Ik bedacht me vanmiddag iets, misschien is het wat. Is het geen idee om een keer met een Primarkende Bokkersmeeting naar Essen te gaan ofzo? Misschien dat we dan met wat mensen met auto's en mensen zonder auto's kunnen afspreken ergens, en dat iedereen dan meebetaalt aan de benzinekosten en de parkeerkaart enzovoorts. Dan ontmoet je allemaal mensen die ook van de Primark houden en is het voor sommigen misschien een kans om naar Essen te gaan terwijl dat anders niet lukt.
Ik ga deze week, waarschijnlijk dinsdag Ben vorige keer in Rotterdam geweest. Omdat ik een ov heb maakt het niet zoveel uit naar welke ik ga, welke (in nederland) raden jullie het meeste aan?
Carowl
Geplaatst: 01-07-13 09:28
Mijn aankopen nog deels op de foto: Pyjama 7,- Zwart kleedje met licht doorschijnende print 8,- Roze topje 5,- Weekendtas 9,- Sloefjes 3,- Schoenen voor mijn vriend 8,- Schoenen 3,- Sandalen 13,- Kettinkje met mini theepotje 2,- Niet op de foto: 5 ondebroeken 2/3,- Pak sokken (5) 3.5 Geurkaarsen in ijsjesvorm (kadootje) 6,- Totaal 78.5
Dit alles op anderhalf uur shoppen, wel geslaagd dus vind ik!