Maar thanks voor de uitleg over de treinen!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Het was een klein beetje een rommeltje, dus werden er een boel omroepberichten door de omroepster omgeroepen. Alleen steeds als ze iets omriep, hoorde je op de achtergrond iemand die heel benauwd aan het hoesten was
. Bij het 4de omroepbericht vergat de omroepster om de omroep weer uit te zetten, en kon het hele station meegenieten van de hoestbui, en de pogingen van de omropemevrouw om een glaasje water bij diegene die aan het hoesten was binnen te krijgen
het zou je maar overkomen 


Inoterry schreef:Dat belletje is de ATB die een verandering in de toegestane maximum snelheid aangeeft. Dat kan zowel voor een hogere snelheid als een lagere snelheid zijn.
weer iets geleerd 
Unwritten schreef:Conducteur roept niet om vanuit de cabine. Dus dan alleen bij de machinist
(haha ik ben niet nieuwschierig hoor
)
Unwritten schreef:vertrekt over ongeveer een half uur"
.
) nog maar even 50. Toen achteruit terug naar 't Harde met zo'n 30 km/u en daarna op het buitenspoor om de defecte trein heen gesjeest 

Hij reed naar mijn inzicht prima, maar volgens het personeel was de trein defecte en moesten alle reizigers op Utrecht overstappen op een andere trein.