Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 20:48

MarlindeRooz schreef:
_San87_ schreef:

Smelten, melk doorheen roeren en laten stollen ;(.

Bedenk me hier door dat ik nog vegan chocomelk heb. :9

Wij hebben hier die plantbased chocomelk van Chocomel. Die is echt lekker. Vooral warm. Koud vind ik m minder.

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 20:51

Koude chocomelk is sowieso mijn nummer 1 ergernis in het leven. :r

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 20:52

Kerstmarkt gaat niet door, te veel afmeldingen

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 20:52

Weer heel indrukwekkend eraf gebokt door Grote Henk :')

Hij gaat alleen in rodeo modus als hij weet dat we gaan springen, grapjas dat hij is. En eenmaal aan het springen is die weer poeslief uiteraard, want dan heeft die het wel naar zijn zin. Maar fatsoenlijk losdraven, nee hoor, bokken als idioot is zoveel leuker :Y)

Iemand behoefte aan goede tweedehandse Henk...? :=

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 20:53

Opkomen voor mezelf voelt toch minder lekker dan ik had gehoopt. :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 20:55

MarlindeRooz schreef:
Koude chocomelk is sowieso mijn nummer 1 ergernis in het leven. :r

True :').

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 21:01

Mijn hoofd doet ZO veel pijn. |(
Ik weet niet of het door corona komt of dat het migraine iets is. Ik weet wel dat paracetamol en ibuprofen niet werkt en ik kan geen andere pijnstilling halen want ja, corona :roll:.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 21:20

denisesilver schreef:
black_kelpie schreef:
En zo heeft het ruim 2,5 uur gestaan :roll: _-:(

[ [url=m/vXCROn.jpg]Afbeelding[/url] ]

HAHAHAHHA Verdekt opgesteld achter die plant _O- :')

Ik erger me aan (ex) collega's die hier langer werken dan ik/opgeleid zijn voor dit werk en daardoor denken dat ze alles fantastisch goed doen of de hemel in worden geprezen door hun werk. En dan krijg ik die administraties in handen en ben ik een dag bezig alles te herstellen >;)

Ze hebben ze ook een keer een pakketje "verdekt" neergelegd bij mij. Zat een laptop in van 1500+ euro :').

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 21:32

Bol.com lijkt steeds meer een aliexpress 2.0 te worden, ik vind het zo teleurstellend.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 21:34

Telpeva schreef:
Bol.com lijkt steeds meer een aliexpress 2.0 te worden, ik vind het zo teleurstellend.

Valt mij ook op, inderdaad. Veel dropshippers en Chineze merkloze zooi :o.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 21:47

De producten waar ik naar op zoek ben zijn is elektrisch verwarmde kleding, maar je hoort ook dat mensen zo graag verwarmde dekens enzo kopen, en die plaatsen dan linkjes naar zulke merkloze zooi. Ik ehm... Ben veel te bang dat mijn huis of ik zelf in de fik vlieg _O-
Ik vind het bizar dat het ook zomaar allemaal kan, ik kan mij niet voorstellen dat die spullen de nodige keurmerken hebben om toegestaan te zijn voor de Europese markt. Zeker elektrische apparaten niet, maar ook kinderspeelgoed, spullen die in contact komen met voedsel en dergelijke. Nee ik vind het echt raar, echt een afknapper.
Einde rant _O-

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 21:49

Bloemetje75 schreef:
Mijn auto moet nieuwe injectoren…. Garagist wil eerst even met mijn man over de kosten praten….. (auto techniek staat niet op mijn “wil ik begrijpen” lijst en de garagist weet dat ik het niet wil snappen)…. Zucht, ik weet weer waarom ik extra uren werk deze maand.

Sterkte en succes met de portemonnee trekken. Ik heb dit jaar ook 4 injectoren af moeten rekenen :#

Mijn ergenis: er staat voetbal op, maar ik had er naar uitgekeken om Prison Break te kijken. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 21:53

Telpeva schreef:
De producten waar ik naar op zoek ben zijn is elektrisch verwarmde kleding, maar je hoort ook dat mensen zo graag verwarmde dekens enzo kopen, en die plaatsen dan linkjes naar zulke merkloze zooi. Ik ehm... Ben veel te bang dat mijn huis of ik zelf in de fik vlieg _O-
Ik vind het bizar dat het ook zomaar allemaal kan, ik kan mij niet voorstellen dat die spullen de nodige keurmerken hebben om toegestaan te zijn voor de Europese markt. Zeker elektrische apparaten niet, maar ook kinderspeelgoed, spullen die in contact komen met voedsel en dergelijke. Nee ik vind het echt raar, echt een afknapper.
Einde rant _O-
Ik noem dat natuurlijke selectie. :j

Edit: ik heb tot nu toe nog niet zoveel last gehad van de Brexit, maar nu ik gewoon een doodsimpel pakketje wil verzenden naar Nederland en dat nog best lastig is, vervloek ik echt elke arrogante inteeltdebiel die 'Leave' gestemd heeft bij dat referendum. :x

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 22:34

De hele dag buiten les gegeven en nu krijg ik het niet meer warm.

