Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Suzanne F. schreef:Pijn onder mijn voet. Ik denk een peesplaatonsteking als ik zo Google. Doet best zeer.
Anna79 schreef:Anna79 schreef:Ik vind het stom dat ik al zolang wacht op een telefoontje van de dierenarts. Mijn hond wordt vandaag gesteriliseerd
Update, inmiddels is ze thuis maar ze heeft wel veel pijn waardoor ze nauwelijks durft te liggen. Hiervoor haalt mijn man nog extra pijnstillers. Arm beestje...
Anna79 schreef:Update, inmiddels is ze thuis maar ze heeft wel veel pijn waardoor ze nauwelijks durft te liggen. Hiervoor haalt mijn man nog extra pijnstillers. Arm beestje...
black_kelpie schreef:Dingen die in het kader van "reclame" uit duimen worden gezogen zijn vaak nogal stom. Deze bijvoorbeeld. Berg brokjes in stijl op? Welke stijl is dat dan, farm chique??![]()
[ Afbeelding ]Anna79 schreef:Update, inmiddels is ze thuis maar ze heeft wel veel pijn waardoor ze nauwelijks durft te liggen. Hiervoor haalt mijn man nog extra pijnstillers. Arm beestje...
Ah sneu, beterschap voor de smurf
Shenavallie schreef:Rokers. Waarschijnlijk heb ik dit al vaker aangehaald, maar ik blijf het een aso-volk vinden. Overal liggen peuken bij winkels voor de deur (ook voor de ingang van ons bedrijf en ook al vegen we het netjes op, men blijft voor de ingang roken en de peuken daar neergooien). Laatst zag ik een (laat ik het netjes houden) vrouw nog even een laatste haal nemen en de peuk voor de ingang van een speelgoedwinkel op de grond smijten. Van mij mag er een algemeen, landelijk verbod komen of een hele zware boete op peuken op straat gooien. Kan me nog herinneren dat er in Schotland een verbod op was: 250 Pond (dan spreken we over 28 jaar geleden) als iemand een peuk of ander vuil op straat achterliet. Straten waren daar echt mooi schoon.