Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_88

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-24 21:25

Er heeft een buurtkat op onze nieuwe tegels in de voortuin zitten schijten. -:(- %)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-24 21:28

Dat ik altijd de verkeerde mannen tegenkom die hele andere intenties heeft dan ik...
Niets ernstigs hoor.. geen zorgen bokt.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-24 21:31

Dat de "optie" vreemdgaan sites qua reclame veel op de radio te horen.
Best bijzonder dat het elk half uur voorbij komt, alsof het de normaalste zaak is

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-24 21:41

_San87_ schreef:
prompter schreef:
Dat de kleur van een paard tegenwoordig wel belangrijker lijkt dan zijn fysieke gesteldheid en geschiktheid voor zijn doel. Vroeger was het "een goed paard heeft geen kleur", maar dat lijkt niet meer op te gaan.

Alles voor champagne/cream/pearl kleur *\o/*!

Telt Palomino ook :+
Afbeelding

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-24 21:41

Coco4life schreef:
Marcella schreef:
Of kijken voor pedicure als dit een optie is.

Het is inmiddels zo erg dat dat helaas niet meer kan ;(
En het stomme is dat ik al geweest ben (naar het ziekenhuis), maar ik was zo bang voor die prikjes dat ik een andere keer mocht terugkomen -O- .

Half uur van tevoren insmeren met emla zalf, voel je de prikjes ook niet.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-24 22:50

hagelslag schreef:
Best bijzonder dat het elk half uur voorbij komt, alsof het de normaalste zaak is

Eens. Grote reclames langs de weg van Nova Mora of Second Love. Ik vind het ook best schokkend. Het verbaast me niet maar wel dat er nog zoveel mensen trouwen en elkaar trouw beloven tot de dood hen scheidt. Waarom doen we dat dan als vreemdgaan blijkbaar heel normaal is? Ik hoorde laatst iemand zeggen dat mensen serieel monogaam zijn. Dus in serie, elke keer voor een bepaalde periode. Dat is denk ik wel zo. Ik denk dat een mens van nature niet monogaam is met 1 partner tot de dood. En wat ik om me heen zie en hoor bevestigt dat alleen maar.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 01:06

Ik zag net mezelf op een filmpje van iemand anders. Wat zie ik er weerzinwekkend uit, hoe heb ik dit laten gebeuren ;(

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 03:26

Alja schreef:
_San87_ schreef:
Alles voor champagne/cream/pearl kleur *\o/*!

Telt Palomino ook :+
[ [url=m/ra4c72.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat een leuk paardje. Wat is dat voor eentje?

Fokken op kleur? Ik zie bij bv de Duitse rijpony veel leuk gekleurde ponies die goed kunnen bewegen. Een zwarte of bruine lijkt zelfs specialer :') Een cremello heeft last van de zon, dat is natuurlijk best nadelig voor zo'n dier.

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 05:07

Ik stond net letterlijk te huilen bij het voeren paarden. Er is weer zoveel water gevallen vannacht. Ga ik uberhaupt nog kunnen hooien dit jaar. Ik heb er zoveel stress van. Ik probeer het te relativeren, maar zo werkt mijn brein niet. -O- Stressmodus.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 07:35

Sanniejtjuh schreef:
Ik stond net letterlijk te huilen bij het voeren paarden. Er is weer zoveel water gevallen vannacht. Ga ik uberhaupt nog kunnen hooien dit jaar. Ik heb er zoveel stress van. Ik probeer het te relativeren, maar zo werkt mijn brein niet. -O- Stressmodus.

Het komt wel goed, mijn vriend is loonwerker die heeft er ook zwaar de pest in ( ik ook want hij is nu veel te veel thuis) maar als het straks opdroogt komt er echt veel van het land en met een beetje geluk is september ook droog dus dan kunnen we langer doorgaan. We gaan gewoon van het positieve uit. Dit weer is echt gewoon zwaar k*t! Ik krijg volgende week mijn nieuwe pony en ik wil niet dat ze in de bagger komt…

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 08:37

Niobe schreef:
Ik zag net mezelf op een filmpje van iemand anders. Wat zie ik er weerzinwekkend uit, hoe heb ik dit laten gebeuren ;(

:(:)
Bedoel je qua gewicht of anders? Wees zacht voor jezelf.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 08:40

Suzanne F. schreef:
hagelslag schreef:

Eens. Grote reclames langs de weg van Nova Mora of Second Love. Ik vind het ook best schokkend. Het verbaast me niet maar wel dat er nog zoveel mensen trouwen en elkaar trouw beloven tot de dood hen scheidt. Waarom doen we dat dan als vreemdgaan blijkbaar heel normaal is? Ik hoorde laatst iemand zeggen dat mensen serieel monogaam zijn. Dus in serie, elke keer voor een bepaalde periode. Dat is denk ik wel zo. Ik denk dat een mens van nature niet monogaam is met 1 partner tot de dood. En wat ik om me heen zie en hoor bevestigt dat alleen maar.

Gelukkig ben ik niet vaak in Nederland om dan ook grote reclameborden te zien

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 10:07

marleen_88 schreef:
Er heeft een buurtkat op onze nieuwe tegels in de voortuin zitten schijten. -:(- %)

Was het geen kleine hond? Een kat wil het juist graag onder graven. En er is tegenwoordig ook een flink rattenprobleem en die ratten lijken wel gemuteerd qua grootte.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 10:08

hagelslag schreef:

Daar heb ik me vanaf de eerste keer dat ik die reclame hoorde/zag al over verbaasd. Dat is toch niet iets om te promoten?

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 10:09

Caira schreef:
Sanniejtjuh schreef:

Het komt wel goed, mijn vriend is loonwerker die heeft er ook zwaar de pest in ( ik ook want hij is nu veel te veel thuis) maar als het straks opdroogt komt er echt veel van het land en met een beetje geluk is september ook droog dus dan kunnen we langer doorgaan. We gaan gewoon van het positieve uit. Dit weer is echt gewoon zwaar k*t! Ik krijg volgende week mijn nieuwe pony en ik wil niet dat ze in de bagger komt…

Ja onze loonwerker zegt dat ook. Maar hoop dat het niet plat gaat liggen oid,want dat helpt niet mee. Het staat op sommige stukken wel al aardig hoog, en het staat inderdaad wel heel dik dus misschien straks record opbrengst :)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 10:16

Suzanne F. schreef:
hagelslag schreef:

Mijn man en ik horen wel vaker dat we Mohikanen zijn. We hebben 27 jaar verkering en zijn dit jaar 25 jaar getrouwd en nog voelt het of we nog maar een paar jaar bij elkaar zijn. We hebben bijna dagelijks nog de grootste lol met elkaar (ben er dan ook van overtuigd dat humor in een relatie heel belangrijk is) en er gaat sowieso geen dag voorbij zonder 'stomme' grappen. Ik denk dat mensen tegenwoordig ook niet meer echt de moeite voor elkaar willen doen en erg beïnvloedbaar zijn door bijvoorbeeld dit soort reclames. Ik moet er echt niet aan denken dat ik met een andere vent loop te klooien. :r Mijn man zegt nog regelmatig dat het never a dull moment tussen ons is. Dat vind ik mooi. :j

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 10:39

Suzanne F. schreef:
Niobe schreef:

:(:)
Bedoel je qua gewicht of anders? Wees zacht voor jezelf.

Gewicht ja… ik weet natuurlijk wel dat ik er zo uit zie, ik ben heel veel aangekomen de laatste jaren, maar het zo zien is zo confronterend. Ik schaam me zo dood voor mezelf.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 10:42

Bijna 2 weken geleden en nog steeds last van de val. Met op een plek van mijn knie gevoelloos is. Maar zal wel weer niks zijn.

En jongste kat die haar nieuwe speelgoed prooi in een emmer water wilde doen. :+

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 10:53

Nog een week wachten om samen met dochter een 3-slaapkamer appartement met terras te gaan bekijken.Dat gaat lang duren dat aftellen.
Volgende week nog een aantal bezichtigingen maar de duplex steekt er toch wel met kop en schouder boven uit en met 790€ het goedkoopste,verhuur zonder immo.
Het grootste nadeel is dat die pas beschikbaar is vanaf 1 september.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 10:54

Shenavallie schreef:
marleen_88 schreef:

Was het geen kleine hond? Een kat wil het juist graag onder graven. En er is tegenwoordig ook een flink rattenprobleem en die ratten lijken wel gemuteerd qua grootte.

Vrij brutaal, maar zou ook kunnen. _-:(

cariena1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 10:56

Aan de buurvrouw haar wasmachine vanacht draaide om 3uur haar wasmachine was net een traumahelikopter tijdens het centrifugeren

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 11:07

Niobe dikke knuffel voor jou.

Ik reageerde op youtube op iets. Reageert er een random man die mij wel zou wel willen doen in 1 minuut.
Ieuw.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 11:11

Aan verpleegkundigen en artsen op werk. Überhaupt aan de slechte communicatie overal op werk. Het duurt allemaal 3 lang en 3 breed en teveel poppetjes die zich ergens mee bemoeien.

Het moet toch anders kunnen zou je zeggen.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 11:12

Wat zei je terug, als dat allemaal in 1 minuut al klaar is dan is je performance niet echt veel soeps?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 11:35

Shenavallie schreef:
marleen_88 schreef:

De katten in mijn voortuin begraven het nooit hoor. Hele tuin ligt af en toe vol en 100 procent zeker dat het katten zijn, want je ziet het gebeuren.