Het Rijles & Afrijstress topic [5]

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SanderD

Re: Het Rijles & Afrijstress topic [5]

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 17:49

Ik vond er niks aan anders, ik denk dan altijd dat anderen denken dat ik niet weet waar het pedaal zit of zo. _O- :')

Hoe ging je examen zelf Julia? Alles very smooth of was je zenuwachtig? :#

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 18:03

Haha. :D

Ik was ontzettend zenuwachtig. En daarnaast ben ik ook ziek, dus ik zag mezelf al zakken. :=

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 18:54

Heerlijk dat je dan toch geslaagd bent :D

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 18:57

vertel eens wat meer Julia :D Welke speciale verrichtingen moest je doen? (of had je al een tussentijdse toets gedaan?)
Had je een leuke examinator?

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 18:57

idd, vertel vertel, we willen alles weten :P

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 19:02

Ik had uitsluiting van bijzondere verrichtingen door mijn ttt, dus dat was wel lekker. :) Stukje gereden op een 70 weg, 80 weg, snelweg en binnen de bebouwde kom. Moeten invoegen, ging ondanks de drukte ook prima. Hij zei van te voren dat hij wel hield van een beetje doorrijden, zo snel mogelijk naar de toegestane snelheid. Dus ik op een aantal kruispunten de linker rijbaan gepakt, vlot optrekken en invoegen wanneer het weer éénbaans wordt. Hij vond dat ik dit netjes deed, goed spiegelde e.d.
Hij had geen opmerkingen, behalve dat ik moet ophouden zenuwachtig te zijn gezien ik helemaal geen reden heb om zenuwachtig te zijn. Dus dat was wel leuk om te horen. :)
Hele aardige man, rustig. Ik heb dat wel nodig, want ik ben nogal druk van mezelf. :+

Nikki15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 19:05

Elessar schreef:
Ik had uitsluiting van bijzondere verrichtingen door mijn ttt, dus dat was wel lekker. :) Stukje gereden op een 70 weg, 80 weg, snelweg en binnen de bebouwde kom. Moeten invoegen, ging ondanks de drukte ook prima. Hij zei van te voren dat hij wel hield van een beetje doorrijden, zo snel mogelijk naar de toegestane snelheid. Dus ik op een aantal kruispunten de linker rijbaan gepakt, vlot optrekken en invoegen wanneer het weer éénbaans wordt. Hij vond dat ik dit netjes deed, goed spiegelde e.d.
Hij had geen opmerkingen, behalve dat ik moet ophouden zenuwachtig te zijn gezien ik helemaal geen reden heb om zenuwachtig te zijn. Dus dat was wel leuk om te horen. :)
Hele aardige man, rustig. Ik heb dat wel nodig, want ik ben nogal druk van mezelf. :+

Goed zoo hoor, gefeliciteerd, mijn lessen gaan nog steeds niet door |(

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 19:27

Nou dat lijkt me ideaal zo te horen Julia :))

Mijn les ging vandaag ook wel lekker! Merk echt dat ik leer van mijn fouten die ik eerder gemaakt heb :j

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 19:39

Ik mag morgen weer lessen. Hij had 4 weken geleden tegen mij gezegd dat ik klaar ben om te gaan afrijden maar heb nog steeds geen datum, als ik er naar vraag dan krijg ik een raar antwoord van; 'Ja, als ik het nu aanvraag kan je binnen 2 weken afrijden.' Als ik dan doorvraag heb ik nog geen antwoord wanneer hij hem gaat aanvragen. Heb het idee dat ie aan het geld kloppen is of dat hij toch ineens niet vind dat ik er klaar voor ben? Maar als dat laatste zo is waarom zegt hij dat dan niet eerlijk tegen mij?

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 19:40

Dat is idd beetje raar jetske... die van mij heeft wel gelijk aangevraagd toen ik mijn theorie had gehaald, duurde welliswaar een maand (en nu dus nog 3 week extra)... :$ maargoed.

zou gewoon om duidelijkheid vragen, en anders (als je de mogelijkheid hebt) naar een andere instructeur vragen?

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 19:41

Andere instructeur is bij deze rijschool niet mogelijk omdat hij de enige instructeur is.

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 19:43

Gefeliciteerd!

Ik heb de datum van mijn TTT gekregen, valt tegelijk met mijn eerste tentamen van deze opleiding, dus daar ben ik niet heel blij mee :P Ben ik dubbel zo zenuwachtig.

Moet dan om 2 uur die TTT doen en om half 6 het tentamen maken :z

OHJA en 18 februari mag ik afrijden.

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 19:44

Jetske schreef:
Andere instructeur is bij deze rijschool niet mogelijk omdat hij de enige instructeur is.

oh dat is wel lastig... en om nu nog over te stappen naar een andere rijschool is ook weer wat natuurlijk :\

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 19:46

magic_lover schreef:
Jetske schreef:

oh dat is wel lastig... en om nu nog over te stappen naar een andere rijschool is ook weer wat natuurlijk :\

Daarom, maar als ik morgen weer zo'n raar antwoord erop krijg onderneemt mijn vader stappen. Zij betalen wel mijn rijbewijs en vinden het niet zo leuk dat dit nu gebeurt, voel me daardoor wel een klein kindje maar wordt nu ook niet echt serieus genomen door m'n rijleraar heb ik het idee.

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 19:51

Ik heb 4 januari pas weer les! :\

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 19:55

Jetske, vervelend is dat. Ik zou inderdaad wel (al dan niet je pa of jijzelf) een duidelijke vraag stellen: Wanneer kan ik afrijden, en indien niet, waarom niet? }>

Julia: klinkt relaxt zo te horen. Bij mijn examen moest ik invoegen op de snelweg, en er was gewoon geen kip op de weg. _O-
Nu ik het rijbewijs heb hoop ik altijd dat het overal erg druk is, zodat ik wel goed blijf kijken en zo... B-)

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 19:56

Jetske schreef:
Daarom, maar als ik morgen weer zo'n raar antwoord erop krijg onderneemt mijn vader stappen. Zij betalen wel mijn rijbewijs en vinden het niet zo leuk dat dit nu gebeurt, voel me daardoor wel een klein kindje maar wordt nu ook niet echt serieus genomen door m'n rijleraar heb ik het idee.

Nou je goed recht hoor, het is allemaal duur genoeg.... ik zou d'r ook niet blij van worden om maar aan het lijntje gehouden te worden (want zo klinkt het wel) duidelijkheid... dan weet je waar je aan toe bent en kun je ook ergens naartoe werken.

Ik heb volgende week woensdag (de 30e) weer les, dan heb ik 2 week niet gereden, ben benieuwd.

cheeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 21:50

Ik zit nu met een probleem...
Na 2 dagen keel pijn, kom ik erachter dat mijn amandelen ontstoken zijn.. Maandag het ik mijn TTT ben benieuwd hoe alles gaat lopen..

_Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 23:46

Morgen ochtend weer rijles..
Hier gaat alles gewoon door.
Volgende week voor het nieuwe jaar ook nog even snel!
En dan ook weer theorie examen.. Poging 2.. poeh
Spannend..

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 08:41

Ik heb zo ook weer les :):)

De 23e alweer! Schiet aardig op zo :D

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 10:31

Oei Cheeky, beterschap! Hopelijk gaat de ontsteking gauw weg en hoeft er niets mee gedaan te worden, zou jammer zijn als je je TTT mist. :(:)

cheeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 13:35

Ja, zeker... baal er echt van,..
Nu met kerst doen ze er niks aan, dus ik ga na de kerst meteen naar de dokter toe..
Voelt echt rot, net of je keel word dicht geknepen.. :S
Ben benieuwd hoe het gaat lopen..

Fijne kerst iedereen! ( alvast :P )

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 13:40

Alvast succes cheeky ! Hoop dat het wel goed gaat

MarloesRixt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 23:33

Een vriendin van me zou vandaag haar examen hebben, dit is afgelast..... snap niet waarom. De wegen zijn hier inmiddels weer heel goed te doen. Vrijwel nergens is het glad. Ze baalde echt ontzettend, vooral omdat ze een uurtje voor het examen pas afbelden. Omdat de wegen zo slecht nog niet zijn had ze zich al helemaal voorbereid. Ze kan nu ergens in januari pas.. erg sneu. Zijn er vandaag meer examens afgelast? Dit examen zou plaatsvinden in Heerenveen.

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 23:36

Idd erg vervelend.. zo ging het dus ook met mij.
Ik had anders gister gemoeten, was er al vanuit gegaan dat het niet door ging, maar aangezien de wegen toch uiteindelijk best wel goed leken had ik toch een beetje hoop... maar helaas.
kan nu ook pas 13 januari weer, daar baal ik ook van, maargoed helaas doe je er niks aan.. :n

ik moest trouwens in Groningen.