Plafonddienst
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

vikawiek schreef:Sinds mijn pony laatst koliek heeft gehad krijg ik amper eten weg. Wat ik eet houd ik inmiddels wel binnen, dat was vlak na de koliek ook moeilijk, maar alle prikkels van eten zijn momenteel gewoon te veel. Ik kijk zo op tegen kerst met al dat eten wat ik toch niet weg ga krijgen en dat mijn familie er sowieso weer over gaat zeuren en zeiken dat ik niet "gewoon" mee eet
Zijn er nog autisten die ook moeite hebben met eten wegkrijgen die tips hebben? Ik leef momenteel op cornflakes, appels, thee en kwark
purny schreef:fleurtjeuh schreef:
Jezus…
De overheid is uiteindelijk verantwoordelijk toch? Wordt het dan niet eens tijd dat de overheid hiervoor aansprakelijk gesteld wordt?
Foaly schreef:Pfff ik kijk net in mn bank app en zie dat mn tante 100 euro heeft overgemaakt als tegemoetkoming voor de DA kosten die ik heb gemaakt voor de kat. Superlief natuurlijk (vooral omdat ze niets met dieren heeft en katten eigenlijk maar eng vindt) maar tante leeft van een AOW en klein pensioen terwijl ik gewoon een prima spaarrekening heb dus ik voel me nu best bezwaard om het aan te nemen want zij kan het denk ik beter gebruiken dan ik
Fly_high schreef:Alle lelijke AI plaatjes met kerst. Mijn-hond-maar-toch-wel-AI-met-een-kerstmuts-op
Zo paasei lelijkpak gewoon een bestaand generiek plaatje of doe de moeite om daadwerkelijk die kerstmuts op te doen bij je hond en maak een foto, zo moeilijk is het niet