Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:GewoonNoor schreef:Niet perse van mij, maar het was wel heel grappig. Beetje cru ook.
Was in het mortuarium, heel serieuze gelegenheid, huilende mensen, komt er een meneer binnen lopen die te laat was, hoor je uit zijn broekzak komen: "U heeft uw eindbestemming bereikt".
Hij had zijn tomtom in zijn broekzak gedaan en vergeten uit te zetten
oh wat erg.
ik zou dan echt door de grond zakken.![]()
BaileyMix schreef:Ik had paar maanden terug ook wel even een gênant ietsOf ja, niet echt gênant, meer een OOPS-momentje
Mijn vader woont in het centrum. Daar op de hoek van de straat is een (klein) theater. Nu hoorde ik daar 's nachts altijd veel lawaai, gegil en gezang vandaan komen, toen ik een keer uit het raam keek was er ook een vuurkorf enzo. Gezellig feestje daarzodacht ik steeds.
Toen zaten we een keer gewoon in de huiskamer ofzo (weet niet meer precies) en toen zei ik; "Hee daar bij het theater zijn echt vaak feesten! Volgens mij zijn die best goed want het is er altijd zo luidruchtig en druk! Moeten we eens naartoe"
Iedereen keek me echt zo aan vanWelke feesten?
Bleek dat naast het theater een abortuskliniek zit, en die 'feesten' zijn dus protesten tegen abortusVandaar het geschreeuw, gezang (?) en de vuurkorf
Gezellig!
RubyRed schreef:Net aan tafel hebben we het over wie er de keuken op gaat ruimen en wie mama helpt om het bed op te maken. Ik had geen zin in keuken opruimen en pap ook niet, dus we waren elkaar een beetje aan het plagen. Toen zei ik dus: ,, ik weet dat je heel getalenteerd bent in bed... OMG WAT ZEG IK NU!''. Nu is iedereen lachend weggelopen...
clhufl schreef:Vorig jaar toen ik ging uiteten met het gezin. Was toen 18. Bij dat restaurant geldt een kindertarief t/m 11 jaar. Gaan ze vragen hoe oud ik ben... Kon me lach niet inhouden. Die bediende zou zich vast ook hebben geschaamd.
Ik zie er jonger uit ja, maar 7 jaar jonger...