Tyrcanol schreef:Ik heb juist meer gezeik met post nl. Dan DHL...
Ik moet zeggen dat ik de pakketten aanmeld via Myparcel (is alleen voor zakelijke) maar nog niet 1x gezeur gehad terwijl ik ze daarna gewoon op het postkantoor afgeef.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kiki1976 schreef:Tyrcanol schreef:Ik heb juist meer gezeik met post nl. Dan DHL...
Ik moet zeggen dat ik de pakketten aanmeld via Myparcel (is alleen voor zakelijke) maar nog niet 1x gezeur gehad terwijl ik ze daarna gewoon op het postkantoor afgeef.
kiki1976 schreef:Nee daar heb ik geen last van om eerlijk te zijn.
Het enige wat ik wel vreemd vind is dat er in het ene deel van NL de pakketten wel op maandag bezorgd worden en het andere deel niet.
birte schreef:kiki1976 schreef:Ik moet zeggen dat ik de pakketten aanmeld via Myparcel (is alleen voor zakelijke) maar nog niet 1x gezeur gehad terwijl ik ze daarna gewoon op het postkantoor afgeef.
Met Myparcel gaat het idd prima, enige is als ik pakketten op vrijdag of zaterdag afgeef deze vaak pas woensdag bezorgt worden, op andere dagen komen ze wel de volgende bezorgdag aan.
xSwanHeart schreef:birte schreef:
Met Myparcel gaat het idd prima, enige is als ik pakketten op vrijdag of zaterdag afgeef deze vaak pas woensdag bezorgt worden, op andere dagen komen ze wel de volgende bezorgdag aan.