Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pimaude schreef:Leuk! Ik had ook oproepje gedaan, veel ruzies door gekomen, toch heeft een vriend van mn zusje gedeeld en weer 3 kaartjes
Limitless schreef:Dankzij dit topic en jou blog Isegrim eigenlijk tot de conclusie gekomen dat ik ook iemand zou willen schrijven. Ik heb alleen geen flauw idee hoe ik mijn email aan de persoon in kwestie wil beginnen. Hij komt in elk geval in profile over als iemand bij wie ik geen moord als crime kan voorstellen
Hoe zijn jullie je mailtjes/brieven begonnen, hoelang voordat jullie bericht terug kregen en hoelang duurt het in de toekomst tot een brief aankomt in Amerika?
Dit is degene die ik zou willen schrijven;
http://www.writeaprisoner.com/Template.aspx?i=z-142595
Vinden jullie dat hij oprecht overkomt?
Daphne_horse schreef:Limitless schreef:Dankzij dit topic en jou blog Isegrim eigenlijk tot de conclusie gekomen dat ik ook iemand zou willen schrijven. Ik heb alleen geen flauw idee hoe ik mijn email aan de persoon in kwestie wil beginnen. Hij komt in elk geval in profile over als iemand bij wie ik geen moord als crime kan voorstellen
Hoe zijn jullie je mailtjes/brieven begonnen, hoelang voordat jullie bericht terug kregen en hoelang duurt het in de toekomst tot een brief aankomt in Amerika?
Dit is degene die ik zou willen schrijven;
http://www.writeaprisoner.com/Template.aspx?i=z-142595
Vinden jullie dat hij oprecht overkomt?
ik ben even zo brutaal geweest om met je mee te kijken, maar volgens mij wil hij niet schrijven met iemand "overseas".
Nissima schreef:Door Isegrim's blog ben ik ook geïnteresseerd geraakt in het schrijven met iemand die in de gevangenis zit. Nu heb ik vanavond even rondgekeken op WriteAPrisoner.com, maar het valt me op dat er heel veel gezocht wordt naar méér dan vriendschap (of in de introductie staat nadrukkelijk dat ze daar níet op zoek naar zijn). Ik ben daar helemaal niet naar op zoek, maar dit schrikt me toch een beetje af..
Verder heb ik wel een paar mensen op mijn lijstje staan met wie ik zou willen schrijven, maar kan dat ook via de e-mail? Ik zie wel een knopje om te e-mailen en dat je e-mail dan wordt uitgeprint, maar krijg je dan een reactie in een e-mail of echt een brief?