Ten einde raad. Problemen thuis *Help*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 21:38

de tantes zijn niet op hun eigen naam/moedersnaam te traceren, daar heb ik allang naar gezocht...

Manon 2

Ik vind het super dat ze iets heeft laten horen! Ze vraagt absoluut niet of wij actie willen ondernemen, dat valt me op. Ze verwacht ook nog zelf op bokt te kunnen en ook dat vind ik positief. Blijkbaar laat haar vader haar in de buurt van zijn telefoon.

Chatelaine, kun jij bevestigen dat "suss' inderdaad alleen door haar geschreven kan zijn?

Dit berichtje stelt me wel enigzins gerust alhoewel ze natuurlijk nog steeds daar wil zijn.

IngridM

jammer overigens dat ze niets zegt ovre de verblijfplaats !!!!!

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 21:39

sjokkemeule"]
[quote="chatelaine schreef:
Ik heb een smsje van lotte ontvangen net

Lieve suss k moest mee van de politie KLOOTZAKKEN k wil naar huis!Dit is de mob van me vader dus niet naar smse ok k ga zo snel mogelijk op bokt alst kan xxx !!

Ok DIT doet de deur dicht, ik ga NU stappen ondernemen NU, ik houd jullie op de hoogte, maar ik sta niet raar te kijken als het matten wordt !!!!!!!

TABEE, ik ga nu stampij trappen
[/quote]

ik vind dit juist eerder een teken dat het redelijk goed met haar gaat... als ze niet naar de juiste plaats zou zijng egaan had ze zoiets gestuurd als, IK BEN NIET IN BRAZILIE... oid, althans dat neem ik aan, of iets in de trand van HELP ... zoiets... ik denk juist dat we even een stapje terug moeten nemen... er zijn nu een aantal stappeng ezet, lote geeft aan snel op bokt te willen komen...

ik denk ook dat we elkaar wat aan het ophitsen zijn...

leentje bedankt voor de samenvatting!

oester

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 21:40

Karin schreef:
Kun je sms'en vanuit een vliegtuig? Volgens mij kan dat niet. Dat zou dan betekenen dat ze op dit moment niet op weg is naar Brazilie. Lijkt me verstandig om af te wachten tot er meer berichten van haar komen.

Stiekem smse Verward

ThePast03

Ik snap niet wat jullie rustig vinden klinken aan dit sms berichtje. Hoe kan een sms berichtje trouwens rustig klinken.
Het 'ik wil naar huis' is voor mij voldoende om te snappen dat ze het niet fijn vindt wat er op dit moment gebeurd.

Tinne

Jeetje.. Scheve mond

Heb vandaag de hele dag gewerkt en toen kreeg ik opeens een sms van Ethelate dat ze echt mee was Scheve mond. Ik schrok wel zo hard, terwijl ik haar niet eens echt IRL ken..

Verder wil ik ook gelijk even zeggen dat Lotte dit echt niet verzint.. wij hebben het verhaal van zowat het begin af aan te horen gekregen en het werd echt alleen maar erger.. Met Jamy en dit als toppunt natuurlijk Verdrietig

Lottie, ik hoop dat je snel weer terugkomt!! Ik denk aan je meis, HOU VOL!! Kusje

Bren, fijn dat ze jou heeft gesmst! OK dan!
En door 'suss' is het eigenlijk ook wel duidelijk dat het ook écht van Lottie is ja Lovers Lachen!!

_Romana_

Ik woon hier in de buurt( zit in egmond dus dat is een kwaartiertje van limmen ofzo), ze zit dus op t ***** als jullie dat nog niet wisten.. heb telefoonboek bij de hand dus kan zo alles opzoeken!! Ik hoor t wel! Maar ben voorlopig even weg dus kan ff niet kijken...

_Romana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 21:41

Ik woon hier in de buurt( zit in egmond dus dat is een kwaartiertje van limmen ofzo), ze zit dus op t ***** als jullie dat nog niet wisten.. heb telefoonboek bij de hand dus kan zo alles opzoeken!! Ik hoor t wel! Maar ben voorlopig even weg dus kan ff niet kijken...

leentje

zou ze niet meteen in haar eerste contact-kans iets gezegd hebben wanneer de bestemming NIET Brazilië is (zoals ze ons verteld heeft)?
maar idd, is het dan mogelijk dat ze nu al uit het vliegtuig is?

Annelou

Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

ThePast03 schreef:
Ik snap niet wat jullie rustig vinden klinken aan dit sms berichtje. Hoe kan een sms berichtje trouwens rustig klinken.
Het 'ik wil naar huis' is voor mij voldoende om te snappen dat ze het niet fijn vindt wat er op dit moment gebeurd.

