We hebben zijn eigen kastje zelfs apart laten intekenen in de nieuwe keuken
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
We hebben zijn eigen kastje zelfs apart laten intekenen in de nieuwe keuken

Zo hebben we bewust gordijnen zonder loodveter (want een loodveter is giftig) en krijgen we een waterdamp haard. Dan kan hij gerust per ongeluk in de open haard landen zonder dat hij een gebraden kippetje wordt 
(waar hij in het verleden al meerdere keren vanaf is geroetsjt omdat hij dan iets te enthousiast aan komt vliegen wanneer ik hem roep voor wat lekkers
) Telpeva schreef:Cayenne schreef:Mango is gek op verstoppertje spelen in keukenkastjes, dus hij krijgt zelfs zijn eigen kastje in onze nieuwe keuken
Dit vind ik zo lief! maak je een filmpje van hem met verstoppertje spelen in zijn eigen kastje als het zo ver is? Dat lijkt mij geweldig
Cayenne schreef:Thanks!![]()
Ons halve huis gaat op hem aangepast wordenZo hebben we bewust gordijnen zonder loodveter (want een loodveter is giftig) en krijgen we een waterdamp haard. Dan kan hij gerust per ongeluk in de open haard landen zonder dat hij een gebraden kippetje wordt
En de waterdamp haard zorgt meteen voor een hogere luchtvochtigheid in huis wat ook weer goed voor hem is.
Naast zijn eigen kastje blijft de keuken ook in de huidige opstelling omdat hij graag op de bar landt en bij ons zit tijdens het koken (maar op veilige afstand van het vuur) en we willen hem zijn persoonlijke landingsbaan niet ontnemen(waar hij in het verleden al meerdere keren vanaf is geroetsjt omdat hij dan iets te enthousiast aan komt vliegen wanneer ik hem roep voor wat lekkers
)

Blijkbaar is dat het allerleukste! friezenfan2 schreef:Zijn er hier mensen die vandaag niet hun werk konden doen vanwege het weer en er dus niet heen konden.
Ik ben wel naar mijn werk gegaan maar vooral omdat ik niet wist dat ik mijn leven niet hoef te riskeren vanwege de dikke laag sneeuw. Werd dit bij jullie wel gemeld?
F_T schreef:friezenfan2 schreef:Zijn er hier mensen die vandaag niet hun werk konden doen vanwege het weer en er dus niet heen konden.
Ik ben wel naar mijn werk gegaan maar vooral omdat ik niet wist dat ik mijn leven niet hoef te riskeren vanwege de dikke laag sneeuw. Werd dit bij jullie wel gemeld?
Is bij iedere werkgever natuurlijk anders.
Afhankelijk van exacte functie en de omstandigheden.
friezenfan2 schreef:Ik ben wel naar mijn werk gegaan maar vooral omdat ik niet wist dat ik mijn leven niet hoef te riskeren vanwege de dikke laag sneeuw. Werd dit bij jullie wel gemeld?
friezenfan2 schreef:Zijn er hier mensen die vandaag niet hun werk konden doen vanwege het weer en er dus niet heen konden.
friezenfan2 schreef:Ik werk in de zorg. Op de heenweg heb ik over iets van 10 minuten met de fiets was 45 minuten gedaan. En de terugweg een ander fietspad gekozen en toen er 30 minuten over gedaan.
Als ik had geweten dat er een optie was om af te bellen had ik daar voor moeten kiezen. De bussen waren hier in het begin van de ochtend ook al gestopt met rijden.
1 ding is zeker vanavond ga ik goed slapen.
friezenfan2 schreef:Zijn er hier mensen die vandaag niet hun werk konden doen vanwege het weer en er dus niet heen konden.