Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:Dat je ruzie maakt met je man omdat ie PVV stemt vind ik ronduit respectloos, en dan durft men van PVV-stemmers te zeggen dat ze respectloos zijn.
Waarom wordt TS aangevallen omdat ze vind dat als ze geen fatsoenlijke ontwikkelingshulp kunnen aanbieden (lees: geen hulp die niet rechtstreeks in de zakken van degene gaan die het niet nodig hebben) dat ze het dan beter gewoon niet doen en wachten tot ze wel weten hoe het moet?
Nies_ schreef:take_one schreef:Sta echt stomverbaasd te kijken als CDA nog een keer zou winnen, ronduit dom.
Inderdaad![]()
Hopelijk zijn de rechts stemmers nog allemaal hard aan het werk voor hun centen die ze allemaal aan de belasting kunnen afgeven.
saffire schreef:Gittekit schreef:Saffire, ik denk dat als je duidelijk zou typen en je mening duidelijk zou onderbouwen dat er veel minder moeilijk zou worden gedaan. Dat ligt niet aan dat je mening afwijkt, want de meningen liggen hier sowieso ver uit elkaar.
Waarom type ik niet duidelijk dan
ik type abn hoor
Nies_ schreef:take_one schreef:Sta echt stomverbaasd te kijken als CDA nog een keer zou winnen, ronduit dom.
Inderdaad![]()
Hopelijk zijn de rechts stemmers nog allemaal hard aan het werk voor hun centen die ze allemaal aan de belasting kunnen afgeven.
saffire schreef:En ik word er een beetje simpel van soms.
Dat als je mening afwijkt je gelijk hem niet onderbouwd en er moeilijk word gedaan wat je typt.
Gittekit schreef:Nies_ schreef:Inderdaad![]()
Zo klinkt het net alsof links stemmers niet hard genoeg voor hun centen werken, die ze ook afgeven.
manishdra schreef:Mijn beste vriendin en ik verschillen op sommige punten heel erg qua politiek. Zij is SP-er in hart en nieren (ook actief) en ik heb vorige keer ook al op wilders gestemdNatuurlijk hadden we discusies daarover... maar dat maakt verder toch niet zo veel uit? Zolang je maar kunt onderbouwen waarom je iets hebt gekozen. Tijdens voorgerecht kwam ze er achter
, tijden hoofdgerecht zijn we aan het discusieren geraakt. En uiteindelijk zijn we vredig aan het toetje begonnen.
![]()
Als iemand tegen mij zegt: Ik stem CDA want dat doe ik altijd.... tja.. daar kan ik dan niet tegen. Verdiep je erin (geldt voor alle partijen natuurlijk en cda is slecht een voorbeeld)