En dan vooral ook nog dat uitroepteken erbij. Niet bepaald rustig nee...

Tinne

Verder wil ik ook nog even zeggen dat ik het echt TOPPIE van iedereen vind die wil meehelpen! Echt geweldig OK dan!

Lovers

Menno

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 21:42

Wie zit hier al diep in en kan ik spreken op MSN? Ik heb wellicht wat bruikbare informatie omtrent de tante?

_Romana_

Maar kijk misschien denkt ze er nog geeneens aan dat wij denken dat ze niet daar zit en heeft ze er daarom nog niks over gezegd...

SuperPepeijn

Karin schreef:
Kun je sms'en vanuit een vliegtuig? Volgens mij kan dat niet. Dat zou dan betekenen dat ze op dit moment niet op weg is naar Brazilie. Lijkt me verstandig om af te wachten tot er meer berichten van haar komen.
goezzo sherlock Knipoog smsje klinkt mij ook niet als roep om hulp maar meer van ik wil liever terug.

Charaz

Sjokkemeule kan je denk ik het beste pb-en of pervinco

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 21:43

SuperPepeijn"]
[quote="BartVB schreef:
http://en.wikipedia.org/wiki/Group_polarization
...
Nogmaals, ik vind niet dat er helemaal niets moet gebeuren
feitelijk is dit hetzelfde als wat ik al eerder aangaf, iedereen zit elkaar een beetje "op te hitsen", met alle goede bedoelingen natuurlijk. ik ben het ook met bart eens dat we helemaal niets moeten doen, want wat weten we nu feitelijk? het meeste zijn dingen die van de ene op de andere gaan, op weinig ware info gebaseerd.
[/quote]

Bart vind dus NIET dat er helemaal niets moet gebeuren.
Misschien heb je gelijk en is er niets aan de hand. Maar stel nou..

Feit blijft dat deze man kennelijk hartstikke labiel is (zegt bv tegen vader van Nathalie dat ze zijn ziel heeft afgepakt en verkoopt Lotte's pony omdat hij brieven van de pony heeft gekregen waarin staat dat ze niet met haar verder wil Scheve mond ) en heeft zijn dochter tegen haar wil meegenomen naar de andere kant van de wereld. We moeten iig proberen uit te vinden waar ze is en of ze het ZELF noodzaak vindt om naar huis te komen.

leentje

sjokkemeule maar die is god weet wat doen/waar naartoe, syph is naar een verjaardag, euh, Pervinco was er nog mee bezig dacht ik (en wie nog?)
pb het anders?

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Ja suss is zeker weten van haar we noemen elkaar altijd sus en het is ook zeker weten precies hoe ze altijd smst!!

Ik heb het nummer en smsje over geschreven en natuurlijk bewaard!!
Hoop meer te horen waar ze is ofzo..!

Karin

oester schreef:
Stiekem smse Verward

Ik bedoelde of het technisch mogelijk is om vanuit een vliegtuig te sms'en. Geen ervaring mee namelijk. Knipoog

_Michelle_

smsen kan niet vanuit een vliegtuig nee. klopt het met vliegtijden en dergelijke dat ze al in brazilie kan zijn Verward zo nee, dan zit ze daar dus ook niet of hebben ze een tussenlanding oid gemaakt...

Shiloh

[edit]iets fout gegaan
Laatst bijgewerkt door Shiloh op 04-06-04 21:44, in het totaal 1 keer bewerkt

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 21:44

Ze zal dus niet in het vliegtuig zitten.. Je moet idd de mobiel uit hebben, dat gaat nooit goed komen met die apperatuur! Dus wellicht in Frankrijk?

Anoniem

SuperPepeijn"]
[quote="BartVB schreef:
http://en.wikipedia.org/wiki/Group_polarization
...
Nogmaals, ik vind niet dat er helemaal niets moet gebeuren
feitelijk is dit hetzelfde als wat ik al eerder aangaf, iedereen zit elkaar een beetje "op te hitsen", met alle goede bedoelingen natuurlijk. ik ben het ook met bart eens dat we helemaal niets moeten doen, want wat weten we nu feitelijk? het meeste zijn dingen die van de ene op de andere gaan, op weinig ware info gebaseerd.
[/quote]

Ben het eens met SP en Bart. Wat weten we nou precies?

lies

@ Pervinco;
Citaat:
de tantes zijn niet op hun eigen naam/moedersnaam te traceren, daar heb ik allang naar gezocht..

Wáár heb je allang naar gezocht? Ik heb wel degelijk 2 vermeldingen in Groningen en 7 vermeldingen in Arnhem gevonden. Heb je die allemaal gebeld?