wat is jouw gênante moment?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

linnke

Re: wat is jouw gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 15:07

Was een jaar of 12/13 en we liepen met de klas naar de bioscoop. Iemand achter me keek niet waar hij liep en viel tegen mij aan. Ik zeg dat ie uit z'n doppen moet kijken, terwijl ik dus achterom kijk, en loop zo tegen een lantaarnpaal aan :Y) 8)7

pony33

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 17:19

MarlindeRooz schreef:
GewoonNoor schreef:
Niet perse van mij, maar het was wel heel grappig. Beetje cru ook.

Was in het mortuarium, heel serieuze gelegenheid, huilende mensen, komt er een meneer binnen lopen die te laat was, hoor je uit zijn broekzak komen: "U heeft uw eindbestemming bereikt".

Hij had zijn tomtom in zijn broekzak gedaan en vergeten uit te zetten _/-\o_

oh wat erg. _O-
ik zou dan echt door de grond zakken. _O- _O-

Jij niet, maar diegene in de kist, die zakt door de grond :j O:)

Sylvia_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 17:43

We hadden buitengym op school. Het had pas nog geregend en we gingen softballen. Ik kreeg de bal maar niet ver genoeg, dus ik nam een grote aanloop gooide de bal en terwijl ik gooide gleed ik uit en zat ik op het natte kunstgras... :') net toen ik op de grond zat keek de docent...

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 22:14

Weet niet eens of hem al eens heb verteld maar ik denk dat mijn actie hier ook wel past. 2x in een vakantie:
slaapwandelen en in m'n nachtpon tegen eigenaresse van b&b staan schreeuwen..
En denken dat je in je zwempak staat pootje te baden en erachter komen dat je je gewone onderbroek nog aanhebt. :+

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 01:54

Ik had paar maanden terug ook wel even een gênant iets :') Of ja, niet echt gênant, meer een OOPS-momentje :))

Mijn vader woont in het centrum. Daar op de hoek van de straat is een (klein) theater. Nu hoorde ik daar 's nachts altijd veel lawaai, gegil en gezang vandaan komen, toen ik een keer uit het raam keek was er ook een vuurkorf enzo. Gezellig feestje daarzo *\o/* dacht ik steeds.
Toen zaten we een keer gewoon in de huiskamer ofzo (weet niet meer precies) en toen zei ik; "Hee daar bij het theater zijn echt vaak feesten! Volgens mij zijn die best goed want het is er altijd zo luidruchtig en druk! Moeten we eens naartoe :j "

Iedereen keek me echt zo aan van :o? Welke feesten?

Bleek dat naast het theater een abortuskliniek zit, en die 'feesten' zijn dus protesten tegen abortus := Vandaar het geschreeuw, gezang (?) en de vuurkorf :') Gezellig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 11:09

_O- _O- _O- Wat erg!

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 23:01

_nvds schreef:
Een vriendin van mij moest naar de wc.. dus ze ging plassen maar had geen wc papier. Dus ze pakte de handdoek (waar je handen mee afdroogt) hangt ze hem gewoon weer terug..

Whaaaaaaah genant
en nasty

:oo

xDaphnexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 20:10

Hahah geweldig

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 22:33

Tijdens een toets muziek mogen luisteren als je klaar bent, je oortjes er dan verkeerd instoppen en dan vervolgens keihard muziek aandoen (wat de hele klas dan kan horen). Heb dat echt drie liedjes volgehouden, en toen riepen een paar klasgenoten dat ze mijn muziek hoorden. Ik verstond het eerst niet, dus vroeg wat er was (lees: keihard schreeuwen). Hele klas plus leraar chagrijnig. *schaam*
O:)

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 01:04

Ohh, ik ben een keer lopend thuis gekomen van stappen want 'mijn band was lek'. Kwam er later (toen ik nuchter was), achter dat de ventielen gewoon open stonden... Heb ik nog lang moeten aanhoren, omdat mijn ouders dus dachten dat ik straalbezopen was -O-

Avis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 20:38

BaileyMix schreef:
Ik had paar maanden terug ook wel even een gênant iets :') Of ja, niet echt gênant, meer een OOPS-momentje :))

Mijn vader woont in het centrum. Daar op de hoek van de straat is een (klein) theater. Nu hoorde ik daar 's nachts altijd veel lawaai, gegil en gezang vandaan komen, toen ik een keer uit het raam keek was er ook een vuurkorf enzo. Gezellig feestje daarzo *\o/* dacht ik steeds.
Toen zaten we een keer gewoon in de huiskamer ofzo (weet niet meer precies) en toen zei ik; "Hee daar bij het theater zijn echt vaak feesten! Volgens mij zijn die best goed want het is er altijd zo luidruchtig en druk! Moeten we eens naartoe :j "

Iedereen keek me echt zo aan van :o? Welke feesten?

Bleek dat naast het theater een abortuskliniek zit, en die 'feesten' zijn dus protesten tegen abortus := Vandaar het geschreeuw, gezang (?) en de vuurkorf :') Gezellig!

GEWELDIG!! _/-\o_

Joelle1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 16:38

:(:)

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 19:26

Net aan tafel hebben we het over wie er de keuken op gaat ruimen en wie mama helpt om het bed op te maken. Ik had geen zin in keuken opruimen en pap ook niet, dus we waren elkaar een beetje aan het plagen. Toen zei ik dus: ,, ik weet dat je heel getalenteerd bent in bed... OMG WAT ZEG IK NU!''. Nu is iedereen lachend weggelopen...

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 19:28

Ik had er vanochtend een :') Was eigenlijk voor zowel mij als de arts vrij genant :+
Ik was vanochtend bij een kinderarts, en op een gegeven moment begon hij over school, want ja dat moest natuurlijk wel en 'hoe oud ben je nou eigenlijk? 13, 14?' 'uhh ik ben over een week 16...' Dus :') M'n moeder en co-assistent schoten nogal hard in de lach.. Word je ook even 3 jaar jonger geschat, ik ontken niet dat ik er niet uitzie als bijna 16, maar 13 vond ik toch wel wat te jong _O-

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 19:45

RubyRed schreef:
Net aan tafel hebben we het over wie er de keuken op gaat ruimen en wie mama helpt om het bed op te maken. Ik had geen zin in keuken opruimen en pap ook niet, dus we waren elkaar een beetje aan het plagen. Toen zei ik dus: ,, ik weet dat je heel getalenteerd bent in bed... OMG WAT ZEG IK NU!''. Nu is iedereen lachend weggelopen...

Hahahaha omg :')

clhufl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 20:21

Vorig jaar toen ik ging uiteten met het gezin. Was toen 18. Bij dat restaurant geldt een kindertarief t/m 11 jaar. Gaan ze vragen hoe oud ik ben... Kon me lach niet inhouden. Die bediende zou zich vast ook hebben geschaamd.

Ik zie er jonger uit ja, maar 7 jaar jonger...

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 20:22

Ohh dat is wel heel erg ja := Ach aan de andere kant moet ik ook niet klagen hoor, laatst werd ergens ook gevraagd hoe oud ik was toen de kindergrens bij 18 lag :+

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 20:54

Ik ben 15 en word juist altijd 16 tot 18 geschat :')

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 22:00

Haha ik ben echt altijd ouder geschat omdat ik vrij lang ben. Hoefde ook nooit identiteitskaart te laten zien. Laatst toch even het tegenovergestelde meegemaakt.

Was met mijn moeder bij Madame Tussaud. Mijn moeder zegt zo twee kaartjes graag. Die vrouw achter de kassa vraagt aan mij: "Hoe oud ben jij?" dus ik zei waarom vraag je dat? Zegt ze ja van 12 t/m 15 krijg je kinderkorting. Ik zo oke dan ben ik 15. Maar ze geloofde me niet meer. Toen zei ze hoe oud ben je dan echt? Ik zo ja 22 jaar.
:oo

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 00:17

Een paar weken geleden heb ik een week fabriekstage moeten doen, nou, ik ging in een chocoladefabriek werken.
Natuurlijk aan de band staan ben je niet gewoon hé :')
Ik was vredig chocolaatjes aan het sorteren tot ze me opeens nodig hadden omdat er een machine was stil gevallen.
Nou het werkt zo: Chocolaatjes worden 'samengedrukt' (twee helften), splitsen op in twee machines waar ze in papiertjes worden gewikkeld. Nu 1 machine daarvan was stilgevallen en de ene helft van de chocolaatjes ging af de band in bakjes die ik elke keer moest vervangen en wegzetten en de andere helft ging zoals gewoonlijk in de papiertjes. Oké, geen probleem.
Maar op een gegeven moment lagen beide machines plat en kwamen AL die chocolaatjes in die bakjes :') dat waren twee stapel bakjes dus ik moest het dubbel werk doen en het liep echt hélemAAl mis _O-
Ik kon het niet meer bijhouden en er vielen chocolaatjes tussen de twee stapels bakjes, op den duur er naast en dan moest ik de bakjes wegzetten, oh my ik heb nog nooit zo hard gesukkeld. Door al die stress liet ik dan een heel bakje vallen ook nog toen ik het wilde wegzetten :') :')
Ach, niemand heeft het gezien, das een pluspunt _O-

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 00:22

Ach ik voel gewoon de stress hahaha :')

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 00:25

Ben je lekker aan het rijden, schrikt je pony en glijd zijn zadel onder zijn buik. Komen er natuurlijk net weer veel mensen aan en dan hang je daaronder in galop :#

xxsamm_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 01:47

Ik had vandaag nog wat genants...
Op een hele oude cd stond iets van Strauss van Andre Rieu. Ik was m'n kamer aan het stofzuigen, dus lekker hard de radio aan. Begint dat liedje met de Radetzky Mars en ik op m'n allerbest in galop door m'n kamer naar de gang, waar ik m'n moeder tegenkwam die vroeg of ik me wel goed voelde... Barstte uit in het lachen, schaamde me diep en ben maar braaf terug verder gegaan :D

Goudlokje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 12:13

Whahahahahaha!!! Geweldig!!!

annelieke92

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 14:11

clhufl schreef:
Vorig jaar toen ik ging uiteten met het gezin. Was toen 18. Bij dat restaurant geldt een kindertarief t/m 11 jaar. Gaan ze vragen hoe oud ik ben... Kon me lach niet inhouden. Die bediende zou zich vast ook hebben geschaamd.

Ik zie er jonger uit ja, maar 7 jaar jonger...

Ach ik wordt ook regelmatig jonger geschat (ik ben 21). Laatst waren we uiteten kreeg ik bijna mijn wijntje niet omdat de ober dacht dat ik nog geen 16 was. De postbode wilde mij al bijna mijn pakketje niet geven omdat ik nog geen 18 zou zijn. En laatst liep ik met mijn date op een concours kwamen we iemand tegen die aan mij vroeg of ik ook rij waar ik dus ja op antwoorde. Zegt die man o dan rij je zeker nog bij de pony's :+