Ik ben sowieso een krent, ik vind Zara echt heeel duur Ik kan bakken met geld uitgeven aan kleding, maar als ik bij Primark ben geweest is het veel ernstiger dan daarvoor.
Een shirt voor 9 euro; 'Wooooht?'
romy_b
Geplaatst: 20-06-10 13:16
ja heel erg, ik koop ook gewoon merkkleding, als je ziet wat je daarvoor betaald maar als ik dan bij de H&M of zara loop nadat ik bij de primark ben geweest vind ik alles duur. Alleen bij de New yorker heb ik daarna nog wat gekocht!
Ik ben donderdag ochtend geweest. Om negen uur waren we daar en toen was het nog goed te doen 10 minuutjes wachten voor de paskamer en de kassa ging helemaal snel.
mijn lijstje: - 2 paar multy way slippers - 2 paar andere slippers - 1 luxe bh met string - 2 bh's in 1 pak zegmaar - leuk wit topje met pailetten - leger groen jurkje - ketting met oorbellen - mooie tas waar m'n laptop in kan!
dit alles bij elkaar voor 55 euro als iemand foto's wil kunnen die gemaakt worden.
SimoneDV
Geplaatst: 20-06-10 20:01
we willen natuurlijk altijd foto's
Deleted
Geplaatst: 20-06-10 22:59
Ik ga 2 juli voor het eerst bij de Primark shoppen, is op een vrijdag
ik ga nu foto's maken! ik had vorige keer ook meer leuke kleding enzo gevonden. Maar daar viel de kwaliteit heel erg van tegen achteraf. maar je kan natuurlijk ook niet teveel verwachten
leuke dingen, dat groene jurkje zag ik ook, maar vond hem een beetje raar maar nu ik hem bij jou zie is die toch wel leuk! Dat witte topje vind ik ook super leuk, alleen was die niet meer in mijn maat dus heb ik m in het blauw gekocht!