Oeeh die Uggs en enkellaarsjes van Jesse.. Suuuuperleuk!!! Ik heb vanmiddag nep-Uggs gekocht, die lage, Button heet t geloof ik? En dan in camel. Wil heel graag echte Uggs, maar dat kan ik nooooooit betalen Later als ik groot ben haha
Niet al te hoge hak?? Haha vind ze toch best wel hoog hoor! Voor mijn doen in ieder geval zeker!
__Esther__
Geplaatst: 28-09-10 21:53
_Fieke schreef:
Ik heb zojuist deze besteld: En ik wil deze nog, deze heb ik ook van vorigjaar(nouja die lijken erop) maar dan zonder het bont.
Deze ga ik ook kopen! Kosten weer een rib uit mijn lijf Maar wederom weer de enige schoenen die overal goed aansluiten en lekker zitten, zonder hak met rits
Ambow
Geplaatst: 29-09-10 00:13
Haha, ik pas hier echt niet tussen, ik ben namelijk verliefd op mijn Dr Martens! Die krengen overleven écht alles en ze zijn nog heerlijk warm ook.
Dag dames, ik volg dit topic al een tijdje en heb erg leuke laarzen voorbij zien komen maar ik heb nog niet de perfecte laarzen gevonden.
Ik heb aardig dunne kuiten en ik wil graag aansluitende laarzen. ik heb aardig grote voeten (maat 41) maar ben wel best klein, waardoor overknee laarzen bij mij meer dan overknee zijn (en staan me ook niet) en laarzen vaak precies tot mn knieholte komen, wat niet lekker zit. Ik zoek iets niet te duur (tussen de 0 en 100 euro eigk wel) en graag in een grijzachtige kleur, iemand misschien eeen voorstel ?
Een poosje geleden zat er een meisje naast mij in de trein met geweldige laarzen. Ik was op slag verliefd . Helaas durfde ik haar niet te vragen waar ze die laarzen had gehaald. Ik heb in alle winkels gezocht maar niet gevonden totdat ik gister voor mijn moeder de stad in moest. Stiekem nog maar eens kijken bij de Ziengs. En ja hoor , daar stonden ze! En ze waren nog in de aanbieding ook. Gelukkig maar, anders had ik ze nog niet kunnen kopen. Betaal echt geen €199,99 voor een paar laarzen... Ik wilde hem graag aan jullie showen want ben er zo blij mee! Helaas nog geen foto kunnen vinden...