Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wyoming schreef:Ik wil mijn naam wijzigen bij wehkamp, bestel daar eigenlijk nooit maar nu een leuke jas gezien. Maar daar staat nog achternaam ex en daaronder achternaam bij geboorte. Maar als aanhef dus alleen achternaam ex. Maar dat kan dus niet zomaar veranderen vanwege fraude en moet je bellen. Maar ik heb geen zin in die wachttijd. En gewoon bestellen vind ik juist raar omdat ik dus al 4 jaar niet meer zo heet.
iirrssjjee schreef:wyoming schreef:Ik wil mijn naam wijzigen bij wehkamp, bestel daar eigenlijk nooit maar nu een leuke jas gezien. Maar daar staat nog achternaam ex en daaronder achternaam bij geboorte. Maar als aanhef dus alleen achternaam ex. Maar dat kan dus niet zomaar veranderen vanwege fraude en moet je bellen. Maar ik heb geen zin in die wachttijd. En gewoon bestellen vind ik juist raar omdat ik dus al 4 jaar niet meer zo heet.
En gewoon een nieuw account aanmaken?
wyoming schreef:iirrssjjee schreef:
En gewoon een nieuw account aanmaken?
Dan zou ik ook weer een ander e-mailadres moeten maken.
wyoming schreef:Je kan eventueel alias mailadress maken, die komen in dezelfde mailbox. Dan heb je zeg maar een 2e email voor dezelfde mailbox erbij. Dan stuurt hij alles gewoon door naar je normale email waardoor je niks mist en heb je ook maar 1 login. Zo ver ik weet heeft elke grote mailprovider daar een functie voor. Iig Outlook en Proton, maar Gmail verwacht ik ook wel. Staat vaak ergens in settings of account.iirrssjjee schreef:Dan zou ik ook weer een ander e-mailadres moeten maken.En gewoon een nieuw account aanmaken?