Het afrijstress en rijles topic deel 7!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 21:18

Ik heb 'm vorige week op m'n 34e les nog af laten slaan :') Niet eens in een aparte stressvolle situatie ofzo, stond gewoon voor een stoplicht. En natuurlijk vooraan in de rij _O-

Mandyy

Re: Het afrijstress en rijles topic deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 21:19

Mensen met rijbewijs laten de auto ook nog wel eens afslaan hoor! ;)

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 21:36

Mandyy schreef:
wemkelover schreef:
Ja je hebt wel gelijk natuurlijk.
Maar ik weet vanzelf dat ik een heel stresserig persoon ben. Ook wel met paarden.
Vooral met mennen, terwijl mij leraar naast me stond ik men altijd met stress.
Dus hoop dat het zo niet gaat met autorijden, dat ik na paar lessen hierom kan lachen.

Het komt echt goed! :j Ik was dramatisch in het begin met autorijden. Ben ook ontzettend aan het stressen altijd.
M'n instructeur heeft zich de eerste les afgevraagd of hij wel het geduld zou hebben om mij les te geven.
M'n 4e les zat ik jankend in de auto, stress en niets lukte.
Heb nu 15,5 uur gereden en kan er eindelijk van genieten.

Ik heb ook 2x keer jankend in de auto gezeten. Om dezelfde reden.. Wou alles veel te graag.
Gun jezelf de tijd. Het komt echt wel goed :j Kom nu steeds vaker met een lach op mijn gezicht terug van de les :)

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 21:37

Ik ook hoor, dit ging over m'n 4e les en zit ondertussen op 15. ;)

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 09:21

x_Marr schreef:
Nou ik had maar een half lesje vandaag :+ Hij heeft hem ook maar als ene halve les gerekend := Heb in totaal iets van 25 minuten staan wachten bij een stoplicht :+ Voelt ook lekker aan in je been :=

En nu heb ik heel stom mn mobiel in de lesauto laten liggen, die krijg ik morgen dus weer terug :') Direct een belemmering, wil iets betalen maarja dat gaat niet aangezien een TAN code dan naar je mobiel wordt verzonden :')

O balen zeg. :=

Als je lang moet wachten voor een stoplicht (je staat achteraan in de rij en het stoplicht springt steeds maar kort op groen) kan je de auto ook in z'n vrij zetten, dan krijg je niet zo'n kramp in je linkerbeen van de koppeling. :)

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 09:23

Gefeliciteerd geslaagdem! :)

Ik heb weer even een tussenles om 10.00. Even vragen hoeveel lessen ik nou weer neem voor m'n herexamen...

Oja, en dat afslaan van de motor heeft iedereen heel veel gehad hoor! Ikzelf ook vaak zat in het begin, en later ook nog wel eens. ;)

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 09:27

Ik heb de lesauto in totaal al mijn lessen maar ong 4x af laten slaan (heb ong 55 lessen gehad) ;) . En nu in onze eigen auto heb ik hem nog maar 3x af laten slaan maar vind de koppeling enorm wennen en ook omdat het een benzine is ... Ik ben op zich een persoon die iets meer moeite heeft met het echt door hebben ervan.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 10:08

Benzine is idd heel anders, heb ooit een keer in een auto van een vriend gereden (op de parkeerplaats). :+

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 12:26

Vandaag voor het eerst in de nieuwe lesauto gereden, ging best fijn :)
Ben via Dronten naar Elburg, 't Harde en toen Zwolle -Kampen gereden :+ Maar ondanks dat ik eigenlijk alleen maar snelweg gereden heb, vond ik t wel leerzaam, en 't ging gewoon goed :j

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 12:31

Vanmorgen om 8 uur rijles gehad, het ging echt knudde. Zelfs de basis kon ik niet meer ( optijd remmen voor kruispunten enzo, goed inschatten van het beslismoment) Dus ik was helemaal geirriteerd en kon wel huilen. Uiteindelijk daar de hele les maar op gehamerd en geoefend en toen ging het weer een beetje. Nu net even stiekem mijn vaders auto gejat. Hij was iets aan het uitladen, zegt mijn moeder; pak de reserve sleutel en rijd voor de grap een stukje weg. :P
Dus heb even 3 meter gereden, toen sprong mijn vader erbij in en zei die. Kom dan gaan we wel even door de woonwijken scheuren :P. Dus heb even een paar rondjes gedaan. Vervolgens met die lompe bak van mijn vader geprobeerd in te parkeren. Maar dat ging ook voor geen kanten :')

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 15:14

*\o/*

Ik heb me afrijdatum :D
Sneller dan verwacht en nee ik ga me datum niet hier neer zetten haha..
Niemand mag hem weten alleen mn ouders, zus, vriend en 1 collega.. (zat naast me toen ik me mail opende).

