Met de trein..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Met de trein..

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 00:17

xMendy schreef:
Bloos Lips are sealed

Ervaring? Clown

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 00:40

Je doet toch zeker wel de deur dicht? Tong uitsteken

Manonx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 01:14

ROFL dat lijkt me nou echt niks om het in de trein te doen! Clown

gelukkig heb ik niks met amsterdam, maar dat levert deze week wel vertraging op, gelukkig niet voor mij, maar wel jongens/meiden die ik ken die zijn echt de hele week al chagerijnig Nagelbijten / Gniffelen

ik zie elke dag nog trein aangekoppeld worden, alleen niet dat je van het ene naar het andere deel kan lopen..

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 03:32

Pff bij ons hebben de bussen tegenwoordig veel vertraging...

Enne, worden jullie ook zo ontzettend weinig gecontroleerd op t moment?

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-08 10:03

Narya schreef:
Je doet toch zeker wel de deur dicht? Tong uitsteken

welke deur? Clown
nah 2x zoiets meegemaakt, 1x in zo'n ' hokje' op het balkon met 4 stoeltjes en andere keer in een lege coupe.....
maar we hadden allebei nog wel onze kleren aan hor dus zo heftig was het ook niet Sigaar die conducteur stond alleen erg raar te kijken en ik piste bijna in mn broek van het lachen en de zenuwen ROFL

@moosje; hier wordt nauwelijks gecontroleerd.. Scheve mond

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 10:15

Ook hier amper controle. Leiden-Utrecht en andersom.. En Schiphol-Groningen in plaats van 2x wordt er maar 1x gecontroleerd..

Pinootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 10:23

Naarden-Bussum <> Amsterdam Centraal /Sloterdijk tijdens spits géén controle! Knipoog

Manonx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 10:31

ik wordt misschien 1 keer in de week gecontroleerd ofzo en dan bedoel ik over heen en terug ..
en ook de laatste tijd zie je mensen met geen kaartje conducteur zegt alleen maar dat ze terug wel een kaartje moeten kopen en klaar.. Clown

Pinootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 10:55

Jippie! Sigaar
Afbeelding

Vandaag in 1 krant 3 stukjes over trein!! (zie hierboven en hieronder nog twee)
Afbeelding

Jans, ik zou maar opschieten met die jongen.. Kunnen jullie nog drukke bezigheid doen in de wc's voordat ie verdwijnt.. Clown Nagelbijten / Gniffelen
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 11:39

Ohoh, het grote NS schrapt de treinen debat gaat weer actueel worden Nagelbijten / Gniffelen

En die advertentie over nog even doorbijten had ik gezien Huilen van het lachen

Er komt ook weer een tv serie over de NS, op RTL4, Een spoor van Verhalen *LOL*

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 13:05

Inoterry schreef:
MarrieLeen schreef:
Een klasgenootje vanochtend: Gelukkig zat de dubbeldekker (hij bedoelde een IRM) niet zo vol.
Ik zo: Ja, mijn koploper aangetrokken door een Loc1700 viel ook mee. Je had 'm moeten zien kijken. ROFL

Verward

Ik wilde het nog aanpassen, alleen m'n pc startte toen opnieuw door de virusscanner. Vork
Terecht dus dat ie zo keek, als ik dat had gezegd. Tong uitsteken Nee, het was wel het model koploper,
alleen dan zonder kop zeg maar. Wat is het er dan voor 1? Blond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 13:21

ICR volgens mij Lachen

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 13:22

Gisteren had die NS Hispeed internationale uit Brussel weer eens vertraging, 20 minuten! Waardoor ik mijn overstap zou missen in Rotterdam, dus maar andere trein gepakt. Hoe komt dat toch, 9 v/d10 keer als ik in Roosendaal ben heeft de internationale trein óf vertraging of rijd gewon helemaal niet.

Piera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 13:29

Pfff, ik word momenteel helemaal gek van de NS. Ik reis vaak het traject Amsterdam Amstel - Ede-Wageningen. Dat is echt dramaaaa op het moment. Maandag heb ik er 2,5 uur over gedaan (normaal 55 minuten) wat minstens een half uur minder had kunnen zijn als de NS wat klantvriendelijker was geweest. Ik zat in een megavertraagde intercity vanuit Amsterdam CS naar Utrecht, kom ik aan in Utrecht, zie ik de trein naar Ede-Wageningen net wegrijden op het spoor er tegenover. Omdat de trein van een kwartier later niet reed (die moest namelijk uit Amsterdam komen, en dat wilde natuurlijk niet) moest ik een half uur wachten. Daar word ik nou boos van! Ik snap dat het lastig is als er veel schade is aan een rails, maar zorg dan iig dat de treinen een beetje op elkaar wachten om de overlast te beperken.. Dat ene minuutje maakt op dat moment toch niet meer uit.
Ik heb mijn OV-jaarkaart al gekopieerd en ga een flink aan 'te laat' formulieren inleveren, heb het nu helemaal gehad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 14:36

De rest van de treinen moet gewoon op tijd rijden, het wordt eenmaal een nog grotere zooi als ze treinen op elkaar gaan laten wachten, ook technisch. NS doet al genoeg om de reiziger te helpen, waaronder gratis metro vervoer in Amsterdam om bij Bijlmer ArenA te komen, waar de treinen richting Utrecht en Rotterdam (intercity en sprinter) gewoon op tijd rijden.

Ik reis dat traject namelijk ook elke dag.

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 15:47

MoonChloe schreef:
Ook hier amper controle. Leiden-Utrecht en andersom.. En Schiphol-Groningen in plaats van 2x wordt er maar 1x gecontroleerd..

Utrecht-Leiden controleren????? Ook conducteurs willen wat langer met hun enkels, knieën en rug doen dan alleen vandaag hoor Tong uitsteken .
En tegenwoordig word de controle niet meer belangerijk gevonden. Ze willen dat we door de trein lopen voor service te verlenen. Maar mooi dat ik dat niet doe op een traject waar je naast je stoel stuitert Haha! .

MarrieLeen schreef:
Ik wilde het nog aanpassen, alleen m'n pc startte toen opnieuw door de virusscanner. Vork
Terecht dus dat ie zo keek, als ik dat had gezegd. Tong uitsteken Nee, het was wel het model koploper,
alleen dan zonder kop zeg maar. Wat is het er dan voor 1? Blond

ICR rijtuigen inderdaad Ja .

_Marjon_ schreef:
Gisteren had die NS Hispeed internationale uit Brussel weer eens vertraging, 20 minuten! Waardoor ik mijn overstap zou missen in Rotterdam, dus maar andere trein gepakt. Hoe komt dat toch, 9 v/d10 keer als ik in Roosendaal ben heeft de internationale trein óf vertraging of rijd gewon helemaal niet.

Het matrieel is vreselijk slecht onderhouden omdat het eigenlijk al een paar jaar terug niet meer had moeten rijden volgens planning. Het gaat dus vaak kapot, problemen met deuren enz. enz. enz. enz.....

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 15:52

De treinen op dat traject bedoel je inoterry?

Apart hoor Scheve mond

En controle niet meer belangrijk, wil je even laten weten wanneer ze er echt mee stoppen want treinen kost mij per jaar toch al minstens €800. Want deze idioot koopt dus elke keer wel braaf een kaartje Haha!

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 15:56

Het traject zelf licht vreselijk slecht. Als ik daar door de trein ga lopen houd ik er gegarrandeerd een paar mooie blauweplekken aan over.
En er zal altijd wel controle blijven hoor. Alleen hebben ze daar steeds weer andere plannen over door wie ze dat willen laten doen. De bedoeling was zelfs eerst dat de conducteur op de trein helemaal niet meer zou controleren, maar daar zijn ze verschrikkelijk snel van terug gekomen.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 15:59

Jammer Haha!
Mijn inkomen is toch wel erg schamel (450 per maand) en daarvan moet ik dus alles betalen incl trein.. ik schrik elke keer weer hoe duur het niet is Scheve mond

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 15:59

Ik vind de trein heeeeeeerlijk als het rustig is. Lekker lezen met Ipod op, of lekker suf naar buiten kijken, slapen.. Als het maar stil is!

Laatst zat ik met de bejaardensoos in de trein, dan vind ik het niet leuk... En zondag zaten me er té véél kinderen in de trein..

Maar daar is niet aan te doen he... Boos!

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-08 16:40

dit keer treinstel 511.. Volgens mij een mat64 als ik goed heb opgelet? Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 16:41

Ik let niet meer op treinstelnummers, ik zit elk ochtend toch in een vervelende sprinter Clown

Straks naar huis ga ik via Rotterdam CS, dus dan heb ik vermoedelijk VIRM en dan sprinter

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 16:43

xMendy schreef:
dit keer treinstel 511.. Volgens mij een mat64 als ik goed heb opgelet? Bloos

Ja . Een 4tje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 16:44

Plan T Go jij! Go jij!

Ik ga die ouwe dikneuzen wel missen als ze afgeschreven worden.. Scheve mond versprinteriseerd.. Scheve mond