Rare mensen op marktplaats deel 2 !!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 2 !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 17:28

Jahoor, nu al bingo!
Nieuwe laarzen erop staan die ik destijds voor €50 gekocht had en denk ik 1x aangehad heb, gaat iemand €5 bieden.... Heb de advertentie maar even veranderd in bieden vanaf...

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 17:36

Ik heb vanmorgen op een advertentie gereageerd (de 'bieden vanaf' prijs geboden), net het geld overgemaakt naar een verkoper die direct reageerde en morgen gaat het op de post.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 17:57

Zo kan het natuurlijk ook, als ze dat bij mij ook nou deden was ik er ook mee akkoord.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 18:01

Ik heb iets van 4 biedingen gehad waarvan 3 hem weer hebben ingetrokken en de hoogste bieder gewoon niet reageert. Echt een succes dus ;)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 19:59

Stuur je een serieus geinteresseerd mailtje over een laptop, krijg je dit terug;

'Hallo,

Mijn naam is Paula en ik ben nu in Dublin, Ireland. Ik ben net gescheiden en heb ik besloten om dichter bij mijn ouders te bewegen.
Ik kocht de laptop nieuw in Nederland. De garantie is er geregistreerd.
De laptop is bij mij in Dublin.
Ik hoop dat je nog steeds geïnteresseerd en kunnen we de deal gebeurt meteen.
Voor meer foto's contact met mij op: -----

Bedankt!
Paula

Ik zou het waarderen als je het mij contact op te nemen in het Engels.'

LOL. Ja hoor :') En ik ben Majesteit de Koningin :')

Lianne97

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 20:15

weer een leuk ervaring mee gemaakt :n
ik verkocht gister een setje die vrouw had haar eigen dekje meegenomen om te kijken of het past kijk ik vandaag op marktplaats heeft ze het er alweer opgezet _-:(
dus ik stuur maar terug; dus het dekje paste niet? makkelijk geld verdienen zo...
ben benieuwd wat ik terug krijg:)

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 20:17

Wat is je probleem? Jij hebt er toch voor gekregen wat je ervoor wil hebben? Wat is dan het probleem, zij is de eigenaar nu, ze mag ermee doen wat ze wil...

Lianne97

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 20:21

omdat ze het dus alleen kocht om door te verkopen en dat vind ik een beetje sneu, als er mensen zijn die er wel belang bij hebben hadden die better kunnen reageren. ena ls je het niet wilt horen reageer dan lekker niet :D

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 20:22

Ik wil het best horen, vind alleen dat je je aanstelt :P Dat mag ik net zo goed posten ;)

Lianne97

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 20:24

ja maar ik vroeg niet om comentaar ofwel:) wou het gewoon even van me afschrijven zal ik er volgende keer wel even bijzetten:)

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 20:25

Het is een discussieforum...

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 20:26

als je geen commentaar wilt meot je het niet op een discussie forum neer zetten.

Lianne97

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 20:27

ik wou alleen even mijn ervaring delen.
en als mensen vinden dat ik me aanstel of wat dan ook snappen ze tovh zelf wel dat ik dat niet hoef te horen hoop ik :n

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 20:36

Ik snap ook niet wat er erg aan is. Jij hebt je geld gekregen en zij zet het weer te koop. Wat is je punt?
Dan had je er zelf meer voor moeten vragen.

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 20:50

Dat snap ik inderdaad ook niet. :+ Wat maakt het nou uit wat iemand er mee doet als het verkocht is? Als jij als verkoper je geld hebt gekregen en verder met de verkoop tevreden bent dan is het verder toch een goede ervaring? :P
Iedereen reageert hier trouwens op elkaar, en als iemand zich iets afvraagt over een bepaalde ervaring of opmerking, betekent dat niet meteen dat ze iets niet willen horen. :+

xPenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 20:59

Vjestagirl schreef:

Ja en als er hier discussies komen over zoals al eerder werd genoemd, dat hoe zij had gehandeld dat dat ''aso'' was, dan moeten we maar volgens jou via PB een discussie vormen?

Nu snap ik er niks meer van hoor...

En eerlijk gezegd, wie weet heeft ze de spullen voor een goedkoop prijsje weggedaan voor iemand anders er blij mee kunnen te maken? En zou je het jammer vinden dat iemand het dan weer meteen doorverkoopt.
Het klopt, verkocht is verkocht. Maar je had er misschien op gehoopt dat iemand er blij mee was voor dat prikkie, omdat veel dingen toch duur genoeg zijn als je ze nieuw koopt.

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 21:02

xPenny schreef:
Het klopt, verkocht is verkocht. Maar je had er misschien op gehoopt dat iemand er blij mee was voor dat prikkie, omdat veel dingen toch duur genoeg zijn als je ze nieuw koopt.

Dat is een risico wat je neemt.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 21:04

xPenny schreef:
Vjestagirl schreef:

Ja en als er hier discussies komen over zoals al eerder werd genoemd, dat hoe zij had gehandeld dat dat ''aso'' was, dan moeten we maar volgens jou via PB een discussie vormen?

En eerlijk gezegd, wie weet heeft ze de spullen voor een goedkoop prijsje weggedaan voor iemand anders er blij mee kunnen te maken? En zou je het jammer vinden dat iemand het dan weer meteen doorverkoopt.

Ontopic discussies kunnen prima, offtopic discussies niet. Valt weinig aan te snappen.

xPenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 21:04

MrUlbe schreef:
xPenny schreef:

Dat is een risico wat je neemt.

Ja maar dan mag ze het toch wel hartstikke jammer vinden?

Lianne97

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 21:05

het punt is ook dat zij het te duur was en dus een helehoop van de prijs afgehaald omdat zij er heel blij mij was.
dankje wel xpenny

xPenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 21:06

Vjestagirl schreef:

Het klopt, verkocht is verkocht. Maar je had er misschien op gehoopt dat iemand er blij mee was voor dat prikkie, omdat veel dingen toch duur genoeg zijn als je ze nieuw koopt.[/quote]

Ontopic discussies kunnen prima, offtopic discussies niet. Valt weinig aan te snappen.[/quote]
Dat jij haar aanpak aso vond, is toch nu hetzelfde zoals jij zegt dat je vindt dat zij zich aanstelt?
Ik snap het zeker, maar hoe jij het beschrijft valt er niet veel aan te snappen.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 21:09

Over de aso actie heb ik alleen maar gezegd dat het aso was, niet dat het off topic was.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 21:09

Kijk, en deze discussie gaat daarom dus weer offtopic (en kan dus beter wel via PB), want het gaat nu over de manier van elkaar aanspreken :D
Laten we het gezellig houden? :)

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 21:12

Dreamy schreef:
Kijk, en deze discussie gaat daarom dus weer offtopic (en kan dus beter wel via PB), want het gaat nu over de manier van elkaar aanspreken :D
Laten we het gezellig houden? :)

hahaha ik ga hier echt geen discussie over voeren verder, niet hier, niet via pb. Ik geloof dat het nogal nutteloos is een discussie te voeren over een ontopic reactie, alleen omdat iemand het niet wil horen :+ :D.

Dus, terug ontopic!

Lianne97

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 21:13

okee stel je voor bijv. jij zet een zadel te koop je vraagt 200 euro ik zeg nee joh dat is veelste duur ik geef je 125 maar omdat hij in de wegligt neem je mijn bod aan ik kom het zadel halen. volgende dag staat jou zadel door mij op marktplaats voor 300 euro zou jij dan niet balen?
tevens geen goede vergelijking maar je snapt mn punt wel.