Hoor ik nou KOUD? Het was hier echt warm vandaag. Bijna tè warm om fanatiek met de paardjes bezig te zijn! Dazen vlogen ook weer overal rond... Wind kwam ook af en toe kijken!
Hier was het vanmiddag ook erg warm! veel zon,wel beetje harde wind,maar dat was niet erg. Liep vanvond om half 10 nog in me t-shirt op de wei,was helemaal niet koud.
Air
Geplaatst: 04-07-11 22:42
Jaydee schreef:
Hoor ik nou KOUD? Het was hier echt warm vandaag. Bijna tè warm om fanatiek met de paardjes bezig te zijn! Dazen vlogen ook weer overal rond... Wind kwam ook af en toe kijken!
Hier was het weer waarbij ik wel een jasje aan moest..
Ik vind het ook nog steeds niet warm hoor, loop gewoon in mijn lange broek met een shirtje en een vest. Als ik wat doe gaat mijn vest wel uit, maar als ik zit krijg ik het toch echt wel een beetje fris!
Vanmiddag toch even lekker in het zonnetje in de tuin gezeten, maar op de fiets jasje wel nodig, want stond in de polder een stevig windje. Verder zojuist het 'weerboekje' besteld (tweede hands); ben benieuwd
Hiraeth
Geplaatst: 05-07-11 00:45
@ Isapaardje: goedzo. 8) Ik heb zelf op dit moment aardig wat wensen (laptop, mountainbike...) dus heb het ergens in mijn 'ooit nog eens tegenkomen en meenemen' lijstje staan!
Maar goed, ik heb vandaag een stap over de drempel gezet in een T-shirt! Heerlijk weer, was ook wel te zien aan de hoeveelheid wandelaars en fietsers.
Gisteren was het hier de hele dag bewolkt en 16 graden, en vandaag lijkt een herhaling van gisteren te worden... Wederom bewolkt . Fijn ook dat weerbericht: overal zonnig blablabla, behalve in het noordoosten. Thanks. Ik ben jaloers op iedereen die wel zon heeft.
In tegenstelling tot Groningen, hebben we gisteren een mooie dag gehad met zon en af en toe wolken. Het ziet er voor vandaag ook weer prachtig uit hier.
Hele hoge dunne bewolking hier, met prachtige windveren. De zon schijnt er aardig doorheen en met korte broek en t-shirt aan net aan de schoonmaak van de stal begonnen ... pfff; zweten al weer hoor
Twinklestar
Geplaatst: 05-07-11 11:16
Hier in de zak van zuid-beveland is het heerlijk weer. Heb maar even snel wat planten in de tuin water gegeven voor ze het loodje leggen ( staan er nog niet zo lang in ) Een buitje 's nachts is welkom hoor