Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

juval

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 14:03

klopt, het is soms heel lastig om naam te veranderen, daar heb ik helaas ook ervaring mee.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 14:07

Speciaal abonnement voor onderhoud aan woning. Eerst bedrijf al niet te pakken te krijgen, vervolgens via WhatsApp eerst zo'n chat robot krijgen en bericht dat je binnen 4 uur reactie krijgt.
Reactie was of ik a en b al geprobeerd had. Jongens, dat is jullie taak, daar betaal ik voor. Maar dat werkt dus ook niet. Nu weer max 4 uur wachten op reactie.

Ondertussen nog steeds verwarming die niks doet. Mag toch hopen dat ze vandaag of morgen komen, daarna wordt het 3 graden s nachts en het is al zo'n koud huis.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 14:09

Dan kom je maar hierheen het is nu dik 22 graden in huis zonder blokverwarming of elektrische kacheltje.

Heb alleen voor nu wel 7 katten in huis. :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 14:33

Ik ben gewoon helemaal leeg en het is pas half 2.

Vanavond maar voeg op bed

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 15:09

Mijn afstudeerbegeleider was een heel lang moeilijk zweverig verhaal aan het vertellen tijdens de tussentijdse beoordeling... Mijn hoofd zat intussen niet meer in dezelfde postcode :z Ik ben veel te autistisch voor van die verhalen 'die je zelf tot de conclusie laten komen' :')

Mensen moeten ook echt even kappen met mijn gefavoriete dingen te kopen op Vinted, dat was ik van plan als mijn portemonnee geupdate werd oke |( |(

Besje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 15:15

ik ben net een ijsblokje op't werk :brr: :brr:
hier achteraan in't gebouw is't net een koelkast en de airco wil ook niet meer verwarmen ;(

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 15:36

wyoming schreef:
Ik wil mijn naam wijzigen bij wehkamp, bestel daar eigenlijk nooit maar nu een leuke jas gezien. Maar daar staat nog achternaam ex en daaronder achternaam bij geboorte. Maar als aanhef dus alleen achternaam ex. Maar dat kan dus niet zomaar veranderen vanwege fraude en moet je bellen. Maar ik heb geen zin in die wachttijd. En gewoon bestellen vind ik juist raar omdat ik dus al 4 jaar niet meer zo heet.

En gewoon een nieuw account aanmaken?

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 15:48

We laten het vrijdag weten
-O- deden ze niet

Voicemail gesproken.
-O- geen reactie

Okay ik wordt afgewezen voor deze functie dat denk ik nu wel zeker te weten. Maar wil het wel graag weten.

Edit;afgewezen
Laatst bijgewerkt door 8Eveline op 20-11-23 16:33, in het totaal 1 keer bewerkt

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 16:15

iirrssjjee schreef:
wyoming schreef:
Ik wil mijn naam wijzigen bij wehkamp, bestel daar eigenlijk nooit maar nu een leuke jas gezien. Maar daar staat nog achternaam ex en daaronder achternaam bij geboorte. Maar als aanhef dus alleen achternaam ex. Maar dat kan dus niet zomaar veranderen vanwege fraude en moet je bellen. Maar ik heb geen zin in die wachttijd. En gewoon bestellen vind ik juist raar omdat ik dus al 4 jaar niet meer zo heet.

Dan zou ik ook weer een ander e-mailadres moeten maken.

lieke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 16:33

Van een collega die best al een paar keer dezelfde dingen vraagt, en vervolgens een ander antwoord de groep inslingert als zijnde 'de waarheid' 8)7

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 16:35

pre pubertijd :n zo geen zin in de komende 10 jaar.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 16:54

Kakkerk vanmorgen 1800 keer klingelen voor een of andere doping/vormsel whatever. Nu tandarts:(

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 16:56

Mn collega heeft "een roddel" bedacht om daarmee mensen gek te maken.
Newsflash: er is geen roddel :+ maar nu heeft ze gezegd dat ik het weet dus nu zitten allemaal andere collegas ook bij mij te vissen.

Ik heb maar gezegd dat ik het niet aan mij vind om het te vertellen.

