Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 15:26

joyce2 schreef:
Ik kruip weer even uit de meelees hoek ;)

Ik zoek dit soort lijsten (hoeft dus geen spiegel in te zitten, mag gewoon alleen de lijst zijn en ze hoeven er ook niet tip top uit te zien) om te pimpen:

[ Afbeelding ]

Ze mogen in alle kleuren en afmetingen zijn, maar het moet wel een diepe lijst zijn zodat je wat op het randje kan zetten. Heeft iemand toevallig zoiets liggen, of tips waar ik zoiets kan vinden? Ik heb net al [ Marktplaats onder de zoektermen "lijsten" "diepe lijsten" "grote lijsten" gezocht, maar heb tot nu toe nog niets gevonden.

Zoek eens onder "schilderijlijst" of "schilderijlijsten" ... ik zie er toch wel een paar :j

romyloverrr

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 15:53

of onder ''lijst'' , dan zie je er 1000'en :=

Theeglas

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 16:07

Hoi mensen, ik kom even binnenvallen. Maar doet marktplaats bij jullie ook zo vervelend?
Als ik kijk bij pony's en dan een kilometer afstand doe (of prijsklasse, etc.) en dan op een advertentie wil kijken dank krijg ik steeds een witte pagina met een keukenreclame..

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 16:08

Ik heb al op "lijst" gezocht en idd dan krijg je duizenden resultaten, maar de eerste tig pagina's kwam ik er geen enkele tegen met een hele dikke rand. Vandaar dat ik mijn opdracht wou verfijnen. Ik zal Schilderijlijst straks eens gaan proberen, thanks!

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 17:54

Theeglas schreef:
Hoi mensen, ik kom even binnenvallen. Maar doet marktplaats bij jullie ook zo vervelend?
Als ik kijk bij pony's en dan een kilometer afstand doe (of prijsklasse, etc.) en dan op een advertentie wil kijken dank krijg ik steeds een witte pagina met een keukenreclame..

nee , bij mij geen probleem :P

nikolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 19:57

nikolletje schreef:
Heb hier weer een iets mindere ervaring, 2 boeken gekocht met 6.75 euro verzendkosten, iets lager geboden incl verzendkosten en nou zijn ze dus gewoon als brievenbuspost verstuurd....Zijn wel dikke boeken, dus maar eens kijken hoeveel ze kwijt zijn geweest aan postzegels, ze heeft de boeken apart verstuurd, vraag me af of ze dan zoveel goedkoper uit is geweest met envelop en postzegels in totaal

Bovenstaande is mijn bericht van afgelopen week, tot op heden boeken niet binnen gekregen (iets wat ik dus met de T&T code wel in de gaten had kunnen houden).
Verkoper geeft zondag aan dat ze de boeken op de bus heeft gedaan, wat nu? Mailen dat ze er nog niet zijn of nog even weekje wachten? Want ik vind het beetje zonde van mijn 25.-, enige compensatie omdat zij ze dus niet als pakketpost heeft verstuurd en ik dus nu nog steeds niets binnen heb en ook geen bewijs heb zou wel leuk zijn...

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 20:14

OHHHH wat baal ik hier -O-
Via MP was ik op de veiligsite van RG ruitersport uitgekomen. Nu waren zij voor op de beurs op zoek naar een demonstratie paardenhoofd en laten hun die er nu net ook op hebben staan. 2x Geboden en de veiling gewonnen. Dus super blij...
Totdat het pakket vandaag binnen kwam. Vanuit RG kan ik niets verkeerds zeggen hoor. Want het zat goed ingepakt met kranten en daarom heen helemaal goed volgestopt met papier snippers.....De doos zelf was helemaal voorzien met plakband met daarop "pas op breekbaar".
Maar het hoofd is helemaal stuk, met dank aan post.nl -:(-

Gelijk RG gebeld en moest er foto's van maken voor hem want dan kon hij daarover in conclaaf met post.nl
Ze zouden het totaal bedrag aan mij terug overmaken.....
Vind het van hun uit super opgelost (ervan uitgaande dat ze het ook daadwerkelijk terug storten) maar ik baal er wel van |(

nikolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 20:22

OOOHHH dat is balen!!! :oo Wat zonde zeg!

Ben benieuwd wat post.nl ervan gaat zeggen...

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 20:24

Ik ben eigenlijk bang dat post.nl er niets aan gaat doen, aangezien het pakket als standaard pakketpost verzonden is en niet als verzekerd....
Maar ik denk dat ik daar van RG niets meer over hoord

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 20:31

Op zich kunnen ze daar bij RG wel wat mee, mits ze een tussenpersoon of contactpersoon hebben. Ik verzend namelijk via een soort van "tussen aanbieder" (omdat ik webshop ben, dus van voordelige tarieven kan profiteren), maar dat gaat allemaal gewoon via PostNL. Als PostNL mijn pakket zoek maakt, beschadigd, etc. etc. dan lost mijn tussenpersoon dat op, erg fijn! Zou me goed kunnen voorstellen dat RG ook zo'n regeling heeft.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 20:40

