Verder ging mn rijles echt super goed vandaag

Heb nu in tegenstelling tot donderdag, wel het idee dat ik klaar ben voor mijn examen!! (is 17maart)
Heb vandaag voor het eerst gefileparkeerd, en ging in een keer goed

Nu volgende week vrijdag weer!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Annn schreef:Wat jammer dat dat niet doorging zeg, ik heb er ook alleen al veel zin in vanwege de temperatuur daar, kan niet wachten om hier weg te zijn uit de kou!Pff, ben wel jaloers op je chann! Ik zou nu in Afrika zitten, lekker 2 weekjes naar de zon & bruiloft van mijn nicht! Ging helaas wegens omstandigheden niet doorHad me er zo op verheugd. Maar komt stiekem ook wel goed uit, moet veel voor school doen, en anders had ik mijn projectgroepje in de steek gelaten. Al had ik veeel liever daar gezeten dan hier, met die kou en sneeuw
Maar veel plezier alvast, het is echt een geweldig land
Patricia, nu pas fileparkeren en 17 maart al afrijden?
Doe je een cursus?
ik wil ook wel eens klaar zijn, beetje spijt dat ik geen cursus heb gedaan, maarja, ben nu al zo ver
Judith_M schreef:kensha schreef:Ik vroeg mij trouwens nog af hoe tegenwoordig wordt afgereden, wordt dat met Tomtom gedaan of zonder?
Ik vond het wel lekker met Tomtom te rijden.
Je mag zelfstamdig route rijden met tomtom.. ik was alleen helemaal niet bezig met die tomtom, alleen maar met het zo goed mogelijk rijden, maar moest ook direct aan het begin van mn examen.. Na een tijdje steeds rechtdoor te hebben gereden vroeg mn examinator wanneer we nou eens rechtsaf gingen (stem stond niet aan, had ik altijd wel gehad met lessen) en toen heb ik de rest van het examen niet meer zelfstandig hoeven rijden
Polly schreef:_Denise schreef:Volgens mij mag je kiezen tegenwoordig
de examinator mag kiezen![]()
tomtom is optioneel, als de kandidaat dat niet wil hoef je hem niet in de auto te hebben, heb je hem wel is het geen garantie dat ie gebruikt word.
Andere 2 opties zijn naar een bekend punt rijden of een clusteropdracht.