Yeaaahhh k heb dr zin in *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 15:30

Haha ik heb het ook niet op internet gezet hoor :))
Alleen wanneer ik ongeveer moet :j

CarpeDiem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 15:35

Bij mij weten zoveel mensen het :+ achja duimen der alleen maar meer voor me

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 17:47

Spannend!

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 17:48

me_yentl schreef:
Vanmorgen om 8 uur rijles gehad, het ging echt knudde. Zelfs de basis kon ik niet meer ( optijd remmen voor kruispunten enzo, goed inschatten van het beslismoment) Dus ik was helemaal geirriteerd en kon wel huilen. Uiteindelijk daar de hele les maar op gehamerd en geoefend en toen ging het weer een beetje. Nu net even stiekem mijn vaders auto gejat. Hij was iets aan het uitladen, zegt mijn moeder; pak de reserve sleutel en rijd voor de grap een stukje weg. :P
Dus heb even 3 meter gereden, toen sprong mijn vader erbij in en zei die. Kom dan gaan we wel even door de woonwijken scheuren :P. Dus heb even een paar rondjes gedaan. Vervolgens met die lompe bak van mijn vader geprobeerd in te parkeren. Maar dat ging ook voor geen kanten :')

Cool van je vader!
In de auto van m'n vader zou ik nooit mogen rijden, niet eens met rijbewijs. :+

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 19:20

Ik snap niet waarom mensen niet in de auto van hun ouders mogen rijden als ze hun rijbewijs hebben. Je hebt toch bewezen dat je kan autorijden?
En besides, het is maar een auto. Dood blik op 4 wielen.
Mijn vader heeft me beloofd dat zodra ik mijn rijbewijs heb, ik gewoon gelijk alleen met de auto op pad mag. :)

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 19:21

Daar kan ik maar een ding op zeggen:
Mannen en autos hahaha

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 19:56

Mijn vader ziet een auto niet als een blik op vier wielen. :')
Zou er waarschijnlijk niet eens in willen rijden, als ik een krasje of iets maak dan zal hij me dat nooit vergeven.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 19:59

Dat snap ik dus niet.. Een krasje, een beetje lakschade. Wat is er erg aan? Je doet het toch niet expres.
Mijn ouders zouden me het niet vergeven als ik met alcohol op achter het stuur stap bijvoorbeeld, waar ik me ook volledig in kan vinden.
Maargoed, ik heb dan ook totaal geen emotie bij een auto, wat vrij uitzonderlijk schijnt te zijn. :')

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 20:00

Tja, ik kan er niets aan veranderen. Hij is zo, zo ziet hij een auto. :')

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 20:31

Plien91 schreef:
Dat snap ik dus niet.. Een krasje, een beetje lakschade. Wat is er erg aan? Je doet het toch niet expres.
Mijn ouders zouden me het niet vergeven als ik met alcohol op achter het stuur stap bijvoorbeeld, waar ik me ook volledig in kan vinden.
Maargoed, ik heb dan ook totaal geen emotie bij een auto, wat vrij uitzonderlijk schijnt te zijn. :')

zo zijn mijn ouders gelukkig ook :j ik mag ook gewoon in de auto stappen als ik m'n rijbewijs heb gehaald. Ze weten wel dat ik echt geen gekke dingen ga doen, mocht ik dat wel doen en ze komen er achter dan weet ik zeker dat ik de auto nooit weer meekrijg. En mocht ik er een deuk in rijden, dan vinden ze dat echt niet leuk, maarrrrr beter de auto in de kreukels dan ik in de kreukels :j

yakima

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 09:04

Ik mag beide auto's, de bus en de camper meenemen van mijn vader. Maar heb geregeld zodra ik hem heb, krijg ik de auto van mijn broer en hij mag mijn scooter meenemen naar Frankrijk. Daar heeft ie meer aan dan een scooter. En die auto is zoo fijn!

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 11:25

Hee, ik kom ook maar weer even meepraten. Ik werd nadat ik gezakt was geopereerd aan mijn rug en kon dus even niet meer autorijden, maar nu mag ik weer! Dus ik ga volgende week even bellen en maar weer een datum afspreken om af te rijden... Voor de vierde keer alweer, wat een ellende, haha! :D

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-10 12:26

Ik mag mijn moeders auto straks wel gaan rijden. Mijn vader heeft liever niet dat ik zijn auto gebruik, veel te bang dat ik brokken maak haha! Komt vooral omdat mijn broer (nu 29) vroeger de auto heeft beschadigd O:) Dus ze zijn nu iets voorzichtiger. Mijn moeders auto is al wat ouder dus dan is het niet zo erg als er een krasje bij komt.

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-10 12:26

pniekepnak: Dit keer komt het vast goed :D