Hebben jullie dan vaak die midden in de nacht aflopen? UK en DE lopen bij mij (paardenspullen en dan veilingen alleen) vaak 11u savonds af en beginnen 8u weer. Zelden dat er een later/snachts is.
Logisch, want dat is europese tijd, maar als je veel op .com zit dan loopt er een hoop 's nachts af. Daar bijf ik zeker niet voor op. Ik zie 's ochtends wel of ik iets 'gewonnen' heb of niet
Op ebay.com hebben ze maar weinig 'engels' rij spul?
SimoneDV
Geplaatst: 28-06-11 12:31
ik kijk ook altijd op .com maar ik bestel nooit paarden spullen
moonfish13
Geplaatst: 28-06-11 12:36
Net weer twee bitjes gekocht op ebay. Een KY rotary dubbelgebroken en een cambridge snaffle, ongebroken bitje met tongboog.
Dan heb ik nu om te testen dit rijtje: -HH gold brass bustrens dubbelgebroken -Kneveltrens met tongboog dubbelgebroken -ongebroken bustrens -Kneveltrens enkelgebroken -KY rotary dubbelgebroken -Cambridge snaffle
Beetje veel, maar wel veel keuze. In de UK hebben ze zoveel boeiende bitten voor niet teveel geld. De Rotary ook, kost hier 60 euro en daar maar 35.
SimoneDV
Geplaatst: 28-06-11 12:39
zo dan heb je wel ff te gaan voor dat je die hebt uitgetest. En de andere bitten verkoop je dan weer? (met winst?)
DubbelFun
Geplaatst: 28-06-11 12:42
SimoneDV schreef:
ik kijk ook altijd op .com maar ik bestel nooit paarden spullen
Ja daar kijk ik inderdaad naar! En dan gewoon bij sieraden
SimoneDV
Geplaatst: 28-06-11 16:19
ok heb ik ook wel eens gedaan maar dan specifiek zoeken op earring of bracelet. Maar vaak vond ik toch niet echt iets wat leuk was en natuurlijk goedkoop
Ik heb volgens mij ook 3 dingen gekocht bij de verkoper van dat blauwe armbandje. Het is inderdaad zo goedkoop dat je het niet kan laten liggen en misschien is het wel van goede kwaliteit en dan heb je leuke dingen voor nog geen eens 1 euro.
woehoe!!!! net mijn dekjes van eskadron gekregen. In totaal voor 3 cottons 45,- incl. verzendkosten en wat blijkt?! Kaartjes zitten eraan en helemaal met plastic erom zgan. Helemaal blij mee!!! Zoooo mooi!
SimoneDV
Geplaatst: 28-06-11 18:33
oh dat is wel redelijk snel? En je wist niet dat ze nieuw waren? dat is helemaal mooi