Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Colway schreef:wauw wat een geweldige jurk die hierboven, hebbennnnnnnn, ga hem effe opslaan
djuulsie schreef:Dat zijn geen jurken voor de volslankere dames onder ons (waaronder ikzelf) al vind ik ze wel heel mooi! (3e van onder
)
xDramaQueen schreef:djuulsie schreef:Dat zijn geen jurken voor de volslankere dames onder ons (waaronder ikzelf) al vind ik ze wel heel mooi! (3e van onder
)
Dat ben ik dus niet met je eens, ik heb van de zomer van die hele lange jurken aan, wel met printjes, ik ben 1.49 met maat 42/44 en dit staat me zooooveel mooier als een jurk met een hoepel oidje zou t kunnen proberen, t kan je nog verbazen ook..
saroanda schreef:xDramaQueen schreef:
Dat ben ik dus niet met je eens, ik heb van de zomer van die hele lange jurken aan, wel met printjes, ik ben 1.49 met maat 42/44 en dit staat me zooooveel mooier als een jurk met een hoepel oidje zou t kunnen proberen, t kan je nog verbazen ook..
Klopt helemaal. Ik heb ook een maat 44 en hoe wijder de jurk werd hoe groter en dikker ik leek. Als je stevig bent kan je beter een jurk dragen zonder hoepel en/of veel lagen stof.
barbara28 schreef:ik vind de jurk van Bella in Twilight juist oerlelijk. Behalve de rug, die vind ik echt zo mooi!![]()
Overigens vind ik bij mezelf juist dat ik slanker ben ik een jurk met veel stof/hoepel etc. Ik vond zelf ook zo'n jurk wel mooi die strak om je lichaam zat, maar de verkoopster zei dat het voor mijn figuur echt not done was, ze bestelden die ook max in maat 38. Ben dus twee maanden geleden getrouwd in een jurk met veel stof etc.
Linda2B schreef:Ow... ik ben gevállen voor deze jurk... (maar man, wat een lelijk, mager model en dito afbeelding, heel de jurk komt niet meer uit). Hij stond me in elk geval geweldig, kende mezelf niet terug!Natuurlijk met sluier tot op de grond etc!