Nou ja zeg: bijna niets te zien op Buienradar en het komt hier toch naar beneden: volgens mij is het zelfs hagel.......... Bleh.
Sjors493 schreef:hier harde regen, onweer flitsen en rommel dat gerommel was ik te veel uien gegeten de laatste tijd....sorry
quartel schreef:Sjors493 schreef:hier harde regen, onweer flitsen en rommel dat gerommel was ik te veel uien gegeten de laatste tijd....sorry
Hier echt een bijzonder buitje gehad. Plotseling erg veel regen, het kletterde echt op de ramen. Twintig seconde later weer droog. Juist ja
;Gooya schreef:Hier echt een bijzonder buitje gehad. Plotseling erg veel regen, het kletterde echt op de ramen. Twintig seconde later weer droog. Juist ja Ah jo iemand in de wolken moest gewoon even lozen;)
Heerlijk weer gehad vandaag,was gewoon warm!Vanavond 1 kort buitje gehad en 1 rommeltje,verder nog steeds droog gebleven.
Het gaat hier nu regenen. Edit: die regen staat helemaal niet op buienradar . Het wordt steeds gekker.
In de wind heb ik me goed vergist een uur geleden. Dacht ik fiets wel even over de dijk naar de stad, maar het waaide harder dan ik dacht. Vind het niet koud buiten, had alleen een truitje met een vest aan.