Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
foxy80 schreef:Gisterenmorgen gemerkt dat de verwarming op stond. Bijna woedeaanval gekregen (nu probeert mijn huis mij ook al uit mijn vel te koken) en afgezet tot december voor mijn part.
Volgende week alweer voorspelling van 25° C. Te belachelijk voor woorden.
Mando schreef:Ik vind het koud brrrr![]()
Mag ik terug naar corfu.
foxy80 schreef:Gisterenmorgen gemerkt dat de verwarming op stond. Bijna woedeaanval gekregen (nu probeert mijn huis mij ook al uit mijn vel te koken) en afgezet tot december voor mijn part.
viphorse schreef:2 dekentjesvond mezelf al beetje koukleum door nu maar een trui aan te gaan trekken .
Popstra schreef:foxy80 schreef:Gisterenmorgen gemerkt dat de verwarming op stond. Bijna woedeaanval gekregen (nu probeert mijn huis mij ook al uit mijn vel te koken) en afgezet tot december voor mijn part.
Joh, dat is pas later in de middag ff paar uurtjes warm. Dagen zijn kort, ochtenden fris.
Hier heeft toch niemand last van!?
viphorse schreef:Oei das wel erg naar Tazzey !
Vond het gister met zonnetje lekker en wat hierboven gezegd wordt in de ochtend is het fris en avond ook. Merk het ook in huis lampen gaan steeds eerder aan .
Fitzroy schreef:Het viel mij ook tegen hoe warm het nog was in mijn appartement nadat ik terug kwam van vakantie. In de woonkamer 23,8 en in de slaapkamer 23. Maar ik weiger om eind september de airco aan te zetten.