Secret Santa 2022 t/m 2025 Kippenhok

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_88

Re: Secret Santa 2022 t/m 2025 Kippenhok

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 17:12

Oja, misdienaar dat ben ik ook nog geweest.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-26 15:50

Ik ben aan Lego Marie begonnen! *\o/*
Afbeelding
Afbeelding

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-26 17:48

Oh Marie! Superschattig. <3

Zijn jullie allemaal al ingesneeuwd? Ik ben een watje op de weg met deze weersomstandigheden dus heb mn agenda zover mogelijk leeggeschoven. :o alleen moet ik morgen wel naar de tandarts, maar weet niet of ik durf te rijden. Desnoods ga ik lopend. De sportschool in de avond overweeg ik af te zeggen, ik ben echt een held op sokken. :+

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-26 18:02

Hier gaat alle sneeuw langs, hebben een schone straat.
Snap dat je de weg niet opgaat als het niet hoeft.

Ze is klaar! <3
Afbeelding

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 19:06

Poes. <3

Ik heb vandaag een nieuwe kruik gekocht. In de vorm van een witte poes. :)) mn oude was stuk gegaan.

Oh ik heb zo een zin in chocolade. Maltesers of Ferrero Rocher. Uiteraard niks in huis wat er ook maar op lijkt..

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 19:30

Oeh een kruik klinkt heerlijk.
Ik zit onder mijn elektrische fleecedeken. :brr:

Oeh, chocola kan ik ook nooit weerstaan. Je zit op -20kg toch, echt superknap!!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 19:33

Ja, bijna! -19. Gaat op zich wel goed zo. Had nog wat chocolademelk met poeder dus daar wat van genomen, had zo een trek in chocolade... :')

Eigenlijk had ik in de sportschool moeten staan maar door het weer thuisgebleven. Dan is warme chocolademelk een goede vervanger toch? O:)

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 19:37

Je mag jezelf best verwennen, dus ik geef je groot gelijk.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 19:46

Warme chocolademelk, lekker! :9 Daar heb ik ook al een paar dagen zin in, maar niets in huis. Misschien dat ik donderdag vanuit het werk langs de AH rijdt, want ben er deze SS editie achter gekomen dat de Plus en de Jumbo geen cacao verkopen, en ouderwets gemaakt met cacao is toch het allerlekkerste.

Ik zie dat ik morgen tot half 6 mag uitslapen, appje van de baas dat vanwege het weer manlief ook thuis mag werken. Mooi, kan hij tussendoor sneeuw ruimen. :)) Heb ik vandaag ook gedaan, alleen kwam er vanmiddag een lading van het dak af toen ik net allemaal meetings had. -O-

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 19:58

Ik heb voor donderdag boodschappen besteld, vooral benieuwd of de bezorger die wel kan bezorgen. Anders moet ik even goed kijken wat we echt nodig hebben en te voet gaan. De essentials, zoals wijn en chocolade, zijn op. :')

Gelukkig ervoor gezorgd dat ik de rest van de week thuis kan werken en privé mijn agenda zoveel mogelijk leeggeroofd. Wel jammer, we zouden donderdag gaan uit eten maar dat verschuiven we maar. Er ligt best aardig wat sneeuw en ik denk dat het wel een flinke glibberboel wordt. :+

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 20:18

Wauw wat knap!!

Hier is het wel heel glad. Ik ben vanaf zondagochtend al aan het werk en ik moet een half uurtje rijden. Wat een ellende. :=

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:34

We hebben de essentials (wijn en chocolade :') ) te voet opgelost, maar ben alsnog benieuwd of de AH morgen wel komt. Hier ligt aanzienlijk wat, kan me niet heugen dat ik dit ooit zo meegemaakt heb in Nederland.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:02

Héél lang geleden hebben we ook zo'n pak sneeuw gehad.

Afbeelding
Sakyr, nog niet grijs :'),nam het ervan. :brr:

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:02

Hee allemaal!

Nog de beste wensen voor 2026! <3

Neonlight je glaswerk is echt heel tof geworden! Stom hé dat de Jumbo geen cacao meer heeft, was er laatst ook al lang naar opzoek. Doe je dan gewoon pure cacao in warme melk ofzo?
Stom dat het sneeuwscheppen gister voor niks was.

Roosch ik zal weer wat vaker meekletsen. ;) Sla denk ik de bunny editie even over, maar meegenieten kan altijd!
Zondag lekker bezig geweest in de sportschool, topper. Logisch dat je verder niet geweest bent met die sneeuw!
Wij hebben eigenlijk geen decoratie met pasen. Vind ik best jammer, vroegâh bij mijn ouders hadden we wel altijd een paastak. Misschien doe ik het dit jaar wel voor het eerst zelf. :D

Marleen wat is de Lego Marie schattig! Was je er lang mee bezig?
Lieve foto van Sakyr! Lekker rollen.

Lavitabella het is inderdaad glad op de weg... dat is wel een nadeel van de sneeuw.

Wij hebben maandag om 14uur de leerlingen naar huis gestuurd en sindsdien zijn we ook dicht voor de lessen. Vandaag besloten dat we morgen én vrijdag ook sowieso dicht zijn. Collega's werden dinsdag wel op school verwacht, maar de rest van de week moesten we zelf inschatten of we naar school gingen of niet. Ik ben vandaag en morgen vrij, maar even kijken wat ik vrijdag ga doen. :)
Verder vind ik de sneeuw best wel genieten. Lekker veel naar buiten met Hidde, heerlijk!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:48

Ik meng cacao en suiker met een klein beetje koude melk tot een papje in de mok. Daar giet ik dan kokende melk op. :9

Stomme is dat er geen AH in de buurt zit, en ik al een aantal dagen niet op kantoor ben geweest, daar zit wel een AH in de buurt.
En nu zit ik ziek thuis en heb ik er nog meer zin in. -O-
Maar zal mijn man maar niet op pad sturen nu, gisteren op het journaal was dat de winkels niet bevoorraad waren en onder andere melk op was. Dan heb ik cacao en geen melk. :')
Misschien vanavond, als het niet sneeuwt en de winkels wel weer bevoorraad zijn.