Hoe ging je examen zelf Julia? Alles very smooth of was je zenuwachtig?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Stukje gereden op een 70 weg, 80 weg, snelweg en binnen de bebouwde kom. Moeten invoegen, ging ondanks de drukte ook prima. Hij zei van te voren dat hij wel hield van een beetje doorrijden, zo snel mogelijk naar de toegestane snelheid. Dus ik op een aantal kruispunten de linker rijbaan gepakt, vlot optrekken en invoegen wanneer het weer éénbaans wordt. Hij vond dat ik dit netjes deed, goed spiegelde e.d.
Elessar schreef:Ik had uitsluiting van bijzondere verrichtingen door mijn ttt, dus dat was wel lekker.Stukje gereden op een 70 weg, 80 weg, snelweg en binnen de bebouwde kom. Moeten invoegen, ging ondanks de drukte ook prima. Hij zei van te voren dat hij wel hield van een beetje doorrijden, zo snel mogelijk naar de toegestane snelheid. Dus ik op een aantal kruispunten de linker rijbaan gepakt, vlot optrekken en invoegen wanneer het weer éénbaans wordt. Hij vond dat ik dit netjes deed, goed spiegelde e.d.
Hij had geen opmerkingen, behalve dat ik moet ophouden zenuwachtig te zijn gezien ik helemaal geen reden heb om zenuwachtig te zijn. Dus dat was wel leuk om te horen.![]()
Hele aardige man, rustig. Ik heb dat wel nodig, want ik ben nogal druk van mezelf.
maargoed.magic_lover schreef:Jetske schreef:Andere instructeur is bij deze rijschool niet mogelijk omdat hij de enige instructeur is.
oh dat is wel lastig... en om nu nog over te stappen naar een andere rijschool is ook weer wat natuurlijk

Jetske schreef:Daarom, maar als ik morgen weer zo'n raar antwoord erop krijg onderneemt mijn vader stappen. Zij betalen wel mijn rijbewijs en vinden het niet zo leuk dat dit nu gebeurt, voel me daardoor wel een klein kindje maar wordt nu ook niet echt serieus genomen door m'n rijleraar heb ik het idee.