, was in Italïe , naar een restaurant.
Ik ging even naar de badkamer, alleen leunde bij het handen wassen op de wasbak :=

Die zakte naar beneden, maar bleef net hangen. Ben heel snel weggerend, wetend dat bij het volgende kleine dingetje hij instort.
Vraag me nog altijd hoe dat is afgelopen...

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 22:16

Renee schreef:
Op facebook kan je het ook doorkrijgen wie jou vaak bekijkt, bij potentiële vrienden en zoekopdrachten komen die mensen hoog te staan. Ben ik laatst achtergekomen doordat ik weet dat iemand mij heeft lopen checken (vaak, for a reason) en ze nu elke keer op popt wanneer ik iets op facebook zoek met een M (zelfs als ik een vriend op zoek staat ze er boven :') )

vfroeg me al af waarom bepaalde personen ineens als sugestie stonden _/-\o_

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 22:25

Renee schreef:

Oh. oliebol. :')

SincereQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 22:27

MarJon schreef:
Renee schreef:

Oh. oliebol. :')

Ah kak. Dat wist ik ook niet haha :')
Verklaar wel die vreemden als suggestie

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 22:54

Haha ik wist het ook niet, maar van deze persoon weet ik zeker dat ze me checkt en waarom. En ik heb haar nog nooit bekeken en toen ineens stond ze bij alles bovenaan en toen viel er een kwartje :')

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 23:28

Maar hoezo staan er dan compleet vreemden met één of zelfs geen gemeenschappelijke vriend :') ? Die hebben toch helemaal niks aan/met mij?