tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 21:15

Arme UhNee.. heel veel lieve sterkte gewenst de komende periode. Gelukkig heb je een vangnet en kan je lekker veel werken. Ga leuke dingen doen, vertroetel je paardenbeest als je die hebt. Die zou je nooit in de steek laten :(:) .

Ik weet hoe je je voelt.. in april is mij precies hetzelfde gebeurd. Hij zag de relatie niet meer zitten, uh niet meer zitten? Vorige week heb ik je voorgesteld aan mijn vader. 4 weken later kreeg ik allemaal snapchats dat hij me nooit kwijt wou etc. Bleek dat hij was vreemdgegaan -O- .......

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 21:55

Dankjewel :(:)
Ik heb geen paard maar wel een hele lieve kat waar ik lekker mee kan kroelen. Het werken doet me wel goed gelukkig, heb nu al geen zin meer in dit gezeur. Wil gewoon verder en hem vergeten maar telkens maken m'n hersenen weer een bruggetje naar hem.... Iets meer dan 24 uur geleden was dit nog heel normaal, maar nu moet ik mezelf dit afleren -O-

Ben jij er ondertussen al overheen? Hoe lang duurde dit ongeveer?

terrabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 22:21

Dit topic komt even als geroepen aangezien al mijn vriendinnen hun oren ondertussen wel kapot zijn van het gezeur haha!
Mijn relatie is (nog) niet voorbij maar lang verhaal kort. Doordat ik best wel een lastige vriendin kan zijn door onzekerheid/klote situatie thuis etc. twijfelt mijn vriend of hij nog wel verder wilt met me, we hebben nooit echt gezeik oid. maar ik "twijfel" aan heel veel kleine dingen. Het ergste is dat hij nu op vakantie is, kunnen dus niet face to face praten, niet echt goed bellen doordat hij veel bezig is en Appen is een beetje gek zo.
Ik heb hem gevraagd of het puur gaat om de redenen die hij gaf of dat hij het simpelweg niet meer zo voelt als voorheen, waarop hij alleen kan antwoorden dat hij het niet weet.. Zo lastig die onzekerheid en ik voel me gewoon machteloos.
Dit kwam overigens ook echt als donderslag bij heldere hemel. we hebben echt nooit gezeik, vorige week nog berichtjes zoals "ik kan me geen dag zonder je voorstellen". Zaterdag avond zelfs nog afgesproken iedere dag op vakantie te bellen etc. maar door een ruzie dat weekend en dat hij mij super erg gekwetst heeft had ik maandag ochtend geen fijne vakantie gewenst en dat was de druppel dat ie zo twijfelt over ons.

Ben nu echt even de wanhoop nabij en van de ene kant wil ik er zelf een punt achter zetten nu want aan deze onzekerheid heb ik nu echt niks maar ik heb nog heel erg veel hoop dat wanneer hij terug is van vakantie het wel weer goed komt.

Urbanus

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 01:22

Terrabeertje, probeer je gevoel even te parkeren. Nu kun je er niks mee behalve piekeren en vanuit je emotie een beslissing maken en dat zijn nooit de beste beslissingen.

Dus schrijf al je zorgen in een briefje dat je even ergens invouwt, in een boek ofzo. En zoek daarna afleiding. Als je vriend terug is, is er nog tijd genoeg om dit op te lossen.

Morris

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 10:33

Lieveli, wat ben je toch een fijn mens. Je biedt handvaten om iets mee doen, lijkt me heel erg waardevol voor Terrabeertje
:j

terrabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 14:57

lieveli schreef:
Terrabeertje, probeer je gevoel even te parkeren. Nu kun je er niks mee behalve piekeren en vanuit je emotie een beslissing maken en dat zijn nooit de beste beslissingen.

Dus schrijf al je zorgen in een briefje dat je even ergens invouwt, in een boek ofzo. En zoek daarna afleiding. Als je vriend terug is, is er nog tijd genoeg om dit op te lossen.

Fijn en goed idee! Je hebt helemaal gelijk. Dankjewel <3

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 15:16

Ik hoop echt dat je er iets aan hebt. En onthoud ook maar dat we op ons 16e allemaal moeilijke vriendinnetjes waren. Daar ben je 16 voor en tegen de tijd dat je 26 bent is dat er wel uit :P

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 21:02

lieveli schreef:
Ik hoop echt dat je er iets aan hebt. En onthoud ook maar dat we op ons 16e allemaal moeilijke vriendinnetjes waren. Daar ben je 16 voor en tegen de tijd dat je 26 bent is dat er wel uit :P

Nouuuuu _O- gelukkig heb ik nog 4 jaar hahaha

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 21:48

Draak :')

terrabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 22:06

Haha ja dat is ook wel zo :')

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 22:12

Ik kan er helemaal niks aan doen, denk ik :')

terrabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 20:26

Na een fijn gesprek te hebben gehad vandaag is het dan helaas voorbij. Ik hoor weer bij de groep genaamd vrijgezellen. Doet pijn maar heb me er op voor kunnen bereiden.. nu nog aan het werk maar vanavond lekker uithuilen in bed :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 20:37

terrabeertje schreef:
Na een fijn gesprek te hebben gehad vandaag is het dan helaas voorbij. Ik hoor weer bij de groep genaamd vrijgezellen. Doet pijn maar heb me er op voor kunnen bereiden.. nu nog aan het werk maar vanavond lekker uithuilen in bed :')

Ah shoot en we hadden het zo anders voor je gehoopt. Heb je chocolade in huis voor vanavond?

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 20:46

terrabeertje schreef:

:(:) Huilen helpt!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 22:17

En echt een bikkel dat je nog even werkt gewoon. Stoere chick!

terrabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 23:59

Geen chocola, wel drop :D
Had het zelf ook anders gehoopt natuurlijk maar het was wel een fijn afscheid. Leuke tijd gehad en dat is wel fijn om aan terug te denken!

Jungles

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 13:20

Wat goed, terrabeertje, dat je het toch ook 'positief' kunt zien en er nu al zo in kunt staan.

Bij mij is het nu twee maanden geleden en soms is het nog onwerkelijk. Op dagen dat ik het druk heb, gaat het wel, maar zodra ik tijd krijg om na te denken, gaat het mis. Ik heb nog steeds het idee dat ik nooit meer iemand ga vinden die zo goed bij me past en waar ik zo'n fijn gevoel bij kan hebben. Ook voel ik me een onwijze aansteller, omdat ik na twee maanden nog steeds ontzettend verdrietig kan zijn en mijn ritme nog niet heb terug gevonden. Ik vraag me ook steeds af hoe mijn toekomst er nu uit zal komen te zien, ook al heb ik dat zelf in de hand.... Ik heb nergens fut voor :')

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 00:30

Oh wat fijn. Mag me hier dus ook gewoon terug gaan aanmelden. |o
Hoewel het zeer goed ging (volgens mij) met mijn 'nieuwe' vriend heeft hij er begin deze week een punt achter gezet. Omdat hij ook opeens begon te twijfelen. Jammer genoeg wel van de een op de andere dag. Enkele dagen ervoor nog bij heb geweest waarbij hij mij nog vertelde hoe graag hij mij zag etc.
En nu opeens, uit het niets dus niet meer. Voelt verschrikkelijk rot.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 00:57

CalipsoLover schreef:
Oh wat fijn. Mag me hier dus ook gewoon terug gaan aanmelden. |o
Hoewel het zeer goed ging (volgens mij) met mijn 'nieuwe' vriend heeft hij er begin deze week een punt achter gezet. Omdat hij ook opeens begon te twijfelen. Jammer genoeg wel van de een op de andere dag. Enkele dagen ervoor nog bij heb geweest waarbij hij mij nog vertelde hoe graag hij mij zag etc.
En nu opeens, uit het niets dus niet meer. Voelt verschrikkelijk rot.

-O-

Ah verdorie griet, wat poedersuiker. :(:)

Madison schreef:
Wat goed, terrabeertje, dat je het toch ook 'positief' kunt zien en er nu al zo in kunt staan.

Bij mij is het nu twee maanden geleden en soms is het nog onwerkelijk. Op dagen dat ik het druk heb, gaat het wel, maar zodra ik tijd krijg om na te denken, gaat het mis. Ik heb nog steeds het idee dat ik nooit meer iemand ga vinden die zo goed bij me past en waar ik zo'n fijn gevoel bij kan hebben. Ook voel ik me een onwijze aansteller, omdat ik na twee maanden nog steeds ontzettend verdrietig kan zijn en mijn ritme nog niet heb terug gevonden. Ik vraag me ook steeds af hoe mijn toekomst er nu uit zal komen te zien, ook al heb ik dat zelf in de hand.... Ik heb nergens fut voor :')

Ooooh neeee niet sippen! Neem maar van mij aan dat je echt niet eindigt als oud kattenvrouwtje. Je kunt het je nu niet voorstellen maar straks kom je iemand tegen waardoor je je niet meer voor kunt stellen waarom je toen zo verdrietig was. Stel je voor!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 07:48

Ik meld mij ook hier, sinds donderdag single en dakloos en intens verdrietig. Nu in het huis van mijn ex voor deze relatie die tot over een week op vakantie is. Hopelijk woensdag tekenen voor een studio dan heb ik iig een huis

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 09:16

Nimber schreef:
Ik meld mij ook hier, sinds donderdag single en dakloos en intens verdrietig. Nu in het huis van mijn ex voor deze relatie die tot over een week op vakantie is. Hopelijk woensdag tekenen voor een studio dan heb ik iig een huis

Dat is heel heftig! Veel succes en sterkte, ik duim voor je studio!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 09:26

Ik duim ook! En een schrale troost: als je diep diep diep in de put zit leidt de enige weg naar omhoog.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 09:42

Sterkte Nimber :(:) hopelijk heb je snel een eigen huisje!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 09:50

Thanx, voel me echt een zielig hoopje ellende nu

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 13:01

Sterkte! Hoe komt deze omslag ineens? Van je afschrijven helpt vaak wel. Dikke knuffel!