Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:prompter schreef:Dat de kleur van een paard tegenwoordig wel belangrijker lijkt dan zijn fysieke gesteldheid en geschiktheid voor zijn doel. Vroeger was het "een goed paard heeft geen kleur", maar dat lijkt niet meer op te gaan.
Alles voor champagne/cream/pearl kleur!
Coco4life schreef:Marcella schreef:Of kijken voor pedicure als dit een optie is.
Het is inmiddels zo erg dat dat helaas niet meer kan![]()
En het stomme is dat ik al geweest ben (naar het ziekenhuis), maar ik was zo bang voor die prikjes dat ik een andere keer mocht terugkomen.
hagelslag schreef:Dat de "optie" vreemdgaan sites qua reclame veel op de radio te horen.
Best bijzonder dat het elk half uur voorbij komt, alsof het de normaalste zaak is
Alja schreef:_San87_ schreef:Alles voor champagne/cream/pearl kleur!
Telt Palomino ook
[ [url=m/ra4c72.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sanniejtjuh schreef:Ik stond net letterlijk te huilen bij het voeren paarden. Er is weer zoveel water gevallen vannacht. Ga ik uberhaupt nog kunnen hooien dit jaar. Ik heb er zoveel stress van. Ik probeer het te relativeren, maar zo werkt mijn brein niet.Stressmodus.
Suzanne F. schreef:hagelslag schreef:Dat de "optie" vreemdgaan sites qua reclame veel op de radio te horen.
Best bijzonder dat het elk half uur voorbij komt, alsof het de normaalste zaak is
Eens. Grote reclames langs de weg van Nova Mora of Second Love. Ik vind het ook best schokkend. Het verbaast me niet maar wel dat er nog zoveel mensen trouwen en elkaar trouw beloven tot de dood hen scheidt. Waarom doen we dat dan als vreemdgaan blijkbaar heel normaal is? Ik hoorde laatst iemand zeggen dat mensen serieel monogaam zijn. Dus in serie, elke keer voor een bepaalde periode. Dat is denk ik wel zo. Ik denk dat een mens van nature niet monogaam is met 1 partner tot de dood. En wat ik om me heen zie en hoor bevestigt dat alleen maar.
Caira schreef:Sanniejtjuh schreef:Ik stond net letterlijk te huilen bij het voeren paarden. Er is weer zoveel water gevallen vannacht. Ga ik uberhaupt nog kunnen hooien dit jaar. Ik heb er zoveel stress van. Ik probeer het te relativeren, maar zo werkt mijn brein niet.Stressmodus.
Het komt wel goed, mijn vriend is loonwerker die heeft er ook zwaar de pest in ( ik ook want hij is nu veel te veel thuis) maar als het straks opdroogt komt er echt veel van het land en met een beetje geluk is september ook droog dus dan kunnen we langer doorgaan. We gaan gewoon van het positieve uit. Dit weer is echt gewoon zwaar k*t! Ik krijg volgende week mijn nieuwe pony en ik wil niet dat ze in de bagger komt…
Suzanne F. schreef:hagelslag schreef:Dat de "optie" vreemdgaan sites qua reclame veel op de radio te horen.
Eens. Grote reclames langs de weg van Nova Mora of Second Love. Ik vind het ook best schokkend. Het verbaast me niet maar wel dat er nog zoveel mensen trouwen en elkaar trouw beloven tot de dood hen scheidt. Waarom doen we dat dan als vreemdgaan blijkbaar heel normaal is? Ik hoorde laatst iemand zeggen dat mensen serieel monogaam zijn. Dus in serie, elke keer voor een bepaalde periode. Dat is denk ik wel zo. Ik denk dat een mens van nature niet monogaam is met 1 partner tot de dood. En wat ik om me heen zie en hoor bevestigt dat alleen maar.
Suzanne F. schreef:Niobe schreef:Ik zag net mezelf op een filmpje van iemand anders. Wat zie ik er weerzinwekkend uit, hoe heb ik dit laten gebeuren
![]()
Bedoel je qua gewicht of anders? Wees zacht voor jezelf.
Shenavallie schreef:marleen_88 schreef:Er heeft een buurtkat op onze nieuwe tegels in de voortuin zitten schijten.![]()
Was het geen kleine hond? Een kat wil het juist graag onder graven. En er is tegenwoordig ook een flink rattenprobleem en die ratten lijken wel gemuteerd qua grootte.
Shenavallie schreef:marleen_88 schreef:Er heeft een buurtkat op onze nieuwe tegels in de voortuin zitten schijten.![]()
Was het geen kleine hond? Een kat wil het juist graag onder graven. En er is tegenwoordig ook een flink rattenprobleem en die ratten lijken wel gemuteerd qua grootte.