En Bol.com die morgenavond een pakketje wil bezorgen. Grmbl hoezo dat dan? Wie bedenkt zo iets? Ik weet nu al hoe dat gaat: hond hoort de deur, blaft en kind wakker, zo geen zin in…

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 22:40

Caira schreef:

En Bol.com die morgenavond een pakketje wil bezorgen. Grmbl hoezo dat dan? Wie bedenkt zo iets? Ik weet nu al hoe dat gaat: hond hoort de deur, blaft en kind wakker, zo geen zin in…
Van je paard donderen en ingespoten worden met een contrastvloeistof om te zien of je geen interne bloedingen hebt, helpt heel goed om weer op te warmen, kan ik je inmiddels uit eigen ervaring vertellen. :))

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 22:41

Mkango schreef:
Caira schreef:

Van je paard donderen en ingespoten worden met een contrastvloeistof om te zien of je geen interne bloedingen hebt, helpt heel goed om weer op te warmen, kan ik je inmiddels uit eigen ervaring vertellen. :))

Oehh sjips, ik blijf wel met 2 beentjes op de grond 8-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 22:52

Verstandig, maar ik dacht: als je echt wanhopig wordt. _O-

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-22 22:52

Dat mijn planten het merkbaar moeilijker hebben nu in de winter met de droge lucht. Heb er nu weer eentje die ik al meerdere dingen gegeven heb. Meer water, minder water, voeding.. blijft maar verder verschrompelen -O-

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 23:07

xPabloBokt schreef:
Dat mijn planten het merkbaar moeilijker hebben nu in de winter met de droge lucht. Heb er nu weer eentje die ik al meerdere dingen gegeven heb. Meer water, minder water, voeding.. blijft maar verder verschrompelen -O-

Bakje water aan de verwarming, werkt echt

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 23:16

Gewoon moe boos en chagrijnig van de kou en het gepieker om de energieprijzen.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-22 23:26

Caira schreef:
xPabloBokt schreef:

Bakje water aan de verwarming, werkt echt

Ja heb ik idd, en ik sproei ze ook allemaal elke dag. Gek genoeg doen de planten die bij de verwarming staan het goed. Deze staat van alle planten in de woonkamer het verste van de verwarming af.

Gooi het er maar op dat het een Calathea is, drama queens. :')

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 23:35

Oh god, ja, calathea’s zijn echt krengen. Daar kan je het nooit goed bij doen. Heb er nu een op een plek waar elke andere plant zou verpieteren en hij doet het er goed op, uit wanhoop er neer gezet omdat hij overal na een maand gele of bruine bladeren kreeg ongeacht hoeveel of weinig water of licht. :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-22 23:37

Suliko schreef:
Oh god, ja, calathea’s zijn echt krengen. Daar kan je het nooit goed bij doen. Heb er nu een op een plek waar elke andere plant zou verpieteren en hij doet het er goed op, uit wanhoop er neer gezet omdat hij overal na een maand gele of bruine bladeren kreeg ongeacht hoeveel of weinig water of licht. :')

Ja ik ga hem misschien ook maar weer verplaatsen. Stomme is dat hij het de hele zomer daar geweldig gedaan heeft en een paar weken terug nog nieuw blad heeft aangemaakt. Misschien krijgt hij nu te weinig licht. Zal hem eens naar de eettafel verplaatsen, dan staat hij dichter bij het raam.

Heb hier boven ook twee Calathea's staan en die doen het geweldig. Vooral de Medaillon (Roseopicta) is echt een van mijn meest relaxte planten.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 00:05

Ik geniet wel van dit weer, koude droge lucht… Terwijl ik ook een koukleum ben die moeilijk warm wordt maar toch.
Ik vind dit zoveel fijner dan 30+ graden.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 00:35

Oh gut ook een ongelukkige calathea, ik heb er ook een die het opeens sinds een week of 2 niet meer goed doet, ik hoop ook steeds dat de mijne het haalt.