furious schreef:Misschien ligt het dan wel aan de discotheek!
Ben je al uit geweest, of ben je een thuiszitter?
Ben deze week voor mijn werk al in 5 tenten geweest. Stonk er stuk voor stuk, en dat zijn hele goede tenten!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
furious schreef:Misschien ligt het dan wel aan de discotheek!
danneke80 schreef:Vasthi schreef:Gisteren voor de eerste keer rookvrij uit eten geweest. Gewoonweg heerlijk!!!!!! Alleen al dat uitzicht al op al die paffende mensen buiten, geweldig.
is dit een vorm van leedvermaak of moet ik het anders opvatten?
furious schreef:De rokers veroorzaken de overlast en niet andersom dus dat valt niet te vergelijken.
Nomination schreef:furious schreef:De rokers veroorzaken de overlast en niet andersom dus dat valt niet te vergelijken.
Dus dan moet je maar zo zielig doen als iemand buiten staan?
Jeetje.. je leven zou maar zo saai zijn, dat je daar om kan lachen..
furious schreef:Jullie zetten je zelf nu wel erg in de slachtoffer rol!
Moet je zelf weten, want het verbod veranderd er toch niet op.
Maar ik ga nu naar school
edit: er is een verbod
kaill87 schreef:Marlou : tsjah vind jou reactie beetje overdreven.. Als iemand in zijn/ haar pauze mag roken ( max dus 4 per dag ) wat is dan jou probleem als ze dit buiten moeten doen ? En als je tijdens werk buiten moet roken, zou ik dat na sluitingstijd al gelijk uit mezelf doen, dat maakt dan ook niet uit of je weer naar buiten moet of niet.
Dat je het leedvermaak vind, beetje triest ( overigens niet jij alleen hoor ). Toen er nog overal gerookt mocht worden hoorde je toch ook niemand lachen hahahaa iedereen heeft last van mij omdat ik rook ! Beetje belachelijk vind je niet ?
De nieuwe regel is nou eenmaal niet meer roken binnen, ja vind t behoorlijk k*t maar is nou eenmaal zo. ALs ik dus wil roken moet ik naar buiten en anders heb ik pech.
Snap niet waarom iedereen gelijk zo achterlijk moet doen naar de rokers, volgens mij was het hiervoor namelijk niet andersom hoor.