Ik doelde meer op de arrogantie die post.nl momenteel heeft.
Er raken heel veel dingen zoek, gaat regelmatig wat stuk.....En vaak willen ze niet tot een oplossing komen.
Laatst zelf ook aan de hand gehad. Pakket verzonden, na 1 maand kreeg ik het retour "adres onbekend".
Nu had ik al vaker na het betreffende adres artikelen verzonden dus dat was vreemd.
Klacht ingediend bij post.nl. was idd niet goed gegaan want het adres bestond wel degelijk. Ze zouden de gemaakte portokosten retour storten op m'n rekening. En ik kon het pakket met een gerust hart opnieuw verzenden.
En ja hoor na 6 weken kreeg ik het pakket wederom terug.
Zo dat was al 2x verzendkosten (wat de andere had ik na diverse telefoon gesprekken en mails nog steeds niet terug).
Ondertussen zijn we al een hele tijd verder, maar m'n geld heb tot op heden nog steeds niet terug.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 20:42

Wat vervelend zeg!! Dat is ook een van de redenen waarom ik blij ben dat ik zelf niet met ze in discussie hoef te gaan ;)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 20:49

Balen zeg!!

Ik heb dat ook met zo'n paardenkop gehad jaren geleden.... heb daarna gezocht naar een nog mooiere, niet dat standaard rare hoofd :P

Hele mooie gevonden in de USA en die hier naartoe laten sturen en die kwam wel gewoon in keurige staat aan, echt een leuk ding! Alleen in de tussentijd was Barefoot wel ineens mooie foto's gaan maken dus nu staat hij hier ongebruikt op zolder :P

Ik heb trouwens net de stepper verkocht aan iemand uit het dorp hier, dus weer wat weg, fijn.
Zo trek ik meter voor meter die zolder leeg en zet ik het op Marktplaats, lekker spullen opruimen *\o/*

Zal die paardekop en het damestorso dat er bij staat, ook eens op Marktplaats zetten :P

Heb ook nog een supermooi houten zadelbok-paard staan uit de USA, twijfel of ik die ook in de verkoop ga zetten. Ik heb er eigenlijk helemaal geen plaats voor dus deze staat nog in de oude opslag maar die moet binnenkort leeg...en hier kan ik hem eigenlijk niet kwijt...maar hij is wel ontzettend gaaf om nieuwe zadels en pads enzo op te leggen voor foto's op de website.... en ding was hartstikke duur, ik heb geen idee of ik dat er nog voor terug ga krijgen :P

Wilde hem eigenlijk in een showroom-aan-huis neerzetten maar vind de verkoop via internet wel best zo eigenlijk :o

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 20:52

MoSt81

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 21:10

Wow, dat is niet bepaald een kleine beschadiging...

@nikolletje, ik zou het zeker even melden. Normaal zou iets dat zondag verstuurd word er op dinsdag wel zijn. Nu is het al vrijdag.

shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 21:20

Oooh wat zonde :oo
Het was wel een mooi hoofd!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 21:21

Oef.... die van mij was nog erger, halve kop lag in tientallen stukjes, zelfs nog geprobeerd te plakken maar was niks meer van de maken :P

Wel wat anders inderdaad, maar nog steeds een beetje een cartoon-paard ofzo :P

Ik zal die van mij eens tevoorschijn halen, weet niet meer precies hoe die er uit zag maar was een hele mooie echte paardenkop. Daar in de USA deden ze die koppen ook airbrushen, supergaaf joh :oo

Kreeg je hele mooi appelschimmels en blessen enzo...wauw. Die van mij is gewoon nog onbespoten wit :P

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 21:22

Oeh, ik wil ook wel een foto pmarena!

Ik ga zo maar die vervloekte jaren '70 tafeltjes kieken, staan al een week lomp te wezen in de keuken. Maar net nu zijn de batterijen van de cam weer leeg... Zal je altijd zien!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 21:54

ik ben door dit topic weer veel spullen kwijt, helemaal blij :)

nu nog ff een gratis tv op MP zetten of kan ik hier iemand blij mee maken * gratis* :+

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 22:21

Haha, GRATIS zei je toch? (helpt ook even mee) :P

Foxy: ik ben zo zachtjes aan wel benieuwd naar je tafeltjes hoor :D

Zal kijken of ik morgen die torso en kop op MP kan zetten :)

Zucht. Ik heb een paar weken geleden een leuke winterjas bij (jawel :') ) Zalando gekocht. En nu zag ik net ineens dat een mouw een scheur heeft op een stiknaad -O-

Heb het ding denk ik een uurtje of 5 gedragen, is echt mijn angstvallig nette jas die ik echt netjes wil houden, heb er zelfs een aparte kapstok voor waar de klus- en paardensjït niet op mag (en gaat) :P

Morgen ook maar even een foto van maken en hopen dat Z. een fatsoenlijk garantie-aanbod doet....hebben jullie enig idee of ze een beetje schappelijk zijn? :=

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 22:27

Bereid je maar voor op een overdosis oranje!

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 22:37

Wat voor tv heb je dan alja?

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 22:41

Een gratis TV .... ( om maar even in MP-stijl te antwoorden ;) )

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 22:42

Shirley schreef:
Een gratis TV .... ( om maar even in MP-stijl te antwoorden ;) )

:D

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 22:43

Alja schreef:
ik ben door dit topic weer veel spullen kwijt, helemaal blij :)

nu nog ff een gratis tv op MP zetten of kan ik hier iemand blij mee maken * gratis* :+

Als je hem komt brengen wel!

*is een grapje he! geheel in Marktplaats stijl....*