En altijd suiker in de koffie, word een man en drink je koffie zwart

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vanspeijk schreef:Aan een vriend die niet antwoord op mijn berichten, ondanks dat hij ze wel gezien heeft... hoeveel moeite is een 'ik heb het druk, kan nu niet antwoorden, maar alles is goed' nou? En ik me maar zorgen maken dat ik iets verkeerd heb gedaan en hij me niet meer aardig vind [ik ben 2x eerder door destijds goede vrienden zonder opgave van reden compleet in de steek gelaten, dus ik word nogal zenuwachtig om dit soort acties]
Carr_friesje schreef:Mensen die dieren gigantisch gaan vermenselijken.
Ben echt er echt allergisch voor als iemand het over zijn zwangere dier heeft die baby's krijgt.
*facepalm* mensen zijn zwanger en krijgen baby's, dieren zijn drachtig en krijgen jongen
Tillie20 schreef:Carr_friesje schreef:Mensen die dieren gigantisch gaan vermenselijken.
Ben echt er echt allergisch voor als iemand het over zijn zwangere dier heeft die baby's krijgt.
*facepalm* mensen zijn zwanger en krijgen baby's, dieren zijn drachtig en krijgen jongen
Mensen zijn net zo goed dieren. Drachtig en zwanger beschrijven hetzelfde proces, dus snap het probleem niet goed?