En een borstel hebben ze meestal op de dansschool ook wel, dus is niet iets dat je vandaag nog in huis moet hebben

Verder natuurlijk niet mee naar buiten op de stenen, en als je thuis bent meteen te luchten zetten, gaan ze veel langer mee en ze blijven frisser. Schoenverfrisser en dergelijke wordt meestal enorm afgeraden, zitten allerlei stoffen in die je schoen kunnen beschadigen.
Verder weer lekker aan het lessen en trainen hier?
Magrathea, dans je nog met je vriend? Hoe gaat het?
Wij hebben laatst promotie aangevraagd van de debutanten twee latin naar de Adults B latin. Wij hebben inmiddels de vereiste twaalf finales gedanst en we zaten al 3 jaar in de debutanten 2. Omdat wij heel graag willen gaan tiendansen hebben we dus promotie aangevraagd en die is gehonoreerd

Nu dus druk met een sambaprogramma en ons chacha programma wordt gepimpt. Daarnaast moet onze conditie echt beter, dus nu ook twee conditie/kracht (dat wisselt een beetje per week) trainingen erbij gepakt. Lekker druk aan het trainen dus.
Zelf ben ik echt een beginneling, ik kan nog helemaal niks. Mijn vriend (en danspartner dus) heeft al twee jaar les gehad. Dat vind ik wel fijn moet ik zeggen, kan hij me mooi helpen als ik stuntel. 
). Voor Sebas meteen een stuk leuker en voor mij ook een mooie uitdaging.
Dan is het zeker fijn als ze op ieders niveau les geven, zodat je wat meer verder kan waar je gebleven bent (houding ed.).
in de les omdat we al meer kennen dan iedereen. En dan eindeloos bezig zijn met samba walks... Nou ja, ooit wordt het vast moeilijker. Weens lukt in elk geval voor geen meter, nooit. Word er duizelig van
dansschoentjes gekocht had viel hij
. Twijfel wel of ik nog bij deze school wil door dansen, ik wil eigenlijk ook de lindy hop leren, en daar is geen mogelijkheid toe.
Ik ben 5cm groter dan Sebas en op hakjes nog iets meer natuurlijk. Ik vind het jammer dat ik daardoor geen hele hoge dansschoenen kon kopen, maar verder zijn we tot nu toe nog niet tegen problemen aangelopen. We zijn gewoon nog steeds lekker bezig. Het is ook leuk om te merken dat we toch net wat voorlopen op de rest, we krijgen telkens weer tips om het weer wat te perfectioneren. Ik heb er echt lol in!
Vreselijk, die bekrompenheid, bedoel, het is maar dansen
Ik heb toendertijd mijn eerste danspasjes van een vriendin geleerd, zij kende ook de heren passen, ideaal en erg gezellig. Het was maar goed dat die vrouw op dat moment niet aanwezig was, want dan hadden we dus een preek gekregen... Heel apart. Ben wat dat betreft erg blij dat ik later tot de ontdekking kwam dat heel veel andere daar helemaal niet moeilijk over doen