Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Lorette_ schreef:Ik had het ook niet gedaan zonder kopersbescherming, want ik zag de bui al hangen. Al kan ik nog wel die baksteen krijgen.
Er is tot op heden geen t&t gedeeld.
Ben wel benieuwd hoe dit verder gaat. Na 7 dagen wordt automatisch het geld vrijgegeven. Ik zou dan voor die tijd moeten aangeven dat ik niets heb ontvangen. Waarschijnlijk moet de verkoper dan kunnen bewijzen dat het is opgestuurd?
Swifter schreef:Boekhouding verloopt normaal per kwartaal. Van zijn leven niet dat zij hiervoor een boete ontvangt. Kan niet. Als ze een boete krijgt is het omdat er een vorig kwartaal werd verprutst. Ik denk eerder dat ze de boete niet kan betalen en nu snel op zoek is naar geld. Ik zou mij hier volledig uit terug trekken TS. Hier is zeer zeker wat mis mee. Ik ben zelf zelfstandige en het zou wat zijn moesten mijn klanten per direct moeten betalen.
Sting schreef:Wat is de goedkoopste optie om van België naar nl te verzenden? Pakket van formaat verhuisdoos en 9,2 kg. Goedkoopste wat ik kan vinden is 45€, maar de inhoud is 100€ waard, dus dat is wat veel. Of wil ik iets dat niet bestaat?
_Lorette_ schreef:Dat weet ik. Daarom mijn advies om haar vervelende situatie voor te leggen aan Markplaats. Dan weten ze wat voor een buitensporige gevolgen hun kopersbescherming heeft voor sommige verkopers.