_Mara_ schreef:zap schreef:Ik heb zojuist mijn product ook opgehaald. Eitje!
Nu even checken of het er allemaal wel opstaat
Het systeem zal best gaan werken áls iedereen maar een OV-chipkaart heeft + zijn product erop heeft kunnen zetten, maar daar zit nu juist het probleem
Hoe check jij of het er wel opstaat? Ook ik heb vandaag mijn reisproduct maar opgehaald ook al moet ik hem pas vanaf de 22ste halen als ik de site moet geloven, mijn achternaam begint namelijk met de 'Z'. Maar na al dat gezever op het nieuws en het feit dat nog maar 1/3 hem zou hebben geactiveerd zag ik het schrikbeeld al voor me: ellendelange rijen, paaltjes die niet werken en tenslotte een dikke boete. Dus ik heb hem vanmorgen opgehaald, inderdaad, dat paaltje was ubertraag en ik weet nou ook niet zeker of mijn weekabbo er wel op staat.. Ik heb niks in het beeld gehad van: 'kan niet opgehaald worden of wat dan ook' . Nee, ik zou nu volgens het paaltje 2 dingen op me kaart hebben staan. (Achteraf even opgezocht want ik vond 2 reisproducten een beetje raar maar 1 is dus mijn vrijreizenproduct en de ander de 40%korting) Maar hij bleef zo lang Tot Ziens zeggen dat ik niet weet of het er nu wel of niet opstaat. Ik dacht dat je het op de site kon checken en ik heb een account aangemaakt maar nog steeds kan ik nergens vinden of mijn abbonement er nu op staat. Ik ga vrijdag naar huis dus ik vraag het dan wel aan een conducteur als die het wil checken maar als jij een manier hebt waardoor je het thuis kan checken.....![]()
En zucht, ik denk dat de OVchipkaart DE flop van 2010 gaat worden. Dat kan nooit goed gaan met overstappen van trein naar bus (denk aan de rijen bij de paaltjes en dus je aansluiting mist) en als ik alleen al kijk naar de propvolle bus hier in Groningen die naar het Zernike rijden. De bussen zullen minstens 5 minuten achter op schema liggen als iedereen langs dat paaltje moet gaan...
Het zou via internet kunnen, maar daar kan ik het ook niet vinden