Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Grace schreef:Ik weet inmiddels iets meer, uit de 2 zinnen mailtjes die ik steeds krijg, maar goed niet iedereen is idd een mailer.. ik kreeg te horen dat ze op stal wennekers komt te staan, met de vraag dat we dan wel een afspraak konden maken dat ze even langs wilden komen, kreeg ik als antwoord:
''voor mij is het moeilijk om langs te komen
maar kan u voor 100 procent zeggen dat ze goed thuis krijgt zomers de hele dag op land in de winter 3 4 uurtjes op met me andere paardje van 3.5 jr ''
Maar dan denk ik zelf weer.. hoe moeilijk is het nou om een paar uurtjes van je week vrij te maken, om bij je ''toekomstige'' paardje te gaan kijken.. je moet toch wel eerst zelf zien wat voor vlees je in de kuip hebt.. om het spreekwoordelijk te zeggen. Daarbij komt nog dat waar ik woon, makkelijk met het openbaar vervoer te bereiken is.. dus auto of OV alles kan......
Wat vinden jullie...
nynke55 schreef:Ik zou het ook niet doen, een paard zo naar iemand toe rijden. Als je echt twijfelt kun je ook nog eerst zonder paard er naar toe gaan.
NienSCHaap schreef:Vaak proberen ze het inderdaad ook als ze zien dat de Ad er misschien langer op staat.
Blijkt dan dat je er nog geen hebt en misschien toch wel graag wilt en dan bieden ze hem voor meer aan.
maar het is soms klap lastig inderdaad omdat je gewoon in de prijs van 60-80 wilt blijven zitten en je dan denkt "ken die niet lezen" (ik ken het heel goed)