Benzz schreef:Fly high, jij bent gewoon een cultuur barbaar als het gaat om muziekColdplay is toch fantastisch.
Oke maar die laatste zin is wel een grap toch?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Benzz schreef:Fly high, jij bent gewoon een cultuur barbaar als het gaat om muziekColdplay is toch fantastisch.
Telpeva schreef:Ik vind Coldplay meer als nagels die over een schoolbord gaan, zo'n zelfde hekel heb ik er ook aan. Maar goed dat is zeker weten een UO
Avalanche schreef:DuoPenotti schreef:Waarom gaan mensen kijken naar de Rembrandt?
Luisteren ze naar Bach?
Ook wel over de datum
Natuurlijk moet je er liefhebber van zijn.
Maar de Bohemian rhapsody is ook wel een vorm van muziek kunst.
Daarom raakt het ook niet uit.
Ik heb nu nieuwe muziek, Vivaldi maar in dubstep en het is ongelooflijk cool.
Klassieke muziek hou ik wel van, maar de gemoderniseerde versie is voor mij![]()
Ik vind dit echt geweldig:
[ Video ]
Memories schreef:Iedereen valt over bohemian rhapsody maar ik vind de nr 2 nog veel stuitender. Rollercoaster van Danny Vera? Menen mensen dit serieus? Meest saaie generieke nietszeggende nummer ooit.
Fly_high schreef:Kan iemand nog populariteit van Hotel California aan mij uitleggen? Het is zo enorm saai en generiek voor rock uit de jaren 70/80
_San87_ schreef:verootjoo schreef:Innuendo vind ik idd ook prachtig van Queen.
Rollercoaster vind ik echt pop en niet zo’n hoge positie waard maar goed, veel mensen blijkbaar wel
Ik vind het een prachtig nummer.
_San87_ schreef:verootjoo schreef:Innuendo vind ik idd ook prachtig van Queen.
Rollercoaster vind ik echt pop en niet zo’n hoge positie waard maar goed, veel mensen blijkbaar wel
Ik vind het een prachtig nummer.