Maar jongens, ik ben druk pleur op met die onzin _O-

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 17:01

Aan een deelnemer van Down The Road.Ze heeft op bijna alles wat te zeuren en probeert de baas te spelen.Waarom is ze meegegaan?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 17:07

wyoming schreef:
iirrssjjee schreef:

Ik heb wel meer als 4 emailadressen inmiddels , je kan er dus makkelijk meerdere hebben ( en ook gelijk al reclame van bedrijven daar heen sturen). Ik verdeel zo ook alles , alleen vergeet ik soms dan welke mail iets heen is gegaan :')

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 17:14

wyoming schreef:
iirrssjjee schreef:
Je kan eventueel alias mailadress maken, die komen in dezelfde mailbox. Dan heb je zeg maar een 2e email voor dezelfde mailbox erbij. Dan stuurt hij alles gewoon door naar je normale email waardoor je niks mist en heb je ook maar 1 login. Zo ver ik weet heeft elke grote mailprovider daar een functie voor. Iig Outlook en Proton, maar Gmail verwacht ik ook wel. Staat vaak ergens in settings of account.

Theoretisch kun je als je niks wil instellen zelfs gewoon een + achter je accountnaam zetten en daar wat achter zetten (dus als je email "naam.achternaam@domein.tls" is maak je daar bijv. "naam.achternaam+wehkamp@domein.tls" van) maar niet elke website accepteerd dat. Sommige vinden + een ongeldig karakter. Alles vanaf de + geld namelijk niet voor de accountnaam, en kan gebruikt worden voor aliassen. Spamlijsten filteren dat meestal dus die ontkom je er niet mee, maar je kan er bijv. wel lekker mee filteren of dit soort limitaties mee omzijlen.

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 17:28

Ik wil een game spelen maar weet niet of ik het op m'n pc wil spelen of de switch. Dus nu speel ik het maar niet. :+

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 17:29

Ligt aan het spel, qua graphics is PC eigenlijk altijd beter, maar Switch kan je makkelijker relaxed op de bank doen.

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 17:34

Was vroeger altijd van de PC, maar tegenwoordig verkies ik eigenlijk de Switch. Waar ik vroeger veel modde en tweakte, vind ik tegenwoordig het kunnen spellen in de trein belangrijker zelfs als het dan minder mooi oogt en ik minder kan tweaken. PC gaat nu vooral nog aan voor spellen die niet op Switch draaien (en voor niet-game dingen).

Overigens ligt het ook aan wat voor PC je hebt. Als je goede PC hebt kan het interesant zijn op daarop te spelen, maar ik heb 7 jaar geleden een echt top-of-the-lane PC gebouwd en dat is nu echt de minimum specs. Hogwarts Legacy op de Switch doet echt niet onder voor mijn PC. Niet dat mijn PC slecht is, maar het is vrij gelijk.

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 17:37

Het is Stardew Valley, dus qua graphics maakt het niet uit. Heb de game op m'n switch en pc. Maar weet dus niet wat ik fijner vind. De ene keer switch en andere keer pc. Pc kan weer met mods en switch weer niet, maar soms is zonder mods spelen ook wel fijn. :+

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 18:29

Ik had net 10 ton voer geladen.
Was het verkeerde voer....
Mocht t weer uitblazen bij de fabriek op de "gosse"(weet de Nederlandse benaming niet).

Dikke stofbende... bah bah bah

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 19:34

Stress? Ziek? en daardoor niet lekker
Spoiler:
overgeven overdag heb ik nog nooit gehad voel me zo naar

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 19:40

hagelslag schreef:
Ik had net 10 ton voer geladen.
Was het verkeerde voer....
Mocht t weer uitblazen bij de fabriek op de "gosse"(weet de Nederlandse benaming niet).

Dikke stofbende... bah bah bah

Gezien je werk de put? Al zal de letterlijke vertaling goot zijn.

Beterschap voor alle zieken :knuffel :

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 20:02

Dar zou idd best wel eens in Nederland een put heeten.
In ieder geval moet ik daar in/op blazen en dam gaat het daarna met een band weer ergens boven in de fabriek in een cel

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 20:12

Er begint morgen een cursus eerder dan gepland door een foutje of iets ( geen idee ) maar mensen reageren er gelijk zo heftig op alsof het een wereldprobleem is. Betekend ook dat we een uur eerder klaar zijn dan gepland.

Voor mij maakt het toch geen verschil.

En dan offer ik mijzelf ook nog op om dat maar later aan te sluiten om een andere kwestie eerst op te lossen. Dus niemand anders hoeft er dan mee te zitten.