Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Solmyrkvi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 08:58

Aan bouwvakkers in huis. Ik kan alles hebben qua lawaai van een verbouwing, maar dat constante geneurie en gefluit van slechte Amsterdamse volksliedjes ben ik zo zat! Het liefst loop ik nu de kamer uit en ga ik even heel hard schreeuwen dat hij z'n smoel moet houden :') Serieus alle bouwvakkers/verbouwers die we hier over de vloer hebben gehad (en dat zijn er nogal wat) doen dat.

En altijd suiker in de koffie, word een man en drink je koffie zwart :+

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 09:22

Ik fietste op een kruispunt waar ik voorrang had(haaientanden aan de andere zijdes van het kruispunt). Er kwam een auto aan van rechts die vertraagde voor de haaientanden, ik fietste dus door, waarop de auto gas bijgaf. De auto was inmiddels over de haaientanden gereden dus ik moest vertragen om niet aangereden te worden. Ik was al geïrriteerd welke debiel zo reed aangezien ik 60 kilo post aan het vervoeren was op de fiets.

De auto vertraagde ook en stopte voor me. Ruitje ging open, en tot mijn verbazing zaten er 2 politieagenten in de auto!? Degen achter het stuur zei op een vervelend toontje 'Ik moet je eraan herinneren dat rechts toch echt voorrang heeft'. Ik stond echt met een :? gezicht, van: is dit een grap ofzo? Toen zei de politieagent naast hem meteen er achteraan 'Ojjjaaaaaaaaa!?' alsof er lichtje bij me moest gaan branden. Toen reden ze asociaal hard weg terwijl ik hun cynisch hoorde lachen. Fijn zo'n politieagenten _-:(

SpikkelFire

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 09:59

Neeee mn keel doet zeer en mn oren zitten dicht.. ik wil niet ziek worden. ;(

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 10:01

Pfff ik ben echt zo kwaad. Had een paar dagen terug een zakje met 25 euro erin op ons bijzettafeltje liggen. Kijk ik later weer, is het weg. Ik had dat geld nodig voor de hondentraining. Overal gezocht, kan het niet weer vinden. En nu had ik dus opnieuw los geld gepint voor de hondentraining. En dat lag tussen een stapeltje papieren. Heb het gisteren nog gezien. Kijk ik vandaag om het te pakken. WEG!! Overal gekeken, nergens is het. Nu dus verdorie in totaal 40 euro gewoon kwijt in mijn eigen huis. Belachelijk!! Pfff... Ik zit nu echt mijn moeder te verdenken dat zij het geld heeft gepakt ofzo..

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 10:05

Aan een man die doet alsof er niks is gebeurt en doet alsof het niets betekend wat er tussen ons is gebeurt en ik hem morgen weer face to face zie... Ass

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 11:00

Aan dat ik de laatste tijd zo slecht slaap en nu dus zo brak als wat ben. -O-

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 11:38

Ik zit nu in de trein in een stiltecoupé(dat was een bewuste keuze) en er is een moeder met een kind van 4 gaan zitten achter me. Argghhh, dat kind krijst om de minuut echt ontiegelijk hard ZONDER REDEN en de moeder zegt er gewoon niks van. Ga dan niet in een stiltecoupé zitten _-:(

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 12:35

Aan het feit dat ik dit blok een middagrooster i.p.v een ochtendrooster heb |o

Quanneh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 15:53

Aan dat ik alleen thuis ben en daarom maar alle klussen kan doen.. 'omdat ik toch tijd heb' :\

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 16:21

Aan dat ik luizen heb

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 17:02

Mijn gulp die midden in de AH open ging :( :=

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 17:18

De paardjes staan op een nieuw stuk land (letterlijk naast het land waar ze tot gisteren stonden), en zodra ik mijn merrie dan even mee naar stal neem begint ze me toch een keel op te zetten! Ben nu dus aan één oor ongeveer doof.
Man man man wat een dramaqueen is het af en toe. :')

EDIT: en aan het weer.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 17:43

Aan mijne nieuwe klas. Dat hun enige intresse games zijn en dat is wel het laatste wat ik leuk vind..

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 17:49

Aan het feit dat er gewoon 0,0 reactie is.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 18:18

Manlief toegestemd met het nemen van een hond, een fijne fokker gevonden in de buurt die zelfs nog twee pups beschikbaar heeft, maar als ze het nest uit moeten niet de mogelijkheid vrij te nemen om de pup op te voeden. Dus wachten op het volgende nest wat wsl pas eind vh jaar is.

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 19:11

Aan een vriend die niet antwoord op mijn berichten, ondanks dat hij ze wel gezien heeft... hoeveel moeite is een 'ik heb het druk, kan nu niet antwoorden, maar alles is goed' nou? En ik me maar zorgen maken dat ik iets verkeerd heb gedaan en hij me niet meer aardig vind [ik ben 2x eerder door destijds goede vrienden zonder opgave van reden compleet in de steek gelaten, dus ik word nogal zenuwachtig om dit soort acties]

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 19:26

vanspeijk schreef:
Aan een vriend die niet antwoord op mijn berichten, ondanks dat hij ze wel gezien heeft... hoeveel moeite is een 'ik heb het druk, kan nu niet antwoorden, maar alles is goed' nou? En ik me maar zorgen maken dat ik iets verkeerd heb gedaan en hij me niet meer aardig vind [ik ben 2x eerder door destijds goede vrienden zonder opgave van reden compleet in de steek gelaten, dus ik word nogal zenuwachtig om dit soort acties]

Pf lijkt heel erg op die van ij, als is het bij mij om een crush die doet alsof het tussen ons niks was terwijl er dingen zijn gebeurt/dingen die we hebben gedaan, wat gewoon veel meer betekende.. althans voor mij. en ik hem morgen weer zie.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 21:53

Aan mijn broertje die beweerd dat "sgool onsin iz, wand je leerd er tog nix"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 22:10

Mijn bange poes die eruit knijpt voor het onweer , en ze is als de dood voor onweer en nu zit ik al mijn vingers kaal te knagen omdat ik stuk ga van de bezorgdheid

Annabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 11:51

Mijn telefoon overleden is -O-

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 12:15

De regen... -O-

NinkeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 12:16

Aan dat ik van stal wil veranderen, maar dat dat steeds niet kan |o
En de mensen hier die hun paard vermenselijken, een paard kan echt wel tegen een beetje regen >;)

Edit: met hier bedoel ik de mensen op mijn stal

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 12:35

Mensen die dieren gigantisch gaan vermenselijken.
Ben echt er echt allergisch voor als iemand het over zijn zwangere dier heeft die baby's krijgt.
*facepalm* mensen zijn zwanger en krijgen baby's, dieren zijn drachtig en krijgen jongen :+

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 12:44

Carr_friesje schreef:
Ben echt er echt allergisch voor als iemand het over zijn zwangere dier heeft die baby's krijgt.
*facepalm* mensen zijn zwanger en krijgen baby's, dieren zijn drachtig en krijgen jongen :+

Mensen zijn net zo goed dieren. Drachtig en zwanger beschrijven hetzelfde proces, dus snap het probleem niet goed? :o

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 12:59

Tillie20 schreef:
Carr_friesje schreef:

Mensen zijn net zo goed dieren. Drachtig en zwanger beschrijven hetzelfde proces, dus snap het probleem niet goed? :o

Ik snap het ergens wel, het klinkt gewoon een beetje vreemd. Net als dat we zeggen dat een paard geen kop en poten maar hoofd en benen heeft. [Hoewel je, als je daarop doorgaat, toch sneller zou zeggen dat een paard zwanger is en een baby krijg -O- hmm, I confused myself :') ]