Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gohya schreef:Wat hebben jullie dan kouwkleumen. Mijn pony's hebben het eigenlijk nooit koud.
Staan in de regen en sneeuw, soms onder de bomen ,maar heb ze echt nog nooit zien rillen v.d. kou.
Net scheen de zon effe,gelijk kei warm.
tine10 schreef:gohya schreef:Wat hebben jullie dan kouwkleumen. Mijn pony's hebben het eigenlijk nooit koud.
Staan in de regen en sneeuw, soms onder de bomen ,maar heb ze echt nog nooit zien rillen v.d. kou.
Tja ene pony van 20 jaar is pas nog geschoren en wordt momenteel minstens wekelijks gewassen ivm wedstrijden (is schimmeltje, dus je moet wel) en de andere is een kruising Arabiertje met een heel dun vachtje. Mijn paard kan er wel normaal wel tegen, maar is momenteel aan de magere kant. Ze staan wel dag en nacht buiten. Ze kunnen in de zomerwei alleen maar schuilen onder de bomen, maar als het zo hard regent, helpt dat niet veel helaas. Wind en sneeuw kan ze minder schelen (nou ja, van Arabiertje weet ik dat nog niet, die hebben we pas een paar maanden), maar aanhoudende regen krijgen ze het echt koud van.
gohya schreef:Wat hebben jullie dan kouwkleumen. Mijn pony's hebben het eigenlijk nooit koud.