Mijn schoenen heb ik al 2 jaar, die moet en zal ik dragen, dus mijn jurk moet daarop afgestemd worden
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Selina schreef:Ik zei net al dat ik mijn hele voet intape zodat ik hakken aankan onder de jurk
Moet de centimeters ergens vandaan halen
tassie schreef:Selina schreef:Ik zei net al dat ik mijn hele voet intape zodat ik hakken aankan onder de jurk
Je moet vanaf je grote teen gezien je 3de en 4de teen aan elkaar tapen. Hierdoor "schakel" je een zenuw uit ofzo. Ik heb het nu een paar keer gedaan met hakken en ik kan er steeds langer op lopen.
Zonder tape hielt ik het nog geen 5 minuten vol
Zou wel meerdere malen uitproberen en oefenen dan gaat het vanzelf steeds beter met lopen
zal niet zeggen dat ik het nu 24 uur vol hou maar wel veel langer dan zonder tape
, ook zo'n prachtige achterkant en de kleur vind ik schitterend, weer eens iets anders.
ik kwam er via via achter tassie schreef:Selina schreef:Ik zei net al dat ik mijn hele voet intape zodat ik hakken aankan onder de jurk
Je moet vanaf je grote teen gezien je 3de en 4de teen aan elkaar tapen. Hierdoor "schakel" je een zenuw uit ofzo. Ik heb het nu een paar keer gedaan met hakken en ik kan er steeds langer op lopen.
Zonder tape hielt ik het nog geen 5 minuten vol
Zou wel meerdere malen uitproberen en oefenen dan gaat het vanzelf steeds beter met lopen
hihi je moet er wat voor over hebben
tassie schreef:Foto wil niet upgraden is te groot...
Zonder schoenen loopt/voelt het heel raar maar zodra je je hakken aan doet merk je er niks meer van.
Als je witte schpenen draagt kan je ook witte tape gebruiken maar ik had even geen zin om naar boven te lopen haha.
Owja 1 tip: scheer even je tenen van te voren scheelt een hoop pijn met eraf halen. Ik spreek uit ervaring