of er rijden gewoon meer malloten op mijn weg
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
of er rijden gewoon meer malloten op mijn weg
Invoegen naar rechts vind ik een stuk lastiger dan naar links trouwens.
als je in je binnenspiegel (dus niet linkerbuitenspiegel) kijkt, en je kan de auto die op de linkerstrook rijdt nog helemaal zien en hij wordt niet snel groter in de spiegel, dan kan je, als je wel snelheid blijft maken, naar de linkerstrook gaan. 

Dan kijk je op n rechte weg in je dode hoek terwijl je weet dat er neits is
Loesje88 schreef:@emma, uhu.. maar wat ik dus zeg ik vind het lastig om in te schatten als ik erachter rij, soms kan je een lange tijd 120 rechts rijden, en dan kom je achter iemand te rijden, het mooiste is natuurlijk vloeiend door te rijden (en dus niet eerst aan passen aan het tempo van de voorganger) waardoor ik het lastig vind om in te schatten hoe hard degene die voor me rijd, rijdt.
Kortom het hele inhaalgebeuren is niet aan mij besteed
Als je dan een auto op de rechterstrook ziet rijden en die komt steeds dichterbij, dan weet je dat je uiteindelijk zal moeten inhalen. En het is dan handig om dat niet te laat te doen zodat je inderdaad vloeiend kan door rijden.
ik neem aan dat het -net als alles met het autorijden- vanzelf wat makkelijker wordt als je het wat vaker doet. En ik ben nu sowieso met iedere les op de snelweg... dus het komt vast goed!
hoe meer je het doet, hoe meer handigheid je er in krijgt. En ook al vind je inhalen moeilijk (of zelfs eng, zoals ik eerst vond haha), je moet het toch gewoon doen want op je examen moet dat ook, en later als je zelf autorijdt is het ook wel handig als je dat kan/durft
Heb inmiddels 19 lessen gehad, theorie al een tijdje in de pocket
Morgen en overmorgen weer lessen
Mijn doel is om voor de kerst mijn rijbewijs te hebben, maar of dat gaat lukken
Ik ben in maart begonnen.. en heb door medische problemen 3 maanden geen rijles gehad.. ben het nu eindelijk sinds 2/3 weken weer aan het oppakken, en ben er ook wel een beetje klaar mee eigenlijk
Wil NU mijn rijbewijs 
maar ik weet zo goed als zeker dat hij nog in de lesauto ligt)
overigens heb ik 1x in de week een dubbel uur les