Ik vandaag na de efteling nog even naar mc donalds Ligt daar helemaal alleen en verlaten een van huis weggelopen beesie!!! Ik beloofde hem te adopteren en vertelde dat ik thuis nog vele vriendjes voor hem had. Mijn man verklaarde me voor gek
Ik heb er vanmiddag nog 1 gekregen,dus bij ons schijnen ze nog niet op te zijn. En aangezien ik langskom met mijn überschattige dochtertje van drie,krijg ik er vaak meer mee dan eigenlijk de bedoeling was
Lous
Geplaatst: 29-06-10 04:25
Hier in Breda ( winkelcentrum Hoge Vucht) hadden ze ook nog, heb er vanmiddag nog eentje mee gekregen.
Saaarr
Geplaatst: 29-06-10 07:37
Jeehh ze waren op echt chill bij werken ineens zonder een actie. Ze waren bij ons alleen nog te verkrijgen bij de inforbalie, bij de kassa's niet meer
Vind het echt jammer dat de beesies op zijn. Had er nog meer gewild Maar heb er gelukkig inmiddels 10. Waarvan 1 zonder ijzerdraadje omdat de katten die eruit getrokken hebben. Denk trouwens dat ik mijn beesies wel in de auto laat hangen als Nederland uit het WK is. Vind het wel gezellig
Keet
Geplaatst: 02-07-10 11:38
Tot nu toe hadden alle AH's waar ik kwam nog beesies. Gisteravond nog
Bij de AH's in Leeuwarden gaat de actie gewoon door Ik heb gevraagd hoe dat kan, maar ze hadden gewoon nog heel veel beesies op voorraad Ik wil alleen nog een blauwe, de rode vind ik niet zo mooi.
Hier waren ze er vorige week zaterdag nog en maandag opeens op, heel raar want zondag is de winkel dicht Volgens mij zijn ze verdeelt onder de mensen die daar werken